Skocz do zawartości
lrs_tio

KDL-40HX720 czy LC40LE830E

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Potrzebuję pomocy w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru jednego z poniższych telewizorów.

Podaję także najniższe ceny jakie udało mi się do tej pory znaleźć za poszczególne modele, jednak w związku z tym, że są one porównywalne, cena nie będzie stanowić kryterium.

1. SONY KDL-40HX720 // 3 377,00 PLN

2. SHARP LC40LE830E // 3 478,98 PLN

Jakość obrazu 2D jest priorytetem. Później jakość obrazu w 3D. Wszystkie dodatki typu aplikacje, wygoda przeglądania internetu itd. są dla mnie sprawą marginalną. Jestem laikiem, więc przez "jakość obrazu" rozumiem ładne kolory, głęboką czerń, ostrość, niski czas reakcji/brak smużenia itp. Nie mam pojęcia co to są przeploty itd. Musi tak samo dobrze wyglądać film Matrix, mecze Euro 2012 jak i koncerty muzyczne (przy czym jakość dźwięku nie będzie stanowić kryterium)

Źródła sygnału:

- UPC z dużym pakietem kanałów HD

- Komputer (HDMI)

- Playstation 3 / blue-ray (HDMI)

Decyzję chciałbym podjąć w tym miesiącu. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez lrs_tio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja zastanowiałem się nad zakupem jednego z tych dwóch tv do sypialni i wybrałem Sony 40EX720 ^_^ bo .... w Sony Center kupiłem go za 2799 zł i dostałem jeszcze za free blu-ray BDP-S185. Pozdro

Edytowane przez mateo739

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

HX720 sprawi się naprawdę bardzo dobrze. X-Reality Pro zapewni naprawdę bardzo dobry obraz w standardowych rozdzielczościach, a 200Hz będzie się dobrze wpływać na komfort oglądania Euro 2012 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)