Skocz do zawartości
Ramon

prosze o pomoc w tlumaczeniu tekstu

Rekomendowane odpowiedzi

witam, dostalem dzis odpowiedz z centrum cyfry, ale nie wiem co to znaczy. nie ukrywam ze jestem zielony w sprawach technicznych, ale zalezy mi jak kazdemu chyba na dobrym odbiorze.
oto odpowiedz:"Szanowny Panie,

dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na Pana e-mail informuję, iż przyczyną braku odbioru CANAL+ Film HD może być nieprecyzyjnie ustawiona antena dla częstotliwości 11470 o polaryzacji pionowej (V), FEC 5/6. Proszę sprawdzić poziom sygnału z anteny konkretnie dla tej częstotliwości i parametrów"

sygnal mam na 4 zielony.... o co chodzi, co mam ustawic zeby dzialalo.
dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Ramon' post='75337' date='22.12.2007, 01:04 ']witam, dostalem dzis odpowiedz z centrum cyfry, ale nie wiem co to znaczy. nie ukrywam ze jestem zielony w sprawach technicznych, ale zalezy mi jak kazdemu chyba na dobrym odbiorze.
oto odpowiedz:"Szanowny Panie,

dziękuję za korespondencję. Odpowiadając na Pana e-mail informuję, iż przyczyną braku odbioru CANAL+ Film HD może być nieprecyzyjnie ustawiona antena dla częstotliwości 11470 o polaryzacji pionowej (V), FEC 5/6. Proszę sprawdzić poziom sygnału z anteny konkretnie dla tej częstotliwości i parametrów"

sygnal mam na 4 zielony.... o co chodzi, co mam ustawic zeby dzialalo.
dziekuje za pomoc[/quote]
musisz troszeczkę przestawic antenę(w bok lub pionie)sygnał tez bedzie ziolony ale ustawienie twoje musi spowodowac pojawienie sie obrazu canal +film HD.
Krótko mówiąc przestaw antene tak aby sygnał był na zielonym polu a pojawił się obraz dla w/w kanale.Terminal ustaw na ten program i idz do anteny :lol:
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji