Skocz do zawartości
Bylon

Kupno telewizora

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim pragnę się z Wami przywitać, wszak jest to mój pierwszy post na forum!

Idąc jednak do sedna - jestem na kupnie telewizora. Odległość od ekranu to ok. 2,3-2,5m, więc zapadła decyzja (niepodważalna) o kupnie 32 cali. Co do technologii podświetlenia, nie mam żadnych oporów zarówno przed CCFL, jak i przed LED (choć - nie ukrywajmy - zdecydowanie bardziej z wyglądu podobają mi się LED).

Budżet nie jest duży, bo wynosi ok. 1750 zł. Z tym, że zdecydowanie wskazane byłoby zmieszczenie się w 1500 zł, a jeśli innej możliwości nie ma, będę wdzięczny i za propozycje w granicach 2000 zł.

Co do obrazu, nie mam żadnych większych preferencji, bo w temacie obrazu jestem jednak częściowo laikiem. Nie mam jednak ochoty na obraz "przeostrzony", a tym bardziej na zbyt miękki. Interesuje mnie też czas reakcji czy wszystkie "100hz", aby obraz był wystarczająco płynny.

Z bajerów - WiFi mogłoby być ciekawe, ale nie jest konieczne, cieszyłbym się natomiast z sensownych predefiniowanych kalibracji, żeby się z tym zbytnio nie męczyć. Cieszyłbym się na myśl o LEDzie, smuklejsze-ładniejsze, ale nie jest to konieczność i pogodzę się z CCFL. Cieszyłbym się jeszcze z głośników o niezłym brzmieniu (nie, nie chodzi o moc!).

Koniecznie: FullHD, możliwość zawieszenia na ścianie (bo tak LCD będzie montowane), wszystkie technologie wymagane do odbiory DVB-T (z tego powodu kupowany jest telewizor).

3D w żadnym wypadku nie jest pożądane, ale jak będzie jakaś jego namiastka (jak w D5500 Samsunga), to też się nie zdenerwuję.

A, jak już o Samsungu mowa, to preferowanymi markami są: LG, Samsung, Sharp, Sony. Do innych też oporów większych nie mam, ale te lubię najbardziej.

Mam nadzieję, że ilość informacji wystarczająca. Bardzo proszę o pomoc i już teraz za nią dziękuję!

Pozdrawiam,

Bylon

PS. Jeszcze jeśli ktoś byłby mi w stanie powiedzieć, czy: