Skocz do zawartości
  • 0
Artur G.

PIP - wytłumaczcie proszę

Pytanie

Przyjaciele, jestem zielony jeśli chodzi o LCD, ale musze na dniach kupić sobie LCD 32... zdecydowany wybór padł tylko i wyłącznie (99%) na dwa modele Mirai'a V200 Vela lub E500. TV potrzebny mi tylko do salonu i oglądania tv za pośrednictwem Polsatu cyfrowego. Raczej do PC nigdy albo rzadko będę go podłączał, ale do kina domowego tak. Narazie mam 'byle jaki zestaw kina" ale z czasem kupie lepszy. Na dzień dzisiejszy prosze o odpwoioedź co wybrać czy starszy V200 czy nowszy E500. Wygląd nie gra roli, parametry raczej też nie, gdyz sa bardzo przyblizone... ale [u]chodzi mi o ten PIP. Na czym ten PIP polega (przy jednym tunerze) i czy dla mnie będzie to przydatne (jak wspomniałem mam Cyfr e + i dodoatkowo cztery programmy z "siatki). Jeśli faktycznie miałbym tzw,.. obraz w obrazie to kupię V200 a jeśli tego nie będę miał jak wykorzystać zdecydowanie kupię E500. [/u]

Sedno mojego pytania jest o ten PIP, prosze wytłumaczcie mi pokrótce...słyszałem że jak nie ma dwóch tunerów to z PIP-a nici, nie wiem o co z tym chodzi.

Proszę o w miarę mozliwości pilną, oczywiście krótką info... w fachowcach nadzieja...

pozdrawiam, Artur. dziekuję z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Może wystarczy rada nie-fachowca :(:

Chodzi chyba o to, że jeżeli TV ma PIP'a ale jeden tuner to będziesz mógł podglądać tylko sygnał z z któregoś ze złącz tj: SCART, HDMI, COMPONENT, VIDEO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
czyli dobrze rozumuję?... jesli będzie TV podłączony tylko do satelity np. Polsat to oglądając jakis program z satelity nie da rady w okienku podpatrzeć innego kanału z tej samej satelity? (kurcze zrozumiale to napisałem) - a gdy TV będzie podłączony do satelity ii np. anteny siatkowej to wtedy będę mógł podpatrzeć tylko program z siatki?