Skocz do zawartości

maty5ek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4 Neutral

O maty5ek

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam pytanie o zakładkę "Kontynuuj oglądanie". Jak to jest, że np. z YT czy Viaplay mi pokazuje propozycję który film mogę dokończyć oglądać a z niektórych aplikacji nie pokazuje. Można to jakoś ustawić?
  2. Niestety ma te same problemy. Przy montażu TV na ścianie niechcący odbiła się dłoń. Delikatnie chciałem wyczyścić miękką szmatką. Oczywiście się tylko rozmazało. Przy próbie wyczyszczenia wilgotną szmatką jest teraz jakby fioletowo-niebieska plama... Gdy tv jest włączony, to tego nie widać ale gdy jest wyłączony to razi w ch**. A serio nie czyściłem tego na chama tylko baaardzo delikatnie.
  3. Ja mam A95K pod konsolę PS5 i złego słowa nie powiem. Ale nie mam porównania do innych tv z podobnej półki więc może dlatego
  4. Kurde, to dziwne. U mnie nie da się nawet zainstalować... Komunikat o nieobsługiwanej wersji.
  5. Mój podobnie. Tyle, że nie mogę zwalić winy na dzieci a tylko i wyłącznie na siebie Podczas montażu na ścianie odbiłem pół dłoni na matrycy... Oczywiście nie potrafię tego doczyścić i jest jakaś fioletowa smuga. Na szczęście na siłę tego nie czyściłem więc pewnie da się jeszcze ogarnąć... 😏
  6. Działa komuś z użytkowników A95K aplikacja SKyShowtime na tym tv? Wg informacji na ich stronie powinna działać ale u mnie nie da się zainstalować. Oczywiście tv zaktualizowany do najnowszej wersji którą wypuścili niedawno.
  7. Chryste, to już mój poprzedni 8 letni Philips miał lepszą płynność obrazu a kosztował 4tyś a nie 14tys 😏
  8. Na stronie skalibruj.tv jest taki o to opis: "...Sprzętowa ingerencja w funkcje kalibracyjne niejednokrotnie potrafi zmienić nasze zdanie o telewizorze, eliminując irytujące problemy takie jak: przesycone barwy, nienaturalne odcienie skóry, niewidoczne detale w czerniach, problemy z płynnością, czy też pikselizacje na konturach." Jeśli ta kalibracja nie przyniesie pożądanych efektów o które mi chodzi, to zawsze można skorzystać z innego hasła na tej stronie a mianowicie: "Jeśli nie zauważysz różnicy nie poniesiesz kosztów" Aczkolwiek chciałem poznać opinie osób posiadających ten konkretny model które skorzystały z tej usługi.
  9. Mi głównie rozbija się o hmmm ostrość obrazu. A ściślej o jego płynność. Wg info które uzyskałem od firmy skalibruj.tv są w stanie również ogarnąć te wkurzające mnie artefakty wokół postaci czy "klatkowy" obraz. Co do kolorów, to aż takich zastrzeżeń nie mam. Aczkolwiek jeśli będą lepsze to się nie obrażę
  10. Czy zamawiałeś kalibrację? Ciekaw jestem różnicy przed i po.
  11. Jakie 7-8cm od ściany do tv. Ew. dziś po robocie zmierzę dokładnie ile jest od krawędzi ekranu do ściany.
  12. Ja kupiłem ten. Pasuje idealnie. TV wisi pewnie. Osobiście polecam. https://allegro.pl/oferta/obrotowy-uchwyt-do-telewizora-wieszak-tv-25-70-11500896504
  13. TV już w domu. Teraz trzeba ogarnąć ustawienia. Pierwsze wrażenie jak najbardziej na + ale nie ma się co dziwić jak się przesiadło z 10-cio letniego PHILIPSA LED 47" na nowy QD-OLED 65" 😂
  14. Oglądając kilka testów czy to LG C2, Samsunga S95B czy właśnie tego SONY A95K, to ewidentnym minusem w przypadku A95K jest brak tego "panelu gracza". Ciekawe czy są w stanie to poprawić jakąś aktualizacją?
  15. Tak. Przepraszam. Zaśmigliłem się pięknie Miałem na myśli, że jeśli kupisz przez Internet i minie te 14 dni. Kupując przez Internet różną elektronikę nigdy nie miałem z nią problemów. Ale jeśli kupi się np. tv na allegro (od sklepu a nie prywatnie) i coś klęknie to wtedy reklamacja bezpośrednio do Producenta czy do sprzedawcy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...