Skocz do zawartości
herman78

A-200 - praca dysku...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Słuchajcie mam problem. Czy może ktoś z was posiada dysk 3,5" 1TB WD seria EADS? Bo mój dysk sie strasznie grzeje według mnie. Jestem informatykiem komputery naprawiam od 15 lat i rzadko się trafia taki ciepły a w tej zamknietej obudowie w PH jest nawet gorący. Dziwna przypadłość bo jak włączę go do napięcia zaczyna rzęzić dysk... odtwarza film pracuje dość płynnie... a jak wcisne stop dalej rzęzi dyskiem i tak bez przerwy :blink: A przecież w tym czasie nic nie czyta... dodatki APP wszystkie mam wyłączone. Nie jest też podłączony do NET'u.

Pomocy czy u was tez tak jest... nawet na innych dyskach niżeli mój że ciągle coś czyta? Ten dysk wybierałem bardzo długo i ponoć jest jednym z najcichszych i najzimniejszych :/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Te dyski nie powinny się mocno grzać, ich robocza temperatura pracy jest poniżej 40st.

Z praktyki wiem też że są bardzo ciche, choć jak zaatakuje się taki dysk odczytem dużej ilości plików rozrzuconych po całej powierzchni tależy - będzie lekko słychać pracę głowicy.

Przy zatrzymanym odtwarzaniu i wyłączonych aplikacjach sieciowych w A200 nie powinny się dziać takie rzeczy jak opisjesz.

Dysk trzeba sprawdzić np. z PC, jak napisano wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

U mnie dużo nie potrzeba... decyzja szybka i konkretna... zmieniam dysk... na 2TB... :(:):D

Na uwadze mam WD 2TB seria EVDS... lub Seagate Barracuda LowPower 2TB... Może ktoś z was posiada takowy? :)

A o tym moim WD10EADS... Na A-200 Compatibility Lists ktoś miał ten sam problem tylko z 1,5 TB... "Serious overheating problems..." :/

Edytowane przez herman78

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

weź samsunga sprawdzone ciche i chłodne....jak an naprawiacza komputerów to cos wogóle inwencji nie masz widzę...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi