Skocz do zawartości
kropek

Zostałem abonentem "n" - opinie, narzekania, biadolenie, zachwyty

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc
Właśnie wczoraj kupiłem dekoder N. Tylko dzieki temu ze ma kumpla w avansie:);)
Tylko teraz mam problem jak zamontowac antene czy ktos wie jak>???
pozdrawiam Mariusz T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Mariusz T' post='20164' date='05.11.2006, 13:17 ']
Czesc
Właśnie wczoraj kupiłem dekoder N. Tylko dzieki temu ze ma kumpla w avansie:);)
Tylko teraz mam problem jak zamontowac antene czy ktos wie jak>???
pozdrawiam Mariusz T
[/quote]
Tutaj znajdziesz dość szczegółowo opisane co i jak..
[url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=2243"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=2243[/url]
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z opinią, że n-ka poprawi swoje błędy, na to bardzo liczę, ale z twierdzeniem, że mam być cierpliwy i za to jeszcze płacić nie mogę się zgodzić, kanały w SD wcale nie mają lepszej jakości od cyfry, są na tym samym poziomie, oprogramowanie tunera jest bardzo podobne do Wizji TV, z wyjątkiem tego, że tam można było przeszukać satelitę, no i wizja wyszła 8 lat temu, aha i w wizji można było bloować kanały przed dziećmi i usuwać niepotrzebne kanały.Ale cóż wizja była tv starej generacji. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich pierwsze zyjemy tam gdzie mieszkamy jak komus sie niepodoba moze do Angli czy Niemiec Sa Skaye I Premiere wszystko w HDTV a po drugie sa umowy miedzynarodowe ze niemozna nawet kupic wszystkiego nawet jak sa pieniazki wiec troche rossadku poczekamy zobaczymy a N polaczy sie z Polsatem to bardziej pewne tak kolo marca Pozdrowka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N-ka 20tys klientów, Polsat ok. 1 mln i N-ka wchłania Polsat heheheheh :blink:
Z reszta zadna fuzja nie jest zapowiadania i tylko bzdury gadacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a kto mowi o wchlonieciu bedzie porozumienie i polaczenie podziela sie pakietami tanszymi i drozszymi Pozdrowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do Antarctis!

Człowieku!! wyluzuj!! no chyba ,że jestes tu słuzbowo z innej "platformy".
Na razie to za 99 zł mam kilka fajnych kanałów w tym ten najwazniejszy Discovery HD. I tylko dla tego kanału warto było wydac te marne 100 zł plus 32 zł za abo jak przyslą kwity.
Po podłaczeniu tunka do naszego 32 calowca LCD HD opadły nam szczeki z wrażenia.
I za to mam duzo sympatii dla N-ki ,czekam na wiecej..
Dodam ,że samo podłaczenie N boxa do tv to kaszka z mleczkiem. Bezproblemowo!!
Tuner mam juz dwa tygodnie,ani razu nie zablokował sie. Edytowane przez Kocio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Załatwiłem przez BOK N-ki , przez telefon. Dostałem w ciagu dwóch dni.Było warto!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby na to nie patrzeć i nie narzekać (na małą ilość programów HD wn-ce) to przy tylko 2 (slownie:dwóch) kanałach HD ma ich n-ka o 200 % wiecej niż konkurencja...a dopiero wystartowali ;)

Edytowane przez robard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak właśnie. Jestem frajer. I powiedział to dziś mojej żonie jeden cwaniaczek z tej całen n-info-linii. A zaczęło się tak: Pod koniec września zamówiłem n-boxa oraz dwa pakiety. Pod koniec padziernika łaskawcy zadzwonili do mnie, że teraz mogą mi wysłać ten dekoder. Od dwóch tygodni był w sprzedaży w sklepach RTV. Ja już myślałem, że "n" mnie olała - więc też ich olałem. Ale skoro już zadzwonili - to zgodziłem się i potwierdziłem chęć posiadania tego cudu cyfrowej TV. Dekoder przyszedł po 5 dniach. Zainstalowałem. Chodził ładnie dwa dni. Po czym w nocy z 31 października na 1 listopada włączył sie sam o 3 godzinie i zaczał sam!!! pobierać swoje nowe oprogramowanie z satelity. Toż to sprytna bestia - pomyślałem sobie, szkoda tylko, że nie pyta, czy ja chcę to nowe oprogramowanie.... z zasady wolę mieć możliwość wyboru w takich przypadkach. Ale nic to, myśle sobie, wstanę rano, w końcu dzień wolny, to sobie zobaczę, co nowego będzie. A tu rano niespodzianka - dekoder nie działa. Bawiłem się ze trzy dni anteną, ale wciąż jakosć sygnału = 0%. Odżałowałem 120 zł, zamówiłem fachowca. Ten przyszedł z miernikiem, swoim dekoderem. Jego dekoder działa, sygnał 90%/60% - a mój cudowny nbox?? skromne 90%/0%. Ale 120 zł poszło się.... Dzwonię na wspaniałą infolinię. Proszę zanieść dekoder do dowolnego punktu sprzedaży naszeych dekoderów, to panu wymienią na nowy - zapewnia mnie panienka z infolinii. Objeździłem z 10 tych punktów w Krakowie, straciłem na to z cztery godziny życia (paliwa nie liczę). W żadnym punkcie nie było dekoderów. Dzwonię znów, może mają wykaz, w których punktach są dekodery albo co ja mam zrobić w takiej sytuacji... Nic nie wiedzą, każą czekać albo szukać dalej. W końcu znalazłem punkt o nazwie Avans. Mieli dekodery, ale prezes sieci zabronił wymieniac dekodery, które nie zostały zakupione w ich sklepach. Nawiasem pisząć, umowa dystrybucyjna zabrania im tego - widziałem ją na własne oczy. No to ja już chciałem ten dekoder podłożyć pod koła jakiegoś tira, ale moja żona znów zadzwoniła na info-linię. Tym razem odebrał jakiś pajac z piskliwym głosikiem, tłumaczył się, że oni mają na głowie tyle problemów i prosił o cierpliwość. I że to nasz błąd i nasza wina, że kupiliśmy dekoder przez infolinię a nie w jakimś sklepie. I teraz musimy czekać, ąz firma napisze i przygotuje odpowiednie procedury. Szczyt niekompetencji ze strony "ITI neowiżyn". Sprzedać bubel, ale potem w żadnym wypadku nie poczuwać się do odpiowiedzialności. Postanowiliśmy z żoną ruszyć jutro z samego rana do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Będziemy się starać o zwrot wszystkich kosztów, rozwiązanie umowy oraz odszkodowania. Nigdy więcej nie chcemy mieć nic wspólnego z tym dziadostwem. Dekoder mamy już 16 dni, ale działa tylko 2 dni. PARANOJA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez komentarza. Mam nadzieję, że zobaczą to odpowiednie osoby :P Ręce opadają o_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Gmeru' post='21958' date='13.11.2006, 21:48 ']
bez komentarza. Mam nadzieję, że zobaczą to odpowiednie osoby :P Ręce opadają o_o
[/quote]



Gmeru, az se awatara walnal :D:) Swoja droga chetnie sobie przypomne pania Richards...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='konradw' post='21960' date='14.11.2006, 00:29 ']
Gmeru, az se awatara walnal :lol::lol: Swoja droga chetnie sobie przypomne pania Richards...
[/quote]


Też takiego chcem :) .

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak czytam co wyrabia ta N-ka i az sie dziwie ze ktokolwiek ma zamiar korzystac z jej uslug, to nie wina klienta ze zamawial telefonicznie dekoder jak i usluge, na miejscu autora postu bym zlozyl skarge z zastrzezeniem sadem konsumenckim, gdyz nie zostala tutaj spelniona usluga jaka zostala zawarta pomiedzy sprzedawca uslugi a klientem. Mieszkam w UK i tutaj wiekszosc uslug jest zalatwiana telefonicznie lub online, i dziala to bardzo dobrze zamawiam kablowke, satelite, telefon itp online, nigdy nie widzialem zadnego biura ale DZIALA. Raz zdazylo mi sie ze nie dzialal dzwiek, na drugi dzien zjawil sie gosciu i poprostu wymienil dekoder. W przypadku autora, no coz, moze faktycznie dystrybutorzy nie maja obowiazku wymieniac dekoderow nie zakupionych u nich, summa summarum z jakiej racji maja to robic, wina lezy tylko i wylacznie po stronie N-ki ktora jak widac KLIENTOW MA GLEBOKO W [beeep]E. W sferze uslug i dbania o klienta polskie firmy musze sie jeszcze wiele wiele i to bardzo wiele nauczyc, ale nie naucza sie[i][u] poki klienci beda dalej myslec ze to im zalezy na skorzystaniu uslugi niz uslugodawcy na zdobyciu klienta.[/u[/i]]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestes frajer, ale przede wszystkim dlatego że zapłaciłes 120 zł za sprawdzenie instalacji. Facet podłączył swój dekoder, zobaczył że działa i zainkasował 120 zł ? To chyba trochę za drogo za przyjazd i 15 min pracy. Druga sprawa- w przypadku zamówienia towaru wysyłkowo w ciągu 10 dni mogłeś wycofac się z umowy bez jakichkolwiek konsekwencji. Przeczekałes ten okres i teraz będziesz się awanturował za pośrednictwem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, co jest kolejną stratą czasu. Naprawdę mocno spieprzyleś sprawę, ale w 90% sam jestes sobie winien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mogłem się wycofać, ponieważ już pierwszego dnia aktywowałem dekoder, czyli złapałem sygnał i wg umowy, warunki techniczne zostały spełnione. Gościa zamówiłem, ponieważ nie chciałem robić z siebie barana, gdyby okazałao się, że dekoder jednak działa a błąd jest w innym miejscu. Teraz przynajmniej wiem na 100%, że wina leży po stronie niedziałającego dekodera. Dzisiaj idę do UOKiK. Spróbuję jeszcze zadzwonić do jednegoz tych trzech misiaczków, którzy są prezesami lub vice-prezesami zarządu "iti neowiżyn". Jak mi się nie uda to już mają przechlapane. Powiadomię o całej sprawie prasę, RadioZet, Interwencję w Polsacie i wszystkie inne instytucje, jakie przyjdą mi do głowy.... a co mi tam. Z takim g...m jeszcze się nie spotkałem, jeszcze żadnma firma mnie tak nie olała, nawet jakiś sklep spożywczy jest bardziej przyjazny klientowi.

Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam przed kupowaniem n-Boxów przez info-linię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie - trochę logiki.
[b]n_to_shit[/b] - w gruncie rzeczy dotyka problemu teorii w starciu z rzeczywistościa (czyli :co obiecano, a co wychodzi...)
Jak reaguje - jego sprawa (pieniadze też jego).

Jednak miejcie na uwadze:
a/ jak nka wymusza ruchy u konkurencji.....
b/ ...to moze ruchy prowadzącego wątek będą kolejnym "kamyczkiem" do lepszego działania nki.

Przeszkadza to komuś?? (Mnie nie- nawet jak sie myli w jakis kwestiach)
Postawię sprawę inaczej.
Jak by sprzet działał bez zarzutu - byłby ten problem?

Jestem zwolennikim postów [b]Bischoop[/b]... - coś trzeba zmieniać, bo realny socjalizm już przeminął.

Czasami odnoszę wrażenie (z różnych postów i "ściemniaczy od strony nki") - że część użytkowników zostaje obdarowanych jakąś łaską że mogą platformę oglądać.
Mamy XXI wiek i troche normalności (choć...czasami przemycanej z zachodu). Edytowane przez hojlo1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='n_to_shit' post='22013' date='14.11.2006, 07:07 ']
nie mogłem się wycofać, ponieważ już pierwszego dnia aktywowałem dekoder, czyli złapałem sygnał i wg umowy, warunki techniczne zostały spełnione. [/quote]
Ależ jak najbardziej mogłeś. Zgodnie z "ustawą konsumencką" jeśli kupisz cokolwiek poza siedzibą firmy od której kupujesz (przez internet, telefon itp.) masz prawo w ciągu 10 dni bez podania przyczyny odstąpić od umowy bez żadnych konsekwencji. Takie jest twoje prawo z którego nie skorzystałeś.
Swoją drogą niezły burdel mają, ale to było wiadomo już pierwszego dnia sprzedaży.

Pzdr
KrzyHo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ugh, ja sie zapisalem na nboxa 12 padziernika, mamy 14 listopada i do mnie nadal nie zadzwonili <_<

A jesli chodzi o umowe - w ciagu 7 dni masz mozliwosc zrezygnowania z kazdej umowy, w ciagu 10 dni jesli zakupiles bez mozliwosci obejzenia towaru (internet/telefon/sklep wysylkowy). Problem jest jeden - musisz zwrocic towar w 'opakowaniu bez oznak uzytkowania'. Zdjecie folii, rozerwanie pudelka, porysowanie pudelka dlugopisem - to wszystko daje mozliwosc sprzedajacemu do odpisania ci, ze niestety, ale nie kwalifikujesz sie do zwrotu. Wszystko jest kwestia sprzedajacego niestety, chociaz faktycznie, na papierze wyglada to tak, jakby wszystko bylo dla kupujacego. Zenada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich serdecznie.Jestem abonentem N-ki od listopada czytając komentarze troche się dziwię ze są takie problemy z nboxem.U mnie wszystko chodzi dobrze ale...
posiadam telewizor sony bravia 50 cali (KDF-E50A11E) z hdmi i powiem szczerze że po podłaczeniu na hdmi(dodatkowy zakup dobrego kabla) obraz wskoczył luks zwłaszcz discovery HD bo tym programem kieruje sie w ustawieniach ale po wyłączeniu nboxa raz miałem głos raz nie oraz kilka razy pojawił sie napis o hdcp.Wszystko ustało kiedy po połaczeniu na hdmi odpiąłem kabel euro oraz zrestartowałem n boxa tak że sam poczuł kabel i jest bradzo dobrze.Sygnał dokładny mam około 50-60kilka procent(trochę słabo) ale i tak wszystko biega.Czekam jak wszyscy na kanał filmowy w HD,nowy recorder i większą antenę co powinno poprawić sygnął.Odnośnie SYGNAłU polecam wszystkim dobre kody do nboxa które poprawiają sygnł z anteny sprawdzone..
A spróbuj tej magicznej kombinacji Setup->żółty->728 i w ustawieniach popróbuj z Diseq i różnymi LNB, bo siłę sygnału masz OK.


Znalazłem lepsze rozwiązanie niż zmiana kabli w disequ :-) Wróciłem do poprzednich ustawień z disequ i zacżąłem zmianę ustawień N. Robimy tak:
Menu, żółty klawisz, 728 i ... ustawienie Diseque + zmiana LNB z 1 na 2 i .... .działa :-) Teraz mam siła sygnału 74% a jakość 100%







Reset nbox-a

sposób 1
naciskamy kolejno:
menu,
res i potem
na około 5 sec prawy kursor na panelu dekodera. (ustawienia fabryczne , chyba),
start dekodera
diseq trzeba ponownie ustawić na ON jeżeli jest.
sposób 2- naciskamy jednocześnie menu, res, prwy kursor i trzymamy ok. 5 sek.
lub
- żółty na pilocie, 728 i ustawiamy parametry menu .
to tyle PATISOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[b]Witam, czy ktoś z was zamówił juz tą telewizję N, bo sam już nie wiem co wybrać , Cyfrowy Polsat czy N ?? za poradę dzięki.[/b]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...