Skocz do zawartości
Hoodzielec

Gwarancja na Toshiba TV

Rekomendowane odpowiedzi

No to ciekawe bo mnie poinformowali że gwarancji nie dostane a w razie awarii to faktura ma mi służyc za gwarancje.Ja u nich kupiłem Toshibe 42x3030dg,a sprzęt otrzymałem kurierem 06.12.2007.A tak z ciekawości dzwoniłem do serwisu Toshiby i mi powiedziano,że bez orginalnej gwarancji nie przyjmią mi TV do naprawy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='edi333' post='80006' date='17.01.2008, 18:18 ']No to ciekawe bo mnie poinformowali że gwarancji nie dostane a w razie awarii to faktura ma mi służyc za gwarancje.Ja u nich kupiłem Toshibe 42x3030dg,a sprzęt otrzymałem kurierem 06.12.2007.A tak z ciekawości dzwoniłem do serwisu Toshiby i mi powiedziano,że bez orginalnej gwarancji nie przyjmią mi TV do naprawy....[/quote]
Fakt, właśnie taką gwarancję otrzymałem po prawie 2 miesiącach i proszę o potwierdzenie jej "wiarygodności" w wątku:
[url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=7666&pid=80008&st=20&#entry80008"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=...amp;#entry80008[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To Cie bardzo proszę kolego o podpowiedż jak to zrobiłeś,że przysłali ci tą gwarancje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='edi333' post='80082' date='18.01.2008, 10:18 ']To Cie bardzo proszę kolego o podpowiedż jak to zrobiłeś,że przysłali ci tą gwarancje??[/quote]

Pewnie nic. Sama przypełzła :) jeśli kupowałeś napisz maila do firmy, podaj nr faktury. karta poleci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='edi333' post='80082' date='18.01.2008, 09:18 ']To Cie bardzo proszę kolego o podpowiedż jak to zrobiłeś,że przysłali ci tą gwarancje??[/quote]
Przeczytaj powyższy wątek - tam wszystko od początku do końca opisałem:
a było parę telefonów do Digitalo, to samo do Quadra-Net +parę e-maili - i jak widać coś przysłali, tylko nie jestem pewien czy Quadra-Net będzie to honorować....

No i właśnie dostałem odpowiedź z Q-N:
...................................
W odpowiedzi na Pana e-mail
informuję, że Toshiba Autoryzowany Serwis Q-N w ramach gwarancji
naprawia urządzenia, które posiadają wypełnioną i podstemplowaną
Kartę Gwarancyjną Toshiba TTCE oraz paragon lub fakturę Vat.

Pana karta gwarancyjna nie jest wypełniona przez sprzedawcę!.
...................................

faktycznie dostałem tylko pusty papier jedynie z pieczątką i podpisem Digitalo.
Więc wyjaśniam dalej w Q-N i Digitalo:

Ostatnie pytanie - na karcie gwarancyjnej jest napisane, że jest ona "ważna wyłącznie z dowodem zakupu",
a na fakturze jest wszystko co potrzeba....czy to nie wystarczy? Przecież te dane mogę ja sam wpisać do takiej karty,
tym bardziej, że jest tam miejsce na moje dane i podpis.
Poza tym nigdzie na tej karcie nie ma zapisów, że musi ją wypełniać sprzedawca, poza polem w którym umieścił swoją pieczątkę i podpis.

Ale bardziej chodziło mi o coś innego - czy taka karta w tej postaci jest akceptowana przez Państwa, czy jest to po prostu Wasz druk? Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne jakies podejscie do sprawy ze strony serwisu. Ja zakupinego SHARPA w MM (gwarancja rowniez tylko podsteplowana ) zglosilem do serwisu i oni sami gwarancje wypelnili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem ostatnio dwa telewizory, jedne po drugim w odstępie kilku dni (Regzę 32C3500 i Regzę 37A3000) w Saturnie w Antwerpii (Belgii). Za pierwszym razem pytając pana z obsługi stwierdził, że TV wystarczy po prostu zanieść do kasy i że żadnej karty gwarancyjnej nie dają. Przy kasie pani spytała, czy nie dostałem takowej, na co odpowiedziałem przecząco. Wziąłem telewizor, wyszedłem, popędziłem do domu. Po kilku dniach okazało się że nasz "super" CRT 32' tv PHILIPS z salonu (zaledwie dwuletni, po gwarancji) nie może zostać naprawiony ze względu na trudno dostępne części zamienne (nieautoryzowany serwis) i udałem się rozejrzeć za nowym. Wybrałem ową 37 - demkę i udaje się do kasy. Zatrzymuje mnie człowiek, który stwierdza, że karty jednak dają i żebym poczekał, to mi takową wystawi. Nie mógł się zalogować do systemu i sklep opuściłem standardowo tylko z paragonem.

Sprzęt AV kupuję tylko w sklepie nie dla idiotów (od niedawna też nowo powstałym Saturnie) bo do tej pory wymieniłem już na nowy, okazując tylko paragon:

- padnięty po nieudanym flashowaniu router
- siostra wymieniła utopionego w kiblu niedziałającego po tym ipoda (nawet nie wysuszonego)
- wymieniałem 3 razy wysokiej klasy robot kuchenny PHILIPS, całkowicie sprawny, a nie chciał się uruchomić z powodu nie do końca domkniętej pokrywki - zabezpieczenia, aż w końcu dostałem nowszy model
- konsolę Gamecube z uszkodzonym silniczkiem (po kilkunastu minutach pracy zatrzymywała dysk i trzeba było czekać aż ostygnie :) )

Nie ma absolutnie żadnych problemów, a co najważniejsze zawsze wymieniają na nowy uszkodzony towar, nie zmuszają klienta do czekania, a obroty mają tak gigantyczne, że w pobliskich sklepach ceny tego towaru są nieraz 20 % wyższe.

Warto również poskanować sobie paragony sprzętu, na który mamy jeszcze gwarancję. gdyż te mają tendencję do blaknięcia, a gdy ktoś nie chce ich uwzględnić UOKiK i dobiegać swoich praw, bo w UE paragon = gwarancja, jeśli nie uwzględniono inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hymm, przeciez zgodnie z ustawa w polsce juz od kilku lat nie ma pojecia 'gwarancji' jest 24 miesieczna 'odpowiedzialnosc sprzedawcy' czyli odpowiada za naprawe wymiane ten co sprzedaje towar. 'Gwarancja' funkcjonuje jako DODATKOWA usluga od producenta i nie jest sprecyzowana ustawami tylko umowa pisemna. Pechowiec sam wybiera wg. jakiej procedury bedzie reklamowal towar i pozniej tej drogi nie moze zmienic. Dziwne ze po tak dlugim czasie dalej sie w Polsce walkuje te sprawy. Co do napraw na towaru zakupionego na terenie EU to bywa z tym roznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...