Skocz do zawartości
  • 0
Rozer

Odtwarzacz DVD a HD

Pytanie

Mam może troszkę nietypowy problem.
Posiadam Phillips'a DVP 5100 i chciałbym obejrzeć na nim Powrót Króla w HD. Film zajmuje 7,58 GB, jest zapisany w AVI, dokładnie to HD 1080P Xvid AC3, szerokość i wysokość klatki 1920x800, więc nagrałem go na DVD Double Layer, po włożeniu do odtwarzacza słychać jedynie dźwięk, ale nie widać obrazu, tylko tło od menu odtwarzacza. Czy istnieje możliwość obejrzenia tego filmu na wspomnianym Phillips'ie, czy trzeba spełnić jeszcze jakieś warunki, może coś pominąłem czy poprostu nie ma szans żeby odtworzyć go na czymkolwiek innym jak HD lub Blu-Ray? Dopiero co niedawno kupiłem telewizor Full HD, więc jestem nowy w tej dziedzinie. Na odtwarzacz chwilowo zabrakło funduszy, a bardzo chciałbym obejrzeć film w większej rozdzielczości B) Może mi się zdaje, ale laser chyba nie powinien mieć większego znaczenia zwłaszcza, że jest odpowiedzialny za sam odczyt/nagrywanie dużych danych na płytach większych od DVD DL. Bawienie się regionami w odtwarzaczu i moim Samsungu Full HD 1080p też raczej nie wchodzi w rachubę, bo już zmieniałem zarówno na PAL jak i NTSC. Słyszałem też gdzieś, że jeśli film ma za duży bitrate to odtwarzacz DVD go nie odtworzy. Z góry dziękuję za odpowiedź i/lub zwymyślanie mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Krótko i zwięźle: Twoje dvd nie odtworzy ŻADNEGO materiału zapisanego w wysokiej rozdzielczości. Najprostszy sposób to zakup któregoś z odtwarzaczy sieciowych ( TVIX, Snazzio itp... ) lub PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Rozer napisał:
[i]nie ma szans żeby odtworzyć go na czymkolwiek innym jak HD lub Blu-Ray?[/i]


Nie ma szans żeby odtworzyć film w *.avi w 720p lub 180p nawet na lub Blu-Ray!!! Edytowane przez kikaipik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi