Skocz do zawartości
  • 0
jarko23

problem z Sony Bravia KDL32S3010

Pytanie

Witam serdecznie
Pare dni temu kupilem pierwszy telewizorek LCD i nie zabardzo orientuje sie w temacie ale zauwazlylem jedna rzecz nie wiem czy niepokojaca czy normalna bo nie mam gdzie porownac z innym telewizrokiem a mianowicie: po wlaczeniu telewizora w rogach ekranu wyraznie widac (na czarnym tle) biale rozjasnienie ekranu we wszystkich 4 rogach. Przy normalnym ogladaniu TV jakis program lub graniu rozjasnien na kolorach nie widac, sa widoczne tylko przy czarnym tle. Po paru minutach biale rozjasnienia znikaja i obraz jest juz jednolity. Telewizor to Sony BRAVIA KDL 32S3010, bardzo prosze o jakies rady czy to normalne, czy tak to zostawic, czy moze reklamowac. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

witam. nie wiem jak jest z tym akurat modelem bravii,ale widzialem kiedys w sklepie jakiegos soniacza i mial ten sam problem. ja np. mam tez takie cos u siebie w toshibie R3500.zaraz po wlaczeniu gdy tv jest jeszcze zimny na ciemnym tle widac w kazdym z rogów lekkie rozjasnienia-(dobrze ze we wszystkich a nie np. w 3 :) ), ale dosc szybko to znika i obraz robi sie po pewnym czasie jednolicie podswietlony.mysle ze to normalne zjawisko. Ty tez piszesz ze po pewnym czasie to znika .a wiec nie robilbym z tego wielkiego halo. inna sprawa gdyby np. nawet po 5h ogladania sytuacja sie nie zmieniala,wtedy mozna by uwazac to za usterke.chociaz z drugiej strony są telewizory niektorych firm ktore maja takie cos caly czas,a nie jest to usterka tv.poprostu producent tak stwozyl matryce- mówie tu o troche mniej prestiżowych markach. SONY to akurat ścisla czołowka i watpie ,aby producent wypuscil produkt, z tak trwała wadą matrycy. w Twoim przypadku mysle z e nie ma sie czym przejmowac-wazne ze tv po lekkim nagrzaniu podzespołów równomiernie podświetla matryce.takie zjawisko znane jest napewno wiekszosci producentom. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wielkie dzieki uspokoiles mnie troche :)
Tak czy siak zadzwonilem dzis do serwisu sony i powiedzieli ze po swietach przysla kogos zeby na to zobaczyl. Zobaczymy co powie serwisant.
Ciekawi mnie tylko czy pobieraja jakies oplaty np jezeli stwierdza ze to nie jest zadna usterka mam nadzieje ze nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...