Skocz do zawartości
siuta

Problem z przelewem od digitalo - rozwiązany

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam sie do panstwa z prosba o pomoc w celu wyjasnienia sprawy z digitalo.pl. Problem jest nastepujacy: w dniu 9.02.2008 zamowilem w tej firmie tv lcd pieniazki przelalem w tym samym dniu. W srode tj.13.02.2008 po uzyskaniu informacji telefonicznej ze przesylka zajmie jeszcze okolo tygodnia postanowilem anulowac zamowienie o czym poinformowalem przedstawicielke firmy telefonicznie. Pani bardzo kulturalnie przyjela anulowanie po czym powiedziala ze pieniazki zostana przelane w czwartek tj 14.02.2008. Nastepnego dnia zadzwonilem do tej firmy w celu sprawdzenia czy przelew zostal zrobiony, pani powiedziala ze tak rano szef przelal pieniazki na pana konto. Pomyslalem swietna firma dzien po anulowaniu zrobiono przelew powrotny tylko gratulowac takiej firmy. Co dalej? Mija czwartek, piatek, sobota, niedziela, poniedzialek, wtorek, jest sroda pieniazkow dalej nie mam. Czy jest mozliwe zeby przelew po piecu dniach roboczych [wylaczajac sobote i niedziele] nie pojawil sie na moim koncie, w miedzy czasie dzwonilem w piatek. Poniedzialek, wtorek. Odpowiedz jest caly czas taka sama przelew zostal wyslany. Prosze was o pomoc w nawiazanu kontaktu z ta firma i wyjasnienie tej sprawy. Prawda jest ze jestem nowa osoba na tym forum ale nie chce nikogo szkalowac, uwazam ze tak renomowana firme stac na oddanie 1990zl. Mam nadzieje ze jest to tylko drobna pomylka, nie jestem pracownikiem zadnej firmy konkurencyjnej. Chcem tylko zwrotu swoich pieniedzy. Nie wiem do kogo moge sie zwrocic o pomoc. Pomozcie. Dziekuje i pozdrawiam Edytowane przez maxiuca
Wielkie litery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='siuta' post='86907' date='20.02.2008, 10:24 ']ZWRACAM SIE DO PANSTWA Z PROSBA O POMOC W CELU WYJASNIENIA SPRAWY Z DIGITALO.PL.PROBLEM JEST NASTEPUJACY:W DNIU 9.02.2008 ZAMOWILEM W TEJ FIRMIE TV LCD PIENIAZKI PRZELALEM W TYM SAMYM DNIU.W SRODE TJ.13.02.2008 PO UZYSKANIU INFORMACJI TELEFONICZNEJ ZE PRZESYLKA ZAJMIE JESZCZE OKOLO TYGODNIA POSTANOWILEM ANULOWAC ZAMOWIENIE O CZYM POINFORMOWALEM PRZEDSTAWICIELKE FIRMY TELEFONICZNIE.PANI BARDZO KULTURALNIE PRZYJELA ANULOWANIE PO CZYM POWIEDZIALA ZE PIENIAZKI ZOSTANA PRZELANE W CZWARTEK TJ 14.02.2008.NASTEPNEGO DNIA ZADZWONILEM DO TEJ FIRMY W CELU SPRAWDZENIA CZY PRZELEW ZOSTAL ZROBIONY,PANI POWIEDZIALA ZE TAK RANO SZEF PRZELAL PIENIAZKI NA PANA KONTO.POMYSLALEM SWIETNA FIRMA DZIEN PO ANULOWANIU ZROBIONO PRZELEW POWROTNY TYLKO GRATULOWAC TAKIEJ FIRMY.CO DALEJ? MIJA CZWARTEK,PIATEK,SOBOTA,NIEDZIELA,PONIEDZIALEK,WTOREK,JEST SRODA PIENIAZKOW DALEJ NIE MAM.CZY JEST MOZLIWE ZEBY PRZELEW PO PIECU DNIACH ROBOCZYCH [WYLACZAJAC SOBOTE I NIEDZIELE]NIE POJAWIL SIE NA MOIM KONCIE,W MIEDZY CZASIE DZWONILEM W PIATEK.PONIEDZIALEK,WTOREK.ODPWIEDZ JEST CALY CZAS TAKA SAMA PRZELEW ZOSTAL WYSLANY.PROSZE WAS O POMOC W NAWIAZANU KONTAKTU Z TA FIRMA I WYJASNIENIE TEJ SPRAWY.PRAWDA JEST ZE JESTEM NOWA OSOBA NA TYM FORUM ALE NIE CHCE NIKOGO SZKALOWAC,UWAZAM ZE TAK RENOMOWANA FIRME STAC NA ODDANIE 1990ZL.MAM NADZIEJE ZE JEST TO TYLKO DROBNA POMYLKA,NIE JESTEM PRACOWNIKIEM ZADNEJ FIRMY KONKURENCYJNEJ.CHCEM TYLKO ZWROTU SWOICH PIENIEDZY.NIE WIEM DO KOGO MOGE SIE ZWROCIC O POMOC.POMOZCIE.DZIEKUJE I POZDRAWIAM[/quote]

Nie krzycz, pisz małymi literami!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='autorus' post='86910' date='20.02.2008, 10:29 ']Nie krzycz, pisz małymi literami!![/quote]

Myślę , że dobrym krokiem byłoby ponownie zadzwonic i poinformowac o stanie sprawy i zapytać czemu tak a nie inaczej. Jeśli będą sie trzymać stanowiska złozyc pisemną reklamację (faxem) zatrzymac sobie jej kopie i potwierdzenia jej wysłania. Może to niestety trochę czasu zająć.
Przelew międzybankowy to kwestia dnia. Inaczej gdyby słali przez poczte o co ich nie podejrzewam Edytowane przez silenthill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[i][quote name='autorus' post='86910' date='20.02.2008, 09:29 ']Nie krzycz, pisz małymi literami!![/quote][/i]
Jeżeli możesz, to pomóż a nie zwracaj uwagi. Jest to dla niego bardzo ważna sprawa i duża gotówka. W tej sprawie nie ma znaczenia wielkość Liter. Chciał zasygnalizować swój problem i zwrócić uwagi.

[u][b]siuta @ [/b][/u]
Wg mnie to musisz zwrócić sie do firmy z prośba o przesłanie kopii przelewu. Jeżeli faktycznie pieniądze zostały przesłane na Twoje konto to mógł się wkraść błąd przy wypisywaniu numeru konta.
Jeżeli wszystko jest OK to podejmuj interwencję w swoim banku okazując im kopie przelewu.

Informuj na bieżąco o toku sprawy.

Pozdrawiam,
Andrzej S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='andsie1' post='86916' date='20.02.2008, 10:03 '][i][/i]
Jeżeli możesz, to pomóż a nie zwracaj uwagi. Jest to dla niego bardzo ważna sprawa i duża gotówka. W tej sprawie nie ma znaczenia wielkość Liter. Chciał zasygnalizować swój problem i zwrócić uwagi.

[u][b]siuta @ [/b][/u]
Wg mnie to musisz zwrócić sie do firmy z prośba o przesłanie kopii przelewu. Jeżeli faktycznie pieniądze zostały przesłane na Twoje konto to mógł się wkraść błąd przy wypisywaniu numeru konta.
Jeżeli wszystko jest OK to podejmuj interwencję w swoim banku okazując im kopie przelewu.

Informuj na bieżąco o toku sprawy.

Pozdrawiam,
Andrzej S.[/quote]
dzieki zaraz dzwonie do digitalo z prosba o przeslanie kopii przelewu,o problemie bede informowal na biezaco.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poproś panią z Digitalo o wydrukowanie i przefaksownie lub zeskanowanie i przesłanie mailem potwierdzenia przelewu. Wtedy bedziesz pewnien że przelali kase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='andsie1' post='86916' date='20.02.2008, 11:03 ']Jeżeli możesz, to pomóż a nie zwracaj uwagi. Jest to dla niego bardzo ważna sprawa i duża gotówka. W tej sprawie nie ma znaczenia wielkość Liter. Chciał zasygnalizować swój problem i zwrócić uwagi.

[u][b]siuta @ [/b][/u]
Wg mnie to musisz zwrócić sie do firmy z prośba o przesłanie kopii przelewu. Jeżeli faktycznie pieniądze zostały przesłane na Twoje konto to mógł się wkraść błąd przy wypisywaniu numeru konta.
Jeżeli wszystko jest OK to podejmuj interwencję w swoim banku okazując im kopie przelewu.

Informuj na bieżąco o toku sprawy.

Pozdrawiam,
Andrzej S.[/quote]

To niech pisze normalnie jak wszyscy. Każdy niezaleznie od tego co chce napisac musi stosowac się do ogólnie przyjetych zasad i tyle. W końcu zapisał się na forum i zaakceptował zasady.

Co do reszty to się oczywiście zgadzam, trzba to wyjaśnić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='mr_pit' post='86919' date='20.02.2008, 10:06 ']Poproś panią z Digitalo o wydrukowanie i przefaksownie lub zeskanowanie i przesłanie mailem potwierdzenia przelewu. Wtedy bedziesz pewnien że przelali kase.[/quote]
szkoda ze przedstawiciel firmy digitalo nie moze sie odniesc do tego problemu w podobnym przypadku wyjasnia sytuacje ale dzieki bede probowal.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[i][quote name='autorus' post='86920' date='20.02.2008, 10:09 ']Co do reszty to się oczywiście zgadzam, trzba to wyjaśnić ;)[/quote][/i]

Firma reklamuje sie na tym Forum i jako Moderator możesz podjąć interwencję zmierzającą do wyjaśnienia sprawy. Jest to w interesie dobra firmy i osoby pokrzywdzonej.

Pozdrawiam,
Andrzej S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='andsie1' post='86932' date='20.02.2008, 10:34 '][i][/i]

Firma reklamuje sie na tym Forum i jako Moderator możesz podjąć interwencję zmierzającą do wyjaśnienia sprawy. Jest to w interesie dobra firmy i osoby pokrzywdzonej.

Pozdrawiam,
Andrzej S.[/quote]
po rozmowie z przedstawicielka czekam wlasnie na potwierdzenie zrobienia przelewu i powydrukowaniu ide z tym do banku.jestem ciekawy czy winnym jest moj bank ktory to pominal? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wpłacili pieniądze na Poczcie Polskiej :) Wtedy do dwóch tygodni pieniędzy możesz nie zoabaczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam, ze pieniadze poszly w piatek, jest sroda przed poludniem i "zwykle" przelewy nie chodza tak szybko. Cierpliwosci ! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasami faktycznie kasa dziwnie wolno idzie. Trzeba trochę cierpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dużej mierze jest to uzależnione od banku.
Ja mam konta w dwóch bankach: Lukas i mBank.
Nie zadażyło mi się nigdy aby przelew szedł dłużej niż dwa dni.
W 99% przypadków przelew zrobiony jednego dnia roboczego, dociera na drugi dzień roboczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Fantom' post='86977' date='20.02.2008, 13:36 ']W dużej mierze jest to uzależnione od banku.
Ja mam konta w dwóch bankach: Lukas i mBank.
Nie zadażyło mi się nigdy aby przelew szedł dłużej niż dwa dni.
W 99% przypadków przelew zrobiony jednego dnia roboczego, dociera na drugi dzień roboczy.[/quote]
bylem w banku z kopia zrobienia przelewu ale oni tych pieniedzy nie otrzymali,kazali szukac u nadawcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='siuta' post='86978' date='20.02.2008, 14:41 ']bylem w banku z kopia zrobienia przelewu ale oni tych pieniedzy nie otrzymali,kazali szukac u nadawcy[/quote]
Na logikę biorąc pieniądze "przetrzymuje" bank z którego te pieniądze mają "uciec".
Z drugiej strony ja naprawdę nie bardzo wierzę że przelew może iść kilka dni. No chyba że ktoś robi przelew z zagranicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='siuta' post='86978' date='20.02.2008, 14:41 ']bylem w banku z kopia zrobienia przelewu ale oni tych pieniedzy nie otrzymali,kazali szukac u nadawcy[/quote]

złóż pisemną reklamację z kategorycznym żądaniem zwrotu pieniędzy. zatrzymaj sobie kopię takiego pisma z potwierdzeniem przesłania (by mieć datę przekazania) bo będą Cię odsyłać jeszcze jakiś czas.
Mi również trudno zrozumiec by przelew bankowy szedł tak długo. Edytowane przez silenthill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='silenthill' post='86984' date='20.02.2008, 13:51 ']złóż pisemną reklamację z kategorycznym żądaniem zwrotu pieniędzy. zatrzymaj sobie kopię takiego pisma z potwierdzeniem przesłania (by mieć datę przekazania) bo będą Cię odsyłać jeszcze jakiś czas.
Mi również trudno zrozumiec by przelew bankowy szedł tak długo.[/quote]
zadzwonilem z powrotem do firmy digital z informacja ze musza szukac w swoim banku,pani przekazala sprawe szefowi ktory powiedzial ze dzisiaj sprawdzi w swoim banku i do jutra sprawa ma byc wyjasniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W cywilizowanym świecie przelew trawa kilka godzin. Biorąc poprawkę, że jest to Polska to najwyżej jeden dzień. Oczywiście mowa o przelewie bankowym.

Pozdrawiam,
Andrzej S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='andsie1' post='86991' date='20.02.2008, 15:17 ']W cywilizowanym świecie przelew trawa kilka godzin. Biorąc poprawkę, że jest to Polska to najwyżej jeden dzień. Oczywiście mowa o przelewie bankowym.[/quote]

Czasem gdy przelew jest robiony w piątek/sobotę/niedzielę, zdaża się że, przy dużym nawale zleceń przelewu, tranzakcja która ma być zaksięgowana w poniedziałek nie zdaży być.
Wtedy ma pierwszeństwo we wtorek. Dlatego to jest absolutnie najdłuższy czas przelewu. Wiem to bo miałem "zaszczyt" pisać system bankowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Fantom' post='86994' date='20.02.2008, 14:26 ']Czasem gdy przelew jest robiony w piątek/sobotę/niedzielę, zdaża się że, przy dużym nawale zleceń przelewu, tranzakcja która ma być zaksięgowana w poniedziałek nie zdaży być.
Wtedy ma pierwszeństwo we wtorek. Dlatego to jest absolutnie najdłuższy czas przelewu. Wiem to bo miałem "zaszczyt" pisać system bankowy.[/quote]
sprawa zostala zalatwiona pieniadze sa na koncie,jesli kogos urazilem to bardzo przepraszam nie byla to wina firmy digital ale banku,teraz nasunela mi sie taka mysl jak latwo mozna kogos szkalowac chociaz jest niewinny dobrze ze bylem spokoiny i nie pisalem ze to wina firmy digital,zawsze mozna dojsc po nitce do klebka.firma digital expresowo zrobila przelew niestety z winy banku utkwil w prozni prawie przez 4 dni robocze.dziekuje wam za wasze rady szczegolne podziekowanie dla ANDSIE 1 i firmie digital.pl za wasz profesjonalizm z pewnoscia jeszcze nie raz zrobie zakupy w waszym sklepie.POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='autorus' post='86910' date='20.02.2008, 09:29 ']Nie krzycz, pisz małymi literami!![/quote]
Takie uwagi w opisanej sytuacji są delikatnie mówiąc mądre inaczej. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='siuta' post='87019' date='20.02.2008, 16:43 ']sprawa zostala zalatwiona pieniadze sa na koncie,jesli kogos urazilem to bardzo przepraszam nie byla to wina firmy digital ale banku,teraz nasunela mi sie taka mysl jak latwo mozna kogos szkalowac chociaz jest niewinny dobrze ze bylem spokoiny i nie pisalem ze to wina firmy digital,zawsze mozna dojsc po nitce do klebka.firma digital expresowo zrobila przelew niestety z winy banku utkwil w prozni prawie przez 4 dni robocze.dziekuje wam za wasze rady szczegolne podziekowanie dla ANDSIE 1 i firmie digital.pl za wasz profesjonalizm z pewnoscia jeszcze nie raz zrobie zakupy w waszym sklepie.POZDRAWIAM[/quote]

W 100% się z tobą zgadzam. Zawsze, podkreślam ZAWSZE załatwiam takie sprawy na spokojnie.
Dzięki temu (odpukać) jeszcze nigdy nie byłem przez żadną firmę "oszukanym" ani "naciągniętym".
Niestety wielu ludzi zamiast po prostu porozmawiać, sprawdzić co się stało, wysłuchać argumentów ...... wyzywa od razu od złodziei, oszustów itd.
Każda sprawę da się załatwić tak aby obie strony były zadowolone. Byle na spokojnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Fantom' post='87027' date='20.02.2008, 16:07 ']W 100% się z tobą zgadzam. Zawsze, podkreślam ZAWSZE załatwiam takie sprawy na spokojnie.
Dzięki temu (odpukać) jeszcze nigdy nie byłem przez żadną firmę "oszukanym" ani "naciągniętym".
Niestety wielu ludzi zamiast po prostu porozmawiać, sprawdzić co się stało, wysłuchać argumentów ...... wyzywa od razu od złodziei, oszustów itd.
Każda sprawę da się załatwić tak aby obie strony były zadowolone. Byle na spokojnie :)[/quote]
doszlem tez do wniosku ze przy zakupach przez internet lepiej wybierac opcje za pobraniem czyli platnosc przy odbiorze z tego co wiem jest to ciut drozsze ale bezpieczniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Angola i Andsie1 - Krzyk to krzyk, Pisanie dużymi literami całego postu, zawsze i wszędzie było odbierane jako krzyk i to niezależnie w jakiej sprawie ktoś pisze, ważnej, błahej czy jakiejkolwiek innej. Zwrócenie komuś uwagi żeby nie wyrażał swoich opinii krzykiem, było ze strony Autorusa jak najbardziej na miejscu. Nie stosowanie się do tych najbardziej podstawowych zasad, to brak poszanowania innych biorących udział w dyskusji. Moderator jest od tego żeby pilnować porządku na forum i powinien reagować w kwestiach porządkowych. Autorus zareagował jak najbardziej prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...