marioMG 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 Witam. Mam tak jak Ty. Mam dwie umowy pierwsza, pakiet Gold za 79zł, kiedy brałem ten właśnie pakiet to canal+ i canal+sport miały być tylko do końca kwietnia a wczoraj taka właśnie informacja. Normalnie to nawet ucieszyłem się ale mam też drugą umowę, pakiet platinum za 99zł, który wziąłem ze względu właśnie na canal+ i canal+sport a tu okazuje się, że mnie w trąbę załadowali bo można byłoby mieć to samo za 20 dychy mniej. Jutro kręcę do nich i zobaczymy co oni na to. Na drugim dekoderze nie wiem czy pojawił się jakiś komunikat bo mnie tam nie ma spróbuje poźniej się dowiedzieć. A jeszcze pytanie do zorientowanych - aplikacja nc+ GO, coś wiadomo o bardziej konkretnej dacie startu niż "w kwietniu"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
connor 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) Jak masz platinum to moesz zadzwoni栩 wlacz ci HBO do koroku za darmo. Upustu na abonament nie dostaniesz. Nc+Go ju dziaa. Na iOS jest pena wersja, na androidzie wersja Lite. Na iOS jest wersja z pilotem, bardzo fajnie dziaa. Zamiast pilotem to sterujesz iPadem lub iPhone'm. Dodatkowo na iPadzie bedzie niedugo dost갮a opcja ogldania film dysku i programv na ywo z dekodera. Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez connor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoDeX 121 Napisano 14 Kwietnia 2013 Miałem n i c+ poza umową. Więc je wypowiedziałem żeby podpisać nową umowę i dostać pakiet All Inclusive+, nowy dekoder i multiroom. Tymczasem się okazuje, że nie ma już tego pakietu bo pan prezes wystraszył się krzykaczy i go zlikwidował. All Inclusive+ ukryty, ale wciąż dostępny w ofercie nc+http://media2.pl/media/101955-All-Inclusiveplus-ukryty-ale-wciaz-dostepny-w-ofercie-ncplus.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioMG 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 No to już po rozmowie z miłą Panią. Sytuacja wygląda tak: pakiet gold za 79zl odwołałem, zrezygnowałem i powróciłem do starej umowy z "n" gdyż okazało się, że kanały, canal+ i canal+ sport byłyby aktywne tylko do końca kwietnia a wracając do "n" mam wszystkie canal+ w starej cenie. Oczywiście nie dostałem innych kanałów z "+" ale na nich mi nie zależało. A do drugiej umowy z pakietem platinum za 99zl miła Pani dorzuciła mi kanały HBO do końca roku. Gdyby ktoś chciał brać dekoder nowy a już zmigrował do nowej oferty to możliwe jest to tylko w stacjonarnym punkcie sprzedaży. Ceny standardowe jak na stronie. Aplikację na iOS ściągnąłem ale jeszcze nie testowalem. Do końca miesiąca mam za free, a później gdyby ktoś chciał no to trzeba przyszykować 14,99zł/m-c. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gebolek 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 W zeszłym tygodniu dostałem propozycję otrzymania pakietu Platinum za 99zł plus wymiana dekodera na mboxa+, bez opłaty aktywacyjnej przy najmie 10zł miesięcznie. W sumie 109 zł miesięcznie z nowym dekoderem dostarczonym bezpłatnie przez kuriera. Powiem szczerze , że odpowiada mi taki układ. Aktualnie płaciłem tą samą kasę więc nie jestem rozczarowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 14 Kwietnia 2013 W zeszłym tygodniu dostałem propozycję otrzymania pakietu Platinum za 99zł plus wymiana dekodera na mboxa+, bez opłaty aktywacyjnej przy najmie 10zł miesięcznie. W sumie 109 zł miesięcznie z nowym dekoderem dostarczonym bezpłatnie przez kuriera. Powiem szczerze , że odpowiada mi taki układ. Aktualnie płaciłem tą samą kasę więc nie jestem rozczarowany. Faktycznie wszystko zależy od preferencji. Ja mam obecnego nboxa juz ponad 4 lata co oznaczało by przy najmie po 10 zł że zapłaciłbym za niego 480PLN a zdaje się, ze brałem go za 99PLN o ile pamiętam. Oczywiście być może że po 12 miesiącach zaproponują Ci coś innego ale sądzę, ze raczej nie. Takie rozwiązanie jest dobre jeżeli ma sie świadomosć wymiany sprzętu co dwa lata na inny model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gebolek 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 Kwotę najmu płaciłem także za poprzedni dekoder ale tylko przez rok ( czas trwania umowy ) a później od momentu przedłużenia umowy już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ronin29 0 Napisano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Ludzie, dajcie już sobie siana z tą telewizją, jak się nie podoba to zmieńcie operatora i tyle, ciekawe o co następne będzie walka - tańsze rozmowy w Orange ? Żenada.To, że wprowadzają podatek śmieciowy dymając każdego na kilkanaście-kilkadzieisiąt zł miesięcznie was nie interesuje, jakoś nie widziałem profilu Anty-haracz-śmieciowy, a walczycie o jakieś śmieszne pakiety, gdzie można spokojnie przejść do konkurencji i czekać aż sami obniżą ceny. Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez Mario Czcionka! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tesbor 32 Napisano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) @Ronin29, OT - zaloz profil anty-haracz-smieciowy! W czym problem? Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez tesbor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yerzo 14 Napisano 15 Kwietnia 2013 jakoś nie widziałem profilu Anty-haracz-śmieciowy, a walczycie o jakieś śmieszne pakiety, gdzie można spokojnie przejść do konkurencji i czekać aż sami obniżą ceny.[/size]To załóż taki profil i pisz sobie o śmieciach. Następnym razem polecam przeczytać opis: "Największy w kraju niezależny Portal/Forum wymiany informacji o tematyce HDTV" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gatar 60 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam. Ronin29 (pierwszy post) zapewne grupy pomylił, ew. nie wie co znaczy HDTV Wycofałem wypowiedzenie. Do końca umowy (11.2013) mam , bez zmiany ceny to samo. Oczywiście npremium zniknęło i dali pakiet Canal + oraz Planet HD. Tak powinno być od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azetman 2 Napisano 15 Kwietnia 2013 prezenty .. prezenty ... http://nt.interia.pl/audio-wideo/news-zmigrowales-juz-do-nc-dostaniesz-prezent,nId,955517 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fantom 81 Napisano 15 Kwietnia 2013 Gatar jak wycofałeś wypowiedzenie? Telefonicznie, pisemnie? Czekać na telefon od nich czy samemu zadzwonić? Bo ja też wysłałem wypowiedzenie ale w obliczu możliwości pozostania przy starej umowie nie ma ono sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gatar 60 Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam. Zadzwoniłem.Porozmawiałem z miłą Panią. Podałem swoje personalia i po wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoDeX 121 Napisano 15 Kwietnia 2013 cyt. "Moi Drodzy,właśnie jestem po rozmowie z Panem Konsultantem z NC+.delikatnie mówiąc zatkało mnie.okazuje się, że wszystkie reklamacje z powodu zmiany abonamentowej są odrzucane na pniu a klienci nie będą o tym informowani. ja wysłałam swoją rezygnację i nie dostałam odp.Pan Krystian powiedział, że ją odrzucili i wszystkie takie odrzucają, bo jednak nie zmieniają oferty, szkoda... tylko, że nikogo o tym nie informują. " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fantom 81 Napisano 16 Kwietnia 2013 No pięknie ... mnie też zatyka na takie postępowanie. Poza tym przecież zmiany programowe są duże ... wywalono kilka programów, zmienili nPremium na Canal+. To według nich nie jest powód do rozwiązania umowy?? Widzę, że desperacja w NC+ sięgnęła zenitu Czuję, że ilość wypowiedzeń mocno ich podłamała. Chwytają się brzytwy Cóż jeśli nie zmienią polityki cenowej to wypowiedzenia zostaną po prostu rozłożone w czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gatar 60 Napisano 16 Kwietnia 2013 Witam. BoDex napisał o "reklamacjach", cokolwiek to znaczy. Ja, i jak sądzę wielu złożyło wypowiedzenie umowy, której podstawą jest zmiana programowa. Nie sądzę, aby takie wypowiedzenia odrzucali. Mam w ręku pismo od nich, wielu zapewne także, gdzie jasno sami napisali, że mam prawo rozwiązać umowę do 19.04.2013 ze skutkiem na 30.04.2013. Nie mam w ręku umowy, a i szukać mi się nie chce, ale zapewne jest punkt o możliwości wypowiedzenia umowy przez abonenta, na skutek zmiany oferty programowej. Jeśli zmiana npremium na Canal+ nie jest zmianą programową ... to co jest ? Sądzę, że to nadal bałagan "organizacyjny". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamin13 4 Napisano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja do nich napisałem reklamację tydzień temu i do tej pory zero odzewu więc tak jak napisał Bodex kompletna zlewka klienta. Chodziło mi o to że wysłałem wymówienie z dniem 1.kwietnia a oni mi fakturkę za kwiecień wystawili po staremu i nie wyłączyli sprzętu A teraz pytanie czy skoro mamy czas na zastanowienie do końca maja to mamy po raz kolejny wysyłać wymówienia czy tamte mają nadal zastosowanie?? Mam pakiet Full na czas nieokreślony więc jak mogę korzystać po "staremu" do końca umowy?? Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez mamin13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gatar 60 Napisano 16 Kwietnia 2013 mamin13-- może jednak warto do nich zdzwonić. Moim zdaniem, jeśli masz umowę na czas nieokreślony to obowiązują "stare" zasady rozwiązania umowy , zapewne zawarte w "stare"/jedynej umowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salat 12 Napisano 16 Kwietnia 2013 Dzwoniłem właśnie do NC+. Mam umowę na czas nieokreślony w N. Pakiet full. Operator potwierdził mi ze moja umowa dalej będzie trwała na starych zasadach, a w zamian za npremium, będę miał wszystkie Canale+. Pozostałe programy z paczki canal+, czyli np Domo+, Planet+ mam mieć do końca czerwca. Ale operator twierdził że nie wykluczone ze po tym terminie ich nie zabiorą. Tak wiec na razie zostaje z full pakietem za 99 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamin13 4 Napisano 16 Kwietnia 2013 Dzwoniłem właśnie do NC+. Mam umowę na czas nieokreślony w N. Pakiet full. Operator potwierdził mi ze moja umowa dalej będzie trwała na starych zasadach, a w zamian za npremium, będę miał wszystkie Canale+. Pozostałe programy z paczki canal+, czyli np Domo+, Planet+ mam mieć do końca czerwca. Ale operator twierdził że nie wykluczone ze po tym terminie ich nie zabiorą. Tak wiec na razie zostaje z full pakietem za 99 zł. Też dzwoniłem i otrzymałem dokładnie te same informacje,jednak chciałem żeby te warunki potwierdzili mi na papierze i tutaj niestety trafiłem na opór pani z infolinii.Jeśli będę chciał dotrzymać wypowiedzenia to z końcem kwietnia mam odnieść sprzęt do punktu nc+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autorus 11 Napisano 16 Kwietnia 2013 a mi przed zmianami powiedzieli, że mam umowę do końca kwietnia a potem 2 tygodnie na oddanie dekodera. Powiem tak. Ale BURDEL. Znów nic nie wiem. Oczywiście mam/miałem n99zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tesbor 32 Napisano 16 Kwietnia 2013 No i zmigrowalem do nc+. Poprzednia umowa z n : WPT + nPremium1/2/3/4 + HBO / 6 miesiecy za 69zl. + History HD za 1,99zl. (wypowiedzenie wyslalem 2 kwietnia) Nowa umowa z nc+: Universe + 6 x CANAL + HBO / 12 miesiecy za 69zl. + history HD za 1,99zl. Z mojego punktu widzenia, dzieki akcji "mrowek" - buntu abonentów n i C+, anty nc+ i nagłośnieniu w mediach skandalicznych dzialan nc+ (i wlascicieli nc+ TVN/ITI/Canal+Cyfrowy) (!) mam na dzien dzisiejszy to co mnie interesuje za rozsadne pieniadze. Gdyby nie zbuntowane mrowy na 100% nie mialbym tego co mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autorus 11 Napisano 16 Kwietnia 2013 no cóż tez zmigrowałem. Dostałem dokładnie to samo, a za npremium i inne kanały mam 6pack canal+. Na dodatek mam umowę na czas nieokreślony, wiec jakby co mogę ja rozwiązać. Płacę dokładnie tyle ile w n czyli 99+ HistoryHD. za 1,99zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fantom 81 Napisano 16 Kwietnia 2013 Hmm ... to zmigrowałeś czy zatrzymałeś starą umowę? Gdybyś zmigrował to miał byś umowę na czas określony. Jeśli zostałeś przy starej umowie to możesz mieć ją na czas nieokreślony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach