Skocz do zawartości
zbopen

Warunki nowych promocji N

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ma ktoś może rozeznanie w następującej kwesti



Promocja korzystna zamiana
Proszę mnie nie odsyłać do regulaminu promocji,bo pytanie własnie dotyczy jego interpretacji

Dotyczy usługi VOD
1) Czy w okresie gwarantowanym(3 miesiące od aktywacji) mogę zrezygnować z kolekcji VOD wyłącznie telefonicznie czy w jakiejkolwiek formie tzn pisemnie lub telefonicznie,gdyby wyłącznie telefonicznie to byłoby to chyba klauzulą niezdozwoloną
2) czy rezygnację mogę juz złożyć np pierwszego dnia obowiązywania okresu gwarancyjnego ze skutkiem w ostatnim dniu okresu gwarantowanego
tzn np aktywacja 5.10.2008, dzwonie 6.10.2008 i rezygnuje ze skutkiem od dnia 6.01.2009
3) Czy za okres od 7.01.2009 do 31.01.2009 będzie naliczona opłata wyrównawcza ( w jakiej wysokości 40 zł/31dni styc*(31-6) czy 60/31*(31-6)
4) Czy można w tym przypadku zrezygnować telefonicznie np w grudniu 2008 ze skutkiem od 31.12.2008

Promocja prezent HBO 3 m-ce gratis dla klientów N
pytania identyczne od 1-4)
pozdrawiam

dz za wskazówki Edytowane przez zbopen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W okresie promocyjnym rezygnujesz z VOD telefonicznie, każdego dnia od początku promocji (do minięcia 3 miesięcy od [b]DATY AKTYWACJI[/b]) ze skutkiem wyłączenia PO okresie promocji. Czyli oglądasz za darmo od DATY DZIENNEJ do DATY DZIENNEJ + 3 MIESIĄCE

A w okresie promocji i tak masz wszystko włączone bez opłat i wyrównania.

Chyba o to chodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o braku oplat w okresie promocyjnym wiem,chodzilo mi o ewentualne wyrównanie za styczen 2009 oraz czy mimo zapisu forma pisemna rezygnacji w okresie gwarantowanym takze bedzie skuteczna,problem z dodzwonieniem sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad1. Forma pisemna będzie skuteczna. Chodzi o oświadczenie woli, forma jest mało istotna. Ważne żeby [b]skutecznie[/b] dostarczyć to oświadczenie woli i zmieścić się w zapisanych terminach.

ad 2. Oczywiście że swoją wolę możesz wyrazić w dowolnym momencie. Skoro nie ma przciwko temu żadnych zapisów w regulaminie promocji. Ważne żeby w terminie zapisanym w regulaminie i ważne aby nastąpiło to w sposób jasny i nie budzący wątpliwości.

ad 3. Tu już sprawa jest dla mnie mniej jasna. Aczkolwiek z informacji infolinii, które uzyskałem, wynika że nie ma żadnych opłat wyrównawczych. Po prostu wyłączą na ostatni dzień promocji czyli po 06.01.2009 w Twoim przypadku, a nie na koniec miesiąca kalendarzowego. Kombinacje z przedłużaniem do końca miesiąca kalendarzowego mogą skończyć się tym iż przekroczysz terminy i przejdziesz na zasady ogólne, gdzie obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia.

Najgorszym pomysłem jest złożyć rezygnację (oświadczenie woli) po 06.01.2009, tkwiąc w przeświadczeniu że miesiące promocyjne pokrywają się z miesiącami kalendarzowymi i licząc na opłatę cząstkową do końca miesiąca. Był tu już jeden taki przypadek opisywany. Gość żalił się, że przeszedł na warunki standardowe bo dostawca odrzucił jego rezygnację jako złożoną po terminie. Bluzgom nie było końca. Wszyscy wokół byli winni :).

ad 4. To zawsze możesz zrobić. Jest to forma bardzo bezpieczna. Aczkolwiek na moją wiedzę wynika, że obowiązują terminy jak napisałem wyżej. Sam o to mocno się dopytywałem, bo mnie okres promocyjny na darmowe HBO upływa w 2 dzień świąt i pytałem jak sprawa będzie wyglądać. Oświadczyli że wyłączą w ostatnim dniu 3 miesiąca promocyjnego, a nie kalendarzowego. Czyli w moim przypadku od 26 września do 26 grudnia. Oczywiście przed 26 grudnia muszę oświadczyć iż rezygnuję.

Oczywiście nie zaszkodzi zadzwonić i samemu zapytać jeszcze raz.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='SlawekR' post='124940' date='09.10.2008, 09:49 ']Czyli w moim przypadku od 26 września do 26 grudnia. Oczywiście przed 26 grudnia muszę oświadczyć iż rezygnuję.

Oczywiście nie zaszkodzi zadzwonić i samemu zapytać jeszcze raz.[/quote]

Dokładnie tak jest. A za okres koniec promocji - koniec miesiąca trzeba będzie zapłacić, przyjdzie wyrównanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z odp otrzymanej pisemnie od N wynika,że
1) w okresie promocyjnym i gwarantowanym można zrezygnować wyłącznie telefonicznie nie pisemnie (ciekaw co na to UOKIK)
2) VOD wyłącza sie po okresie Gwarantowanym (można zrezygnować juz 1 dnia okresu ze skutkiem na koniec okresu gwar tj po 90 dniach,bez opłaty wyrównawczej
3) z HBO jest inaczej,rezygnacja następuje ze skutkiem na koniec m-ca,czyli jeżeli nie zrezygnuje do 31.12.2008 a dopiero np 5.01.2009 to mam opłatę wyrównawczą do 31.01.1009 25/30*(31-6)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja aktywowałem ze 4 dni temu i Pani napisała mi następujące terminy wypowiedzenia:

1) HBO+CINEMAX+FILMBOX -do 25 listopada
2)VOD - do 3 stycznia 2009
3) Wybór 3 pakietów -do 3 kwietnia 2009.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...