Skocz do zawartości
Rutkose

N - lepsza jakosc obrazu?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedlugo stane przed wyborem dostawcy telewizji. Zastanawiam sie nad wyborem "N-ki" badz Cyfry. Jednak nie potrafie znalezc odpowiedzi na pytanie - ktora z wyzej wymienionych cechuje sie najlepsza jakoscia obrazu? Planuje zastosowanie anteny 80-ki i sie zastanawiam, czy w obecnych czasach istnieje jakakolwiek roznica w jakosci, czy poprostu stoi przede mna jedynie wybor bardziej odpowiadajacej oferty kanalowej? Slyszalem, ze Polsat Cyfrowy jest nienajlepszy lecz nie wiem, czy chodzi tutaj o jakosc obrazu czy wybor kanalow. Niestety jestem w tych sprawach zielony wiec liczylbym na pare slow od osob obeznanych w temacie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Poczekaj jeszcze trochę będzie nc+ czyli to i to w jednym.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Zakup i tak planuje za miesiac badz dwa, wiec narazie zbieram informacje i buduje swoja wiedze na temat telewizji satelitarnej. Rowniez wyczytalem na forum na temat nc+ i mam mieszane uczucia wobec tej fuzji, czy z racji monopolu (gdyz raczej nie licza sie z Polsatem) nie podkreca cen i nie obniza jakosci uslug. Dwa to czytalem pochlebne opinie na temat Turbodekodera z "N" i jesli ma byc zastapiany dekoderem z Cyfry (tym najlepszym, zapomnialem nazwy) to raczej zachwycony tym nie bede, gdyz mialem z nim doczynienia i wiem z wlasnego doswiadczenia, ze najlepszy to on nie jest ;) Dlatego tez powyzsze kwestie daja mi do myslenia, czy nie podpisac umowy przed pojawieniem sie nc+.

EDIT:

Istnieje obecnie jakas roznica w jakosci obrazu pomiedzy N-ka, a Cyfra?

Edytowane przez Rutkose

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi