Skocz do zawartości

maserlap

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

13 Good

O maserlap

  • Tytuł
    S-VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nah, są perfekcyjne 😛 Nowy firmware z aktualizacją DTM tylko dla serii NZ. Czy DV jest potrzebne? Ja zastanawiam się czy w ogóle HDR jest potrzebny, bo mapowanie do 100 nitów to fajna zabawa, ale to pozostaje namiastką 'prawdziwego' HDR, i czasami można się pomylić w blind teście z 4K SDR.
  2. Wszystko zależy od warunków i rzutnika, ja mam dużo weluru (prawie czarną dziurę) i projektor 1800 lumenów, więc wybór był prosty. Jeśli nasz jaśniejszy proj, mniej zaadaptowane pomieszczenie to możesz powalczyć z noxem 2/3. Zapomnij w tym przypadku o 'oledowej czerni', chyba że kosztem ciemno szarego białego, albo jak masz christie eclipse 😉
  3. Używałem nox#1 u siebie, jest ok, wysyłają wymalowane próbki, bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, polecam.
  4. Sprostowanie, ta druga opcja nie działa tak, to jest akurat edit który zostawia UNI vs10, bez opcji LLDV. W każdym razie materiały SDR wyglądają w tym przypadku i tak lepiej niż w funkcji auto i procesowaniu przez Realtek.
  5. Wydaje mi się, że coś jest nie halo, bo włączony custom edit eliminuje właśnie opcję 'universal vs10' w opcjach hdr, za to wprowadza możliwość wybrania LLDV, ale tak jest u mnie. Być może nie skorzystasz z LLDV, bo Twój proj nie wyświetla w ogóle HDR i BT2020?, nie chce wprowadzać w błąd, do weryfikacji.
  6. Ta, w taką pogodę też miałem moralnego kaca, ale samo się nie zrobi 😉 Druga opcja, spróbuj też wgrać custom edit SDR rec 709, do pobrania z wątku EDIT na forum zidoo, wtedy w opcjach HDR znika opcja 'universal vs10', ale pojawia się LLDV na samiutkim dole. Zaznaczasz jeszcze w dalszych opcjach obrazu zidoo 'player led LLDV' i... jesteś beneficjentem LLDV 🙂
  7. Kopalnią wiedzy jest użytkownik markswift na oficjalnym forum zidoo, tak jak było tu pisane, bardzo dobre wsparcie. Jaki masz proj? Na początek spróbuj vs10 uniwersalne czyli przetwarzanie wszystkiego na silniku dolby, powinien zmapować pięknie źródło HDR do SDR i wyświetlić to w palecie 709. U mnie jest trochę inaczej, bo mogę wszystko ustawić niezależnie na n5, ale próbowałem tego na starym tv fhd i film 4khdr wyglądał super.
  8. Zidoo zostaje. Silnik VS10 naprawdę daje radę, można tutaj sporo pokombinować ze zmianą SDR na HDR, w drugą stronę, LLDV, custom edity to świetna sprawa, zwłaszcza pod proj. Jakość obrazu zdecydowanie przewyższa Nvidię, pod warunkiem, że korzystasz z VS10, bo 'gołe' przetwarzanie przez chipsety realtek, czyli tryb auto w ust. hdr, nie odbiega jakością od Shielda. Poster 4.0 to fajna opcja, wszystko w jednym miejscu. W przeciwieństwie do Shielda parę razy się zmroził, wybaczam. Nvidia jest kombajnem do strumieniowania wszystkich VOD, player plików to bardziej bonus, chociaż bardzo dobry, zależy od Twoich potrzeb. Dla mnie to osławione skalowanie AI jest trochę toporne, widać sztucznawo przetworzony obraz na 120 - 150 calach. Ten sam plik wypada z dużą korzyścią lepiej na Z9X zwłaszcza w HDR, jestem pod wrażeniem. Oba sprzęty mają inne priorytety, Shield jest świetny do VOD, ale ogarnie też wszystkie pliki, z kolei Z9X to taki mikro HTPC na same pliki i ew. YT, o reszcie VOD zapomnij. Na obecnej chwili myślę o pozbyciu się subskrypcji serwisów streamingowych i przejściu na real debrid, i puszczaniu wszystkiego na remuxach przez Zidoo; tak to się przeważnie kończy, że jak zaskoczę z czymś na VOD to i tak później szukam pliku/płyty żeby zobaczyć materiał w pełnej krasie.
  9. Zidoo i NVIDIA w drodze, będę testować przez 30dni, dzięki Jeff.
  10. Dzięki za odzew, w czym to się przejawia Twoimi zdaniem? Ostrość, jasność, kontrast? Ja dla przykładu jestem bardzo zadowolony z tego co generuje Pana ub420 z płyt, i chciałbym uzyskać coś tak samo dobrego/ lepszego przy remuxach. Obecnie korzystam z xiaomi google 4k stick, i dojrzałem do tego, że jest to najsłabsze ogniwo w łańcuchu 😉 Jak ten LLDV i vs10? To jest dla mnie główny argument w stosunku do nvidii, ale też zastanawiam się ile to jest warte zachodu w zestawieniu z DTM w N5...
  11. Pytanie głównie do użytkowników projków jvc; w porównaniu do shield pro 2019, czy obraz jest rzeczywiście lepszy?? Chodzi mi o samo odtwarzanie plików. Wiem, że nvidia ma ciekawy upscaler, za to zidoo wychwalany vs10, jakie są Wasze opinie? 🤘🏻
  12. Prawie dwukrotnie. Czy jest lepszy od Epsona? Bynajmniej. Przy tym calażu oba proje to bomby świetlne, starczy z nawiązką, ale TW9400 to klasa wyżej.
  13. Seria RS jest dedykowana dla konkretnych sprzedawców, wisienki na torcie, często tych samych firm które robią kompleksowe instalacje kina domowego. Bebechy są te same, tylko "ręcznie selekcjonowane", ale to pewnie już wiesz 😆 Brzmi jak skok na kasę dla bardziej premium kupców sprzętu premium. Jak nie zależy Ci na fancy złotym pierścieniu to śmiało odpuść, tutaj nie ma takiej różnicy jak pomiędzy zwykłym audi a audi rs 😉
  14. Taka ciekawostka, xpand robi gogle dla jvc, to to samo. W ogóle, począwszy od serii N zmienili polaryzację o 90° więc te pk ag3 od serii X są niedobre, emiter ten sam. Najlepsze, że przespali ten temat i w oficjalnym manualu te okulary cały widniały jako dedykowane.
  15. Porównywać obok siebie nie porównywałem, ale dam sobie uciąć palec, że płynność jest taka sama na wszystkich, najlepszy kontrast nat ma wiadomo rs2ooo, chociaż rs11oo ma lepszy kontrast ansi, a ostrość jest identyczna na 1000/2000, to ten sam obiektyw; tutaj może coś ugrać 1100, ma technicznie lepsze szkło z niższych laserów serii nz. Reasumując, w kwestii kontrastu, nie zobaczysz różnicy między tymi modelami jeśli nie masz w pełni zaadaptowanej jaskini bez dostępu światła i tlenu 🙂, reszta parametrów jest naprawdę bliźniaczo podobna, z tym, że 1100 obsługuje najnowsze hdmi. To potwierdza, że te różnice w parametrach kontrastu są najbardziej zauważalne z przesłoną mocno w dół i scenach "dużo gwiazd w kosmosie". Tak czy nie? Przy "standardowym" materiale adl (5-10%) i przesłonie dajmy max do połowy, te różnice w tysiącach w kontraście natywnym na papierze bardzo mocno się niwelują w akcji. Dla przykładu, zestawiając identycznych warunkach 540, 2000 i 1000, gdzie kontrast natywny to odpowiednio 150.000, 80.000 i 40.000, przy filmie plasującym się we wspomnianym przedziale adl, z przesłoną na O różnica będzie ciężka do wychwycenia, ale już przy -10 będzie bardziej widoczna. Pamiętajcie, że wszystkie pomiary natywnego podawane przez producenta są robione przy maxymalnym telephoto i przesłonie -15, prawie nikt nie użytkuje tak projektora, bo to jest drastyczne obcięcie lumenów. @Barnaba A jak black floor? Zauważyłeś dużą różnicę na korzyść 540?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...