Skocz do zawartości
Jax

PÓŁ W DÓŁ w MM

Rekomendowane odpowiedzi

Ale cena byla 9000 zl.,wiec rata powinna wynosic 300 zl,a z ubezpieczeniem jest 333zl.Inaczej jak bez tego ubezpieczenia nie chcieli dac tego kredytu :)

sharan w serwisie URZĘDU OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW co chwila są takie historie, że 0% okazuje się nieprawdą, i urząd wydaje decyzje o nieuznawaniu tych dodatkowych opłat, więc jeśli Twoim rodzicom chce się powalczyć, to droga otwarta. Najprościej wysłać rezygnację z ubezpieczenia i tyle, dużo ludzi tak robi i bank to uznaje bez problemu. Jeśli jednak byłyby problemy, to rzecznik konsumentów powinien pomóc, po to jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te ubezpieczenie jest i tak g...o warte

poczytaj dobrze OWU to sie za glowe chwycisz ile jest wyłączeń poza ochronę ubezpieczeniową /np nie podlega ochronie smierć w wyniku zawału, choroby przewlekłej i inne/ - czyli wszystkie nieszcesliwe wypadki ktore są przyczną statystycznie ponad 90% zdarzeń losowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Również często tam coś kupuję, i z doświadczenia wiem, że przy większych kwotach zakupów typu 10.000zł można z kierownikiem wynegocjować urwanie kilku-kilkanastu procent ceny. Również biorąc np. TV czy lodówkę z ekspozycji i pokazując wyimaginowane ryski na obudowie można urwać nawet 20-30%.

Wiesz co, z tymi rabatami w Euro to ja mam właśnie zdecydowanie inne doświadczenia. Jakieś dwa lata temu wykańczałem nowe mieszkanko i z tego tytułu musiałem zakupić cały sprzęt AGD. Po wcześniej analizie i wyborez konkretnych modeli poszedłem do tego sklepu i pytam na jaki upust moge liczyć przy złożeniu zamówienia na sprzęt AGD za ok. 9-10 tys płatne gotówką. Co mnie zdziwiło dwaj Panowie (najpierw sprzedawca a potem kierownik) odpowiedzieli, że na żaden :blink: Także podziękowałem im ładnie, powiedziałem przy okazji co obiektywnie myślę o takiej polityce i zakupiłem sprzęt w innych miejscach wychodząc na tym o wiele lepiej niż u nich bez rabatu. Cóż, ich strata, nie zarobili.

Natomiast czasami zdarzają się ciekawe promocje i wtedy warto tam podejść, ale tylko jeśli wiemy czego konkretnie chcemy, bo przynajmniej u mnie w mieście kompetencje załogi (może poza wyjątkami) są kompromitujące np.

w zeszłym roku jak szukałem klocków do kina domowego to rozeznałem sprawę w necie, poszedłem tam i widzę, że Denon 1909 jaki chciałem jest tylko w zestawie z kolumnami Wharfedale, a ja się uparłem na Jamo. Więc pytam gościa, czy istnieje możliwość zakupu samego ampli, ewentualnie czy mają Jamo. Pan odparł że mają wszystko i można to sprawdzić w necie. Więc mówię mu że chyba jednak nie wszystko bo tam tego nie widziałem i generalnie tylko kilka modeli amplitunerów jest bez kolumn, na co ponownie Pan oznajmił: tam jest wszystko. No cóż, po tej krótkiej wymianie zdań opuściłem sklep bo i tak nic bym się nie dowiedział, że nie wspomnę o dobiciu targu (a Pan zdecydowanie nie wykazywał zainteresowania sprzedażą :)). Także idę tam tylko po konkretną rzecz bez wdawanie sie w dyskusję.

A jeszcze jedna rzecz. Śmieszne jest to ich przedłużanie gwarancji i zastanawiam się jak to się prawnie ma. Kupuję np sprzęt z gwarancją producenta na 3 lata, a oni wciskają, że gwarancja jest na rok, ale można dokupić na 3 lata tylko że to kosztuje. nie muszę dodawać, ze wciskają tę gwarancję na siłę i trzeba naprawdę zdecydowanym tonem odmówić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no przy 10 tys to musiałeś wybrać produktu które już i tak "jak na ich warunki" były tanie bo normalnie nie ma problemu z jakimś rabatem. A co do tej gwarancji to pracownicy tam mają od tego naliczane premie i stąd ta natarczywość która mnie też denerwuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przyznam Wam się szczerze, że w sklepie MM byłem dwa razy w życiu - pierwszy i ostatni (Galeria Dominikańska - Wrocław). Natomiast niekiedy zdarza mi odwiedzić Media Expert - centrum Korona i Młyn we Wrocławiu. Zupełnie inna atmosfera, kompetencja i ekspozycja towaru. Tylko te podejrzliwe spojrzenia ochrony mnie wk....

Edytowane przez wieslawef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agentów masz wszedzie tak smao wrednych

u mnie w saturnach pacjent ZAWSZE stoi przy kazdym kliencie ktory jest obsługiwany przy kasie i patzry się bezczelnie czlowiekowi na ręce

Odchodzi dopiero jak jest po transakcji - chyba że za mną jest inny klient

szlag cżłowieka trafia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo ma dobra prowizje jak zlapie kogos, nie ma sie co dziwic, Oni patrza na nas a na nich kierownicy

ale zaczyna mnie to wkurzac jak cos ogladam i staje sie w oczach zlodziejem, tak to juz jest, oczywiscie nie wszedzie.

Mobor pomysl sobie a co on ma robic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...