Pragnę dodać tylko parę informacji :
Telewizor oczywiście ma gwarancję, został zakupiony dosłownie przed paroma dniami przez internet to też istnieje prawo 15 dyniowego zwrotu i jak w tym kontekście mam robić?
Dodatkowo urządzenie posiada niewielki defekt, po jego znalezieniu sprzedawca dał rabat w postaci 100zl jest to drobne uszkodzenie mechaniczne w górnej ramce (wgniotka; oczywiście w jej otoczeniu nie ma ani jednego martwego piksela i w niczym nie przeszkadza) zdjęcie dam niżej - sprzedawca zarzeka mailowo, że oczywiście gwarancją oraz rękojmia obowiązuje.
Tylko czy przez ten defekt gwarancją może zostać odrzucona przez serwisanta?
Oraz czy jest sens by ktoś grzebał w nowym sprzęcie, to chyba nie wpływa za dobrze na urządzenia. Oraz jak Pan wspomniał serwisant przyjedzie- tam nie będę musiał pakować czy wozić danego sprzętu?
Czy może z racji że mam bez mała jeszcze 2 lata gwarancji można to reklamować do serwisu LG pozniej, nie było by z tym problemu?
z góry dziękuję za odpowiedź