Skocz do zawartości
  • 0
VAMET

Regulacja sygnału UPC

Pytanie

Napisano (edytowane)
Witam uprzejmie

Mam od UPC, Internet i TV analogową. Z gniazdka idzie kabel do rozgałęźnika (1-way tap) i rozdziela na dwa kable. Jeden leci do modemu z UPC, drugi do wejścia antenowego w TV.

Po wejściu na modem z UPC mam następujące dane:
Signal to Noise Ratio 37 dB (zmienia się czasami w przedziale 35-37 dB)
Downstream Power Level 3 dBmV (zmienia się czasami w przedziale 2-9 dBmV)
Upstream Power Level 54 dBmV (zmienia się czasami w przedziale (54-56 dBmV)

Z tego co się orientuję Upstream Power Level powinien być mniejszy niż 55 dBmV. Nie chcę wołać "speców" od UPC, bo sami się nie znają i pieprzą trzy po trzy i nic nie regulują. Chciałbym zmniejszyć wartość 54-56 dBmV na Upstream na mniejszą i pewnie potrzebny mi inny rozgałęźnik ten 1-way tap.
Nie znam się na nich i ich wartościach, ten co mam ma oznaczenia od góry patrząć:
Tap 6.5 dB
ECOLine+
RT-1-6+
1-way tap
clAss modem safe
Out 2.2 dB

Pytanie, czy inne wartości Signal to Noise Ratio są dobre, z tego co wiem, to czym większy niż 33 to lepsza.
Czy Downstream Power Level jest OK?
No i jak wyregulować Upstream Powel Level, jaki rozgałęźnik samemu dać, zamiast tego co mam?

Prosiłbym o pomoc i wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

EDIT

Mam dokładnie taki odgałęźnik jednodrożny:
[url="http://www.tratec.net/poland/pasywa-ecoline.htm"]http://www.tratec.net/poland/pasywa-ecoline.htm[/url]
[url="http://www.tratec.net/poland/Kartykat/ET-1-6%2B.pdf"]http://www.tratec.net/poland/Kartykat/ET-1-6%2B.pdf[/url] ET-1-6+

Z poważaniem Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Witam uprzejmie

Nikt nie ma pomysłu? Nikt z Was nie regulował sygnału zmianą odgałęźnika?
Byłbym wdzięczny za pomoc...

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0