Jump to content
Sign in to follow this  
equerdo

n-box, nagrywarka, plazma

Recommended Posts

Mam pare prostych pytan....jestem zielony w tym temacie...

1.Jak wyglada podlaczenie takiego n-boxa do nagrywarki DVDR (nie HD-ready) tak aby nagrac np. kanaly HD.
Czy przez to ze nagrywarka nie jest HD-ready oznacza to ze nie ma znaczenia (wiekszego) czy jest to podlaczenie przez composie/rgb/s-video czy scart (w tescie jest napisane ze scart nie obsluguje HD, ale czy to oznacza ze nie mozna wogole przez scart nagrywac - brak sygnalu - czy tylko jakosc nagrywania nie bedzie HD a bedzie np. SD). Wyglada na to ze moja nagrywarka ma tylko component output :blink:.

2. Co z plazma (42') ktora nie jest HD-ready...rozumiem ze jakosc nie bedzie HD ale czy bedzie np roznica pomiedzy C+ a N?

Pozdrawiam

[quote name='equerdo' post='13384' date='09.10.2006, 15:49 ']Mam pare prostych pytan....jestem zielony w tym temacie...

1.Jak wyglada podlaczenie takiego n-boxa do nagrywarki DVDR (nie HD-ready) tak aby nagrac np. kanaly HD.
Czy przez to ze nagrywarka nie jest HD-ready oznacza to ze nie ma znaczenia (wiekszego) czy jest to podlaczenie przez composie/rgb/s-video czy scart (w tescie jest napisane ze scart nie obsluguje HD, ale czy to oznacza ze nie mozna wogole przez scart nagrywac - brak sygnalu - czy tylko jakosc nagrywania nie bedzie HD a bedzie np. SD). Wyglada na to ze moja nagrywarka ma tylko component output <_<.

2. Co z plazma (42') ktora nie jest HD-ready...rozumiem ze jakosc nie bedzie HD ale czy bedzie np roznica pomiedzy C+ a N?

Pozdrawiam[/quote]

[1]Wszystko nagrasz na zewnętrzną nagrywarkę ale tylko w SD. Do HD wymagany jest HDTV recorder.