Skocz do zawartości
Poldek

Nowy tuner do cyfry...pomóżcie...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...sprawa stała się faktem, stary poczciwy philips zdechł.Potrzebuje waszej pomocy przy zakupie nowego sprzetu.Niestety jestem zielony :) Zakup 42" LCD popycha mnie w kierunku tunera HD,ale na razie zostanę tylko przy SD bo za bardzo cyfra nie popisuje się z ilością kanałów HD, uprzejmie proszę poradźcie co kupić. Sprzęt który włączę i po prostu będzie działał na legalu C+ Czego potrzebuje?

- forsa - do 600zł
- HDMI, Component czy Scart?

Będę wdzięczny...za odpowiedzi a nie dywagację na mój temat
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,jeśli kupił Pan telewizor, który ma wyjście hdmi, a więc obsługuję programy hd na prawdę warto zainwestować w dekoder obsługujący programy hd. Różnica w cenie takich dekoderów jest dość zauważalna, ale na prawdę warto!! Jeśli chce Pan mieć spokój z wymianą dekodera na wiele wiele lat polecam dekoder hd z dyskiem twardym. Aktualnie godny polecenia jest TechniSat DigiCorder HD S2, ale cena też znaczna. Są również tańsze dekodery z obsługą programów hd, między 800-1300 bez dysku twardego(bez dysku twardego, a obsługujący programy hd moim zadaniem najlepszy jest aktualnie Topfield 7700+dokupienie modułu). Jeśli używa Pan cyfry+ lub innego usługodawcę w większości tych tunerów niezbędny będzie moduł, który musi Pan dokupić, abym dekoder mógł odczytywać Pana kartę abonamentową. Tu polecam moduł Aston 2.18, aktualnie najnowszy, który obsługuje kanały hd, a nie wszystkie to robią. Pozdrawiam i zachęcam do kroku na przód, bo warto zainwestować i mieć spokój.
Pozdrawiam
Maciej C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach