Skocz do zawartości
qnik

Budowa kina domowego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum
Od kilku dni czytam i czytam, i naczytać się nie mogę ;)
Uprzedzam że jestem laikiem dlatego mój post może sie wydać śmieszny :lol:

Za jakiś czas planuję kupić LCD i jakieś lepsze głośniki. Do tego dekoder nbox.
I mam pytanie co jeszcze do tego warto dokupić?

Nie uzbrojony w wiedzę, ani żadne porady na dzień dzisiejszy kupiłbym LCD, głośniki i do tego poskładałbym sobie PC typu media center, w jakiejś ładnej obudowie barebone.
Głośniki byłyby podłączone do nboxa lub do PC (nie wiem jeszce jak będzie lepiej) kablem optycznym.
Komputer byłby na tyle mocny że obsłużyłby obraz 1080i, całkowicie pasywny tak że hałasu by nie generował.
Procek Athlon X2 45 lub 65 Watt chłodzony pasywnie ninją, grafika np GF 6600 GT silent pipe lub ciut silniejsza, dysk 3,5 lub prawdopodonie 2,5 cala włożony w szkrzynkę scythe quite drive, zasilacz jakiś słabszy coby był cichy lub nawet pasywny jeżeli znajdę taki który zmieści sie do kadłubka, z tyłu obudowy prewencyjnie będzie cichy wentyl który będzie się włączał jeśli gorące powietrze jeśli określona temp. zostanie przekroczona.
Zakup odtwarzacza stacjonarnego HD/blue ray ze względu na ceny póki co odpada.

Czy taki zestaw kina domowego to sensowne rozwiązanie? Nie byłby potrzebny żaden dodatkowy odtwarzacz dvd, a wysokiej jakości karta dźwiękowa w komputerze zdaje się odtwarza wszystkie dtsy, i inne wynalazki ;)

Czy dużo stracę nie kupując amplitunera, stacjonarnego odtwarzacza dvd a zamiast tego komputer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='qnik' post='75356' date='22.12.2007, 01:58 ']Witam na forum
Od kilku dni czytam i czytam, i naczytać się nie mogę :lol:

.............
Za jakiś czas planuję kupić LCD i jakieś lepsze głośniki. Do tego dekoder nbox.
I mam pytanie co jeszcze do tego warto dokupić?

.............