Skocz do zawartości
g.64

Wymiana dekoderów na HD

Rekomendowane odpowiedzi

Czy są jakieś wiadomości na temat możliwości wymiany zwykłego dekodera, na dekoder Samsunga HD, podczas trwania umowy abonenckiej. Żle się wstrzeliłem, do końca mam jeszcze 22 miesiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='g.64' post='68114' date='15.11.2007, 20:55 ']Czy są jakieś wiadomości na temat możliwości wymiany zwykłego dekodera, na dekoder Samsunga HD, podczas trwania umowy abonenckiej. Żle się wstrzeliłem, do końca mam jeszcze 22 miesiące.[/quote]

niestety na dzien dzisiejszy mozna wziac dekoder HD tylko podpisujac nowa umowe ewentualnie do niektorych z abonentow polsat przeslal oferte kupna dekodera samsung HD wraz z tv lcd samsunga ale nie samego dekodera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tensor' post='69324' date='23.11.2007, 14:59 ']niestety na dzien dzisiejszy mozna wziac dekoder HD tylko podpisujac nowa umowe ewentualnie do niektorych z abonentow polsat przeslal oferte kupna dekodera samsung HD wraz z tv lcd samsunga ale nie samego dekodera[/quote]
tak, odpisali mi to samo, lecz w Autoryzowanych Punktach dowiedziałem się, że są takie plany i wymiana będzie możliwa, za odpowiednio wysoka dopłatą i przedłużeniem umowy o 24 miesiące. Na razie cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie... To mój debiucik na tym forum :]

A teraz co mam do powiedzenia na temat wymiany dekoderów...
Jakieś dwa tygodnie temu dostałem wielka kopertę z Polsatu z aneksem do podpisania oraz z ofertą zakupu dekodera HD z TV LCD. Pominę fakt, że ceny podane w tej ofercie są kosmiczne. Poszukałem sobie tych TV po necie i kupując wszystko osobne jestem na każdym zestawie około 600,- do przodu. Ale nie o tym chciałem napisać.
Jestem abonentem CP od października 2005. Umowa skończyła mi sie rok temu i obecnie jestem bez umowy czyli wg CP umowa na czas nieokreślony ;)
Po otrzymaniu oferty natychmiast zadzwoniłem do BOK z zapytaniem czy nie mogę wziąć dekodera HD bez TV na jakiś preferencyjnych warunkach. Odziwo dostałem wazeliną po oczach, że jakim to ja jestem wzorowym abonentem itd. bla bla... Dekoder mam na własność tak więc wymiana nie wchodzi w grę. Pani z CP poinformowała mnie, że bez problemu mogą mi przenieść prawa z Echosia na Samsunga, nie muszę pisać wypowiedzeń bo umowa mi sie skończyła i praktycznie po kupnie Samsunga Echos jest dezaktywowany i za niego nie płacę, a w Samsungu mam 5 miesięcy gratis. Co więcej mógłbym kiedy chcę aktywować Echosia ponownie z nową umową itd... Oferta spoko, ale kasy nie ma więc czekamy do wypłaty... W między czasie poinformowałem mojego ojca, który znajduje się w podobnej sytuacji jak ja (CP bez umowy, oferta w kopercie, z tą różnicą że jest abonentem od 5ciu lat i ma Sagema). Umówiliśmy się, że wezmę zadzwonię w jego imieniu (ojciec mój nie miał nigdy nerwów do tego żeby z jakimkolwiek biurem obsługi rozmawiać spokojnie) i zamówię mu sprzęt od razu...
ZADZWONIŁEM WCZORAJ :\
Co się okazało...
Wziąć dekoder HD oczywiście może normalnie w sklepie, w aktualnej promocji, z umową na 24 miechy z tym, że na Sagema musi napisać rezygnacje z 3-miesięcznym wypowiedzeniem... CO JEST??!!??!!
Po 10 minutach dzwonie we własnej sprawie, gadka, że dwa tygodnie temu dzwoniłem i przedstawiono mi takie a nie inne warunki, a tu ZONK!!!! Nieaktualne... Taka promocja tylko w przypadku zakupu dekodera z TV :rolleyes: Ale co jest najśmieszniejsze moje wypowiedzenie jest 1-miesięczne... Nie chciał mi gościu wytłumaczyć dlaczego. KICHA NA CAŁEJ LINII... Jednym słowem KPINY

Rezygnacje już napisałem :] Lotto mi to czy będę płacił jeszcze ten miesiąc więcej czy nie, ale najdziwniejsze są te różne okresy wypowiedzeń dla abonentów. Na jakiej zasadzie kwalifikują, że jeden ma miesiąc a drugi trzy. No i oczywiście kompetencje pracowników i kpina z abonentów. Dwa tygodnie temu jest tak, a teraz, że wogóle nigdy czegoś takiego nie było :)

Edytowane przez LoozaQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='LoozaQ' post='71783' date='06.12.2007, 10:14 ']Witam serdecznie... To mój debiucik na tym forum :]

A teraz co mam do powiedzenia na temat wymiany dekoderów...
Jakieś dwa tygodnie temu dostałem wielka kopertę z Polsatu z aneksem do podpisania oraz z ofertą zakupu dekodera HD z TV LCD. Pominę fakt, że ceny podane w tej ofercie są kosmiczne. Poszukałem sobie tych TV po necie i kupując wszystko osobne jestem na każdym zestawie około 600,- do przodu. Ale nie o tym chciałem napisać.
Jestem abonentem CP od października 2005. Umowa skończyła mi sie rok temu i obecnie jestem bez umowy czyli wg CP umowa na czas nieokreślony ;)
Po otrzymaniu oferty natychmiast zadzwoniłem do BOK z zapytaniem czy nie mogę wziąć dekodera HD bez TV na jakiś preferencyjnych warunkach. Odziwo dostałem wazeliną po oczach, że jakim to ja jestem wzorowym abonentem itd. bla bla... Dekoder mam na własność tak więc wymiana nie wchodzi w grę. Pani z CP poinformowała mnie, że bez problemu mogą mi przenieść prawa z Echosia na Samsunga, nie muszę pisać wypowiedzeń bo umowa mi sie skończyła i praktycznie po kupnie Samsunga Echos jest dezaktywowany i za niego nie płacę, a w Samsungu mam 5 miesięcy gratis. Co więcej mógłbym kiedy chcę aktywować Echosia ponownie z nową umową itd... Oferta spoko, ale kasy nie ma więc czekamy do wypłaty... W między czasie poinformowałem mojego ojca, który znajduje się w podobnej sytuacji jak ja (CP bez umowy, oferta w kopercie, z tą różnicą że jest abonentem od 5ciu lat i ma Sagema). Umówiliśmy się, że wezmę zadzwonię w jego imieniu (ojciec mój nie miał nigdy nerwów do tego żeby z jakimkolwiek biurem obsługi rozmawiać spokojnie) i zamówię mu sprzęt od razu...
ZADZWONIŁEM WCZORAJ :\
Co się okazało...
Wziąć dekoder HD oczywiście może normalnie w sklepie, w aktualnej promocji, z umową na 24 miechy z tym, że na Sagema musi napisać rezygnacje z 3-miesięcznym wypowiedzeniem... CO JEST??!!??!!
Po 10 minutach dzwonie we własnej sprawie, gadka, że dwa tygodnie temu dzwoniłem i przedstawiono mi takie a nie inne warunki, a tu ZONK!!!! Nieaktualne... Taka promocja tylko w przypadku zakupu dekodera z TV :angry: Ale co jest najśmieszniejsze moje wypowiedzenie jest 1-miesięczne... Nie chciał mi gościu wytłumaczyć dlaczego. KICHA NA CAŁEJ LINII... Jednym słowem KPINY

Rezygnacje już napisałem :] Lotto mi to czy będę płacił jeszcze ten miesiąc więcej czy nie, ale najdziwniejsze są te różne okresy wypowiedzeń dla abonentów. Na jakiej zasadzie kwalifikują, że jeden ma miesiąc a drugi trzy. No i oczywiście kompetencje pracowników i kpina z abonentów. Dwa tygodnie temu jest tak, a teraz, że wogóle nigdy czegoś takiego nie było :([/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Ja wysłałem rezygnacje 23 listopada i narazie cisza.Cz oni się zemną skontaktują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Ja też w październiku wysłałem wypowiedzenie umowy z Polsatem i otrzymałem odpowiedź, że mam okres wypowiedzenia 3 m-ce (abonentem Polsatu jestem od 2000 r.). Posiadam stary dekoder Sagem, który nijak nie pasuje do nowej plazmy Panasonica. Zadzwoniłem później do BOA, że chcę nadal pozostać abonentem Polsatu i chcę wymienić stary dekoder na nowy dekoder HD. Owszem mogę podpisać nową umowę z Polsatem i płacić jeszcze za poprzedni abonament 3 m-ce. Na moje pytanie do konsultanta, jaką mają promocję dla "starych" abonentów oprócz "promocyjnego TV" (trzeci TV nie jest mi potrzebny), otrzymałem odpowiedź, że faktycznie innej promocji nie ma. Więc skorzystałem z oferty konkurencji, wreszcie mogę docenić walory nowego TV, a Polsatowi mogę tylko "podziękować" (stracili kolejnego stałego abonenta - chyba już na zawsze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dbanie o stałych klientów nie jest mocną stroną naszych platform. Cyfra też ma klienta głęboko. Nie wiadomo jak N, bo cyrografy będą się kończyć dopiero w przyszłym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież już teraz ludziom z nki się kończyły umowy - można podpisać na 12, chyba 14 lub 16 i 24 miesiące

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ta, ale te 12 miesięcy to tylko było jak sie zdalnie zamawiało, a marketing N to były chyba głowine markety i inne takie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wracając do tematu,

ja osobiście się pofatygowałem do centralnego BOKu na Łubinową i dowiedziałem się od bardzo miłych, życzliwych (naprawdę) i kompetentnych pań, że jedyna szansa na "zamianę" tunera na HD to wypowiedzenie starej umowy (jeśli już się skończyła, albo bliska ukończenia), odczekanie 3 miesięcy i podpisanie nowej umowy z tunerem HD,

tak zrobiłem i 7 marca będę mógł podpisać nową umowę z tunerem HD
jasne, że muszę czekać 3 miesiące, ale teraz tam nie ma praktycznie nic do oglądania w HD oprócz siatkówki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='AreckiW' post='72493' date='09.12.2007, 18:03 ']jasne, że muszę czekać 3 miesiące, ale teraz tam nie ma praktycznie nic do oglądania w HD oprócz siatkówki...[/quote]
Oczywiście, że można, ale to nie zmienia faktu, że na razie olali klientów którzy chcą przejść na HD bez rezygnacji. Np. tych co podpisali kilka miesięcy temu umowe na rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostałem informację, że od stycznia zmienia się cena pakietu familijnego na 37,90 - czyli zmiana warunków umowy i można w ciągu 2 tygodni od otrzymania informacji zrezygnować bez zachowania 3 miesięcy wypowiedzenia. W liście tego nie było ale pani z BOK niechętnie to dopowiedziała. I w rezultacie mogę brać hd w promocji i 5 miechów abonamentu gratis już teraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdzie te hd? ;) W tej chwili działa tylko test polsatu sport, tylko co tam teraz leci? Chyba, że czekają na start na ME? B)
Jak będzie normalna oferta to wtedy można się zastanawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='roger' post='73285' date='12.12.2007, 23:52 ']Tylko gdzie te hd?[/quote]
Jakto gdzie, na platformie N i troche na Cyfrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i może jeszcze w najbliższych 6 miesiecy ruszy BBC HD którego też znasz na pamięc ,bo i mountain i Galapagos i planet earth obejrzałeś. 1,5 roku wprowadzał dekodery teraz drugie tyle te 4 kanały:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='marazm' post='73246' date='12.12.2007, 22:14 ']Dostałem informację, że od stycznia zmienia się cena pakietu familijnego na 37,90 - czyli zmiana warunków umowy i można w ciągu 2 tygodni od otrzymania informacji zrezygnować bez zachowania 3 miesięcy wypowiedzenia. W liście tego nie było ale pani z BOK niechętnie to dopowiedziała. I w rezultacie mogę brać hd w promocji i 5 miechów abonamentu gratis już teraz.[/quote]


a, wcale nie jestem tego taki pewien, regulamin dopuszcza zmiany cen, więc to nie liczy się jako zmiana warunków umowy,
pytałem o to, będąc osobiście na Łubinowej 2 tygodnie temu.
Też tak chciałem zrobić i 2 panie rozwiały moje nadzieje, więc wypowiedziałem starą umowę (na szczęście już mi się skończył obowiązkowy termin) i czekam 3 miesiące....

jak Ci się uda tak załatwić sprawę jak napisałeś, to please poinformuj,

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='AreckiW' post='73305' date='13.12.2007, 00:40 ']a, wcale nie jestem tego taki pewien, regulamin dopuszcza zmiany cen, więc to nie liczy się jako zmiana warunków umowy,[/quote]
No niby tak, ale to jak mi teraz każą płacić 5 tysięcy miesięcznie bo tak sobie zmienią regulamin to musze przez 3 miesiące grzecznie płacić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie kojarzycie podwyżki w n-ce? 2 pakiety podrożały z 10zł do 16zł i słyszałem, że klienci mieli prawo zerwać umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='AreckiW' post='73305' date='13.12.2007, 01:40 ']a, wcale nie jestem tego taki pewien, regulamin dopuszcza zmiany cen, więc to nie liczy się jako zmiana warunków umowy,
pytałem o to, będąc osobiście na Łubinowej 2 tygodnie temu.
Też tak chciałem zrobić i 2 panie rozwiały moje nadzieje, więc wypowiedziałem starą umowę (na szczęście już mi się skończył obowiązkowy termin) i czekam 3 miesiące....

jak Ci się uda tak załatwić sprawę jak napisałeś, to please poinformuj,

pozdr.[/quote]
Wydaje mi się, że można zrezygnować w ciągu 2 tygodni od otrzymania pisma o zmianie ceny abo. Wynika to z regulaminu:
Par. 4 pkt. 7
Cyfrowy Polsat zastrega sobie prawo do zmiany wysokości Opłaty Abonamentowej...
W takim przypadku klient ma prawo odstąpić od Umowy w drodze złożenia pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od otrzymania od Cyfrowego Polsatu zawiadomienia o zmianie wysokości opłat...

Jest tylko jeden problem: pismo, które od nich dostałem ma datę 26-11-2007 a otrzymałem je 13-12-2007. Nie mam dowodu, że poczta była bardzo wolna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='gl71' post='73797' date='15.12.2007, 23:02 ']nich dostałem ma datę 26-11-2007 a otrzymałem je 13-12-2007. Nie mam dowodu, że poczta była bardzo wolna...[/quote]
A ja nic od nich nie dostałem jeszcze. Dostałem tylko "extra oferte" kupna TV Samsunga...
Jutro do nich zadzwonie.
EDIT A jednak jest, nie wczytałem się, bo myślałem, że znowu chcą mi Cinemaxy wcisnąć, bo znowu przysłali porozumienie.
Pismo faktycznie ma date 26.11 ale na kopercie (wyciągnąłem ze śmietnika :D ) jest u mnie 10.12. To jutro składam rezygnacje ;)

Edytowane przez maxiuca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo ciekawie odpowiedział Polsat na moje pytanie, czy można wymienić dekoder na nowy z HD. Taką odpowiedź dostałem:
[quote]Szanowny Panie

Poniżej podaję ceny dekoderów Samsung HD wraz z opłatą abonamentową:

-Dekoder Samsung HD na własność za cenę 300 zł + 99 zł aktywacja, umowa na 24 miesiące, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł

-Dekoder Samsung HD na udostępnienie za cenę 199 zł + 1 zł aktywacja + opłata z tytułu udostępnienia 20 zł/mc, umowa na 25 miesięcy z opcja wykupu po 13 miesiącach, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł


-Zestaw satelitarny z dekoderem Samsung HD na własność za cenę 370 zł + aktywacja 99 zł, umowa na 24 miesiący, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł


-Dekoder Samsung HD na udostępnienie 99 zł aktywacja + opłata z tytułu udostępnienia 15 zł/mc, umowa na 24 miesiące, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł

-Zestaw satelitarny z dekoderem Samsung HD na udostępnienie za cenę 199 zł + 1 zł aktywacja + opłata z tytułu udostępnienia 26 zł/mc, umowa na 25 miesięcy z opcja wykupu po 13 miesiącach, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł


-Zestaw satelitarny z dekoderem Samsung HD na udostępnienie 99 zł aktywacja + opłata z tytułu udostępnienia 15 zł/mc, umowa na 24 miesiące, Pakiet Familijny 37,90 zł, lub Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix (19,90 zł) bądź Pakiet Familijny (37,90 zł) wraz z Pakietem Relax Mix Film (29,90 zł)
Przy rejestracji Umowy, w zależności od promocji bezpłatnie nadawane jest:
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego, 4 miesiące Pakietu Relax Mix i 1 miesiąc Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix 19,90 zł
*5 miesięcy Pakietu Familijnego i 5 miesięcy Pakietu Relax Mix Film – Umowa na Pakiet Familijny 37,90 zł wraz z Pakietem Relax Mix Film 29,90 zł

Wyjaśniam, że umowa na zakup dekodera HD stanowi odrębny stosunek prawny, w związku z tym nie należy jej łączyć z bieżącą umową. Zakup dekodera HD wiąże się z nowym obowiązkiem abonamentowym.[/quote]

Oni chyba żartują, jeśli tak będą wdrażać HD dla obecnych klientów to ja im nie najlepiej wróże, mam nadzieję iż w nowym roku wymyślą coś z sensem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...