Skocz do zawartości
  • 0
danielpan

Problem z podłączeniem Cyfry+ i kina Panasonic PT850

Pytanie

Witam,
Mam problem z podłączeniem kina domowego Panasonic PT850 z nowym dekoderem Philips HD PVR.
Chodzi mi o to, aby uzyskać dźwięk z jak najlepszą jakością w systemie 5.1

Wyjścia w dekoderze cyfry:
-2xEuro
-SPDIF
-wyjście audio hi-fi

[b]Wyjście HDMI z dekodera cyfry chciałbym użyć do podłączenia z telewizorem.[/b]

Wyjścia w kinie domowym Panasonic:
-HDMI
-EURO
-Wyjście komponentowe
-Wejście cyfrowe(optyczne)
-Wejście audio

Czy jest możliwość połączenia tych zestawów tak aby dźwięk z cyfry szedł przez kino domowe w systemie 5.1

Dodam, że jestem laikiem w tych sprawach ;))

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Niestety bezpośrednio się nie da. Dekoder ma wyjscie SPDIF coaxial a kino domowe ma wejscie optyczne. Trzeba kupić konwerter i będzie działać. Sam tak mam podłączonego Popcorna do PT-850. [url="http://www.allegro.pl/item345265281_konwenter_wejscie_coaxial_wyjscie_toslink_5123_.html"]KONWERTER[/url] Edytowane przez _siwy_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

[quote name='_siwy_' post='97496' date='17.04.2008, 22:39 ']Niestety bezpośrednio się nie da. Dekoder ma wyjscie SPDIF coaxial a kino domowe ma wejscie optyczne. Trzeba kupić konwerter i będzie działać. Sam tak mam podłączonego Popcorna do PT-850. [url="http://www.allegro.pl/item345265281_konwenter_wejscie_coaxial_wyjscie_toslink_5123_.html"]KONWERTER[/url][/quote]


Bardzo dziękuję za szybko odp.
Tak też myślałem, że to nie będzie takie łatwe :rolleyes:)
Ale wpadłem na jeszcze jeden pomysł i proszę o jego weryfikacje tj.

W TV mam wyjście optyczne i może idzie podłączyć kablem cyfrowym z TV do kina bezpośrednio (TV z cyfrą jest połączone HDMI więc 5.1 powinno być)?
Dobrze myślę??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi