Skocz do zawartości
Wojtek_HM

MBox TP01, TR11 - Firmware innych modeli

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni posiadacze i przyszli nabywcy odtwarzaczy Hyundai MBox TP01 oraz TR11

Jeśli podejmiecie próbę instalacji oprogramowania od modeli P500 lub R600 to:

  1. Do momentu powrotu do prawidłowej wersji - TRACICIE GWARANCJĘ!!!
  2. Odtwarzacz nie będzie działał prawidłowo!
  3. Odtwarzacz może uruchamiać się z losowo wybranym językiem menu!
  4. Wyświetlacz LCD będzie przez cały czas wyświetlał znaczek ładowania lub aktualizacji, zamiast normalnego menu!
  5. Odtwarzacz nie będzie reagował na dedykowanego pilota!
  6. Po około godzinie odtwarzania prawie na pewno odtwarzacz się zawiesi!

Co zyskujemy jeśli jednak zdecydujemy się na instalację niewłaściwego firmware?

Odpowiedź brzmi ABSOLUTNIE NIC!!!

Firmware od P500 i R600 mają jakby dalszy numerek ale funkcjonalność jest taka sama!

jakby poszukać to pewnie jeszcze kilka pozytywnych aspektów się znajdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już 3 razy aktualizowałem firmware (od marca 2010). Mam R600. Nie mam problemów z odtwarzaniem. Oglądam TVC, nagrywam program tv na twardy dysk, odtwarzam media z hdd.

Nie spotkała mnie np. losowa zmiana języka menu... Menu wyświetla się jak należy, odtwarzacz reaguje,

Ten wpis to chyba sprawka konkurencji.....

Edytowane przez sp3nyg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak powinno być.

A informacja w pierwszym poście skierowana jest do użytkowników odtwarzaczy TP01 i TR11, którzy aktualizują odtwarzacze oprogramowaniem od innych modeli. Modele TP01 i TR11 są na tyle nowe, że obecnie nie ma jeszcze aktualizacji dla softu fabrycznego. Ich użytkownicy próbują aktualizować je czym się da.

Powrót do właściwego softu będzie możliwy po tym jak ukażą się pierwsze aktualizacje dla ww modeli - czyli np. za miesiąc.

Edytowane przez HumanMedia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie wnikając kto i jak mi zrobił "kuku" w moim TR11 poprzez instalację softu z modelu R600 chciałbym tych, którzy ewentualnie mają taki sam problem wspomóc poniższą informacją.

Natomiast firmie HumanMedia poradzić trochę więcej zaangażowania w pomoc w takich sytuacjach, ponieważ ja takowej od was nie otrzymałem prosząc, nawet odpłatnie o zdobycie softu fabrycznie instalowanego w TR11.

Otóż na własną rękę postarałem się zdobyć ten soft poprzez stronę www.hyundaimbox.co.kr

Aktualnie jest on do ściągnięcia w dziale download/firmware -> 14. M-Box Recorder - K3TR11

Ja go juz zainstalowałem i wszystko wróciło do normy.

Ponadto chciałbym podziękować IT Sklep.pl za wyczerpujące i rzeczowe wyjaśnienie zaistniałego problemu.

A tak z innej beczki to jestem bardzo zadowolony z wyboru tego modelu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...

Ponadto chciałbym podziękować IT Sklep.pl za wyczerpujące i rzeczowe wyjaśnienie zaistniałego problemu.

Proszę bardzo :)

Przypominamy, iż instalacja firmware to nie jest wcale taka banalna sprawa jakby się wydawało.

Owszem - zwiechy zdarzają się coraz rzadziej ale zawsze zalecamy sprawdzić wszystko 3 razy przed kliknięciem OK :).

Wraz z najnowszym firmware należy też zastanowić się nad skopiowaniem danych z dysku - aby mieć pełną funkcjonalność wymagany będzie format dysku twardego...

Więcej w wątku o nowym firmware.

Zebrane wszystkie wersje oprogramowania dla wszystkich odtwarzaczy z naszej oferty znaleźć można zawsze na naszym serwerze FTP.

Adres to: ftp://ftp.itsklep.pl

użytkownik: firmware

hasło: firmware1

UWAGA - port 2121 zamiast standardowego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja poproszę o podpowiedź:

właśnie w swej nieostrożności zaktualizowałem TP01 wgrywając mu firmware R500. Instalacja zakończyła sie ponoć pomyślnie, ale oczywiście teraz urządzenie nie staruje: ciągle wyświetla się ekran startowy, brak reakcji na pilota, generalnie sprzęt nie żyje.

Będę niezmiernie wdzięczny za podpowiedź, czy da się coś z tym zrobić (a jeśli tak, to jak do tematu podejść).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...