Skocz do zawartości
ww-07

TOSHIBA 42Z3030DG i GWARANCJA

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie stałem się posiadaczem REGZY 42Z3030DG i bardzo się zdziwiłem kiedy kierowca z Digitalo poinformował mnie, że karty gwarancyjnej nie ma,
a gwarancją jest sama faktura VAT, na której nie ma ani słowa o gwarancji czy też adresie/kontakcie do serwisu....Na skrawku papieru pokazał mi tylko adres jakiejś strony internetowej firmy która ma takie naprawy świadczyć - nawet nie zdążyłem jej spisać, więc piszę tutaj aby ktoś z DIGITALO wyjaśnił autorytatywnie wszystkim obecnym i przyszłym klientom sprawę gwarancji na ten produkt. Tym bardziej, że w Regulaminie zakupów na digitalo.pl stoi jak przysłowiowy "byk":

7. REKLAMACJA I GWARANCJA

1. Każdy PRODUKT objęty ofertą digitalo.pl jest fabrycznie nowy i objęty gwarancją producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy, na okres minimum 12 miesiecy od dnia jego zakupu.
2. W przypadku awarii PRODUKTU Nabywca jest zobowiązany zgłosić problem do placówki serwisowej wskazanej w karcie gwarancyjnej PRODUKTU lub bezpośrednio do Sprzedawcy w formie e-mail lub telefonicznie.
3. W przypadku przekazania przez Nabywcę uszkodzonego PRODUKTU wraz z [color="#FF0000"][b]kopią faktury zakupu i kartą gwarancyjną[/b][/color], Sprzedawca jest zobowiązany do przyjęcia PRODUKTU i przekazania go do serwisu producenta lub dystrybutora, w celu jego naprawy.

Więc jak się ma sprawa gwarancji na produkty Toshiby nabywane w digitalo.pl ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma fizycznego papierka wystarczy faktura VAT

taka nowoczesność :rolleyes:

Edytowane przez offroad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisałem już o tym ale powtórzę.
Też miałem poważne obiekcje, ale zaryzykowałem. Mam fakturę z numerem TV ale gwarancji nie. Przed zakupem dzwoniłem do serwisu Toshiba i powiedzieli, że o ile model jest w ofercie na Polskę i mam fakturę to z serwisem problemu nie będzie. Na piśmie tego nie mam, ale po pierwsze mam do sklepu nie za daleko po drugie jest szansa, że słowa dotrzymają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Cezy001' post='68026' date='15.11.2007, 11:12 ']Pisałem już o tym ale powtórzę.
Też miałem poważne obiekcje, ale zaryzykowałem. Mam fakturę z numerem TV ale gwarancji nie. Przed zakupem dzwoniłem do serwisu Toshiba i powiedzieli, że o ile model jest w ofercie na Polskę i mam fakturę to z serwisem problemu nie będzie. Na piśmie tego nie mam, ale po pierwsze mam do sklepu nie za daleko po drugie jest szansa, że słowa dotrzymają.[/quote]

Liczyć to raczej można na to co jest gdzieś napisane i przez kogoś potwierdzone pisemnie.
Ja też zatelefonowałem do Toshiby, gdzie mi powiedzieli, że nie widzą żadnych przeszkód aby sklepy (w tym Digitalo) wystawiały karty gwarancyjne.
Oni przyjmą tv do serwisu na podstawie faktury.
Tylko ile to jest wysiłku nawet na fakturze dopisać gdzieś, tego typu informacje z podaniem telefonów/stron www kontaktowych.
I elegancko, i czytelnie, i wreszcie solidnie w stosunku do klienta.
Firma z taką "renomą" mogłaby zadbać o takie drobiazgi, a nie zmuszać klientów do nerwowych telefonów.
W Toshibie powiedzieli mi też że gwarancja 24 m-ce = 12 mcy gwarancja + 12 mcy rękojmia = co w sumie daje to co napisano w opisie produktu na digitalo.pl, ale różnica formalna jednak jest.

Właśnie otrzymałem oficjalny e-mail z Toshiby:

[b]Toshiba Autoryzowany Serwis Quadra-Net prowadzi serwis napraw gwarancyjnych dla Toshiba TTCE.
Zgodnie z Umową Serwisową gwarancją objęte są tylko urządzenia sprzedawane na terytorium Polski,
gdzie dystrybutorem jest Toshiba TTCE.
Toshiba TTCE sprzedaje swoje produkty w wielu sieciach handlowych w Polsce.
Toshiba Autoryzowany Serwis Q-N naprawia w ramach gwarancji tylko te urządzenia, które
posiadają fakturę zakupu (paragon) i kartę gwarancyjną wystawioną przez Toshiba TTCE.

Towary zakupione poza granicami naszego kraju nie posiadają gwarancji serwisu ''Toshiba Autoryzowany Serwis Quadra-Net''.

[/b]
No więc jednak jest tak jak mi się wydawało - karta gwarancyjna musi być. Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmmm a mi w digitalo powiedziano ze normalnie moge oddac do serwisu, jezeli jest to sciema to jedyne co zostalo digitalo to modlic sie zeby wszystko z tv bylo dobrze:) Edytowane przez Norbunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam tylko, że zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ze zm.) [url="http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU20021411176&type=3&name=D20021176Lj.pdf"]Ustawa - plik pdf[/url] art 13:
1. Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie
gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie, odnoszących
się do towaru konsumpcyjnego; określa ono obowiązki gwaranta i
uprawnienia kupującego, w przypadku gdy właściwość sprzedanego towaru nie
odpowiada właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Nie uważa się za gwarancję
oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.
2. Sprzedawca udzielający gwarancji wydaje kupującemu wraz z towarem dokument
gwarancyjny; powinien także sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze
oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan
plomb i innych umieszczonych na towarze zabezpieczeń.
3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z wymaganiami
określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze. Jednakże uchybienie tym wymaganiom
pozostaje bez wpływu na ważność gwarancji i nie pozbawia kupującego
wynikających z niej uprawnień.
4. W dokumencie gwarancyjnym należy zamieścić podstawowe dane potrzebne do
dochodzenia roszczeń z gwarancji, w tym w szczególności nazwę i adres gwaranta
lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania
i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej. Ponadto powinno być w nim zawarte
stwierdzenie, że gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza,
nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności
towaru z umową.

Po tygodniu od otrzymania sprzętu gwarancji dalej nie otrzymałem.
Wysłałem właśnie kolejny e-mail do Digitalo i zastanawiam się nad ewentualnym zwrotem sprzętu -
trudno albo dają jakieś zapewnienie świadczenia usług gwarancyjnych, albo otrzymają go z żądaniem zwrotu kasy.
Swoją drogą to bardzo dziwne, żeby tak sobie zrażać klientów brakiem kawałka papieru. Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze uzupełnienie z serwisu Toshiby:

"[b]Toshiba Autoryzowany Serwis Q-N naprawia w ramach gwarancji tylko te urządzenia,
które posiadają fakturę zakupu (paragon) i podstemplowaną kartę gwarancyjną.
Towary nie posiadające karty gwarancyjnej Klient reklamuje bezpośrednio w sklepie.
W takim przypadku zgodnie z Ustawą Konsumencką sprzedawca zapewnia serwis,
przyjmuje reklamację klienta i zleca naprawę serwisowi.[/b]"

I w 3 niezależnych (jakby) miejscach Toshiby w Polsce powiedziano mi to samo - Toshiba daje karty gwarancyjne.

Czyli trzeba jednak dla własnego bezpieczeństwa domagać się podstemplowanej karty gwarancyjnej,
inaczej za naprawy odpowiada sprzedawca - tylko co się stanie jak on zniknie z rynku?...

Z Digitalo dalej nie otrzymałem żadnej pisemnej wiadomości... Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zamkniecie działalności nie zdejmuje obowiązków gwarancyjnych(ustawowych) ze sprzedawcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='offroad' post='69960' date='27.11.2007, 10:46 ']zamkniecie działalności nie zdejmuje obowiązków gwarancyjnych(ustawowych) ze sprzedawcy[/quote]
Tylko wyobrażasz sobie tą drogę przez biurokrację i sądy dla naprawienia trywialnej usterki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie można mieć wszystkiego <_<

i jest coś takiego jak sądy polubowne przy bodajże UOKiK maja podobno wysoką skuteczność :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm mnie w digitalo powiedziano ze sama faktura wystarczy do reklamacji nawet w serwisie, do tego ten kto to mowil mowil to bardzo pewnie, wiec wychodzi na to ze cisnol dobry kit, ale z drugiej strony dal rabat wiec nie ma dramatu. pozatym toshiba sie nie popsuje wiec wszystko bedzie ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Norbunio' post='70224' date='28.11.2007, 17:43 ']hmm mnie w digitalo powiedziano ze sama faktura wystarczy do reklamacji nawet w serwisie, do tego ten kto to mowil mowil to bardzo pewnie, wiec wychodzi na to ze cisnol dobry kit, ale z drugiej strony dal rabat wiec nie ma dramatu. pozatym toshiba sie nie popsuje wiec wszystko bedzie ok :rolleyes:[/quote]

Mnie też chciano wcisnąć kit mówić, że faktura jest gwarancją, ale nie dałem nabrać się na ładne słówka i z hukiem wywaliłem kierowcę.

Nadmieniam , że w rozmowie telefonicznej zapewniano mnie, że z fakturą otrzymam też gwarancję . Digitalo chwyta się różnych chwytów aby

wcisnąć towar, dlatego bądżcie czujni i ostrożni.[color="#FF0000"][size=5] Ja osobiście odradzam zakupy w Digitalo[/size][/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no jezeli jest tak jak mowisz to graja nie fair ale pewnie predzej czy pozniej im sie to ukroci;) i lepiej dla nich zeby moj egzemplarz działał bez zarzutu przez najbliższe X lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezu chłopaki dziekuje! właśnie w przyszłym tygodniu miałem zamówić sobie ten tv w Digitalo - już moga zapomnieć szukam innego sklepu. Edytowane przez Alcazar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
Może Panowie z Digitalo (zapewne czytają Forum ) wypowiecie się jasno jak ma się sprawa gwarancji przy zakupie w waszym sklepie. Zaczynam wątpic w wasze zapewnienia o wszystko załatwiającej fakturze Wat, skoro mówicie że jesteście dystrybutorem Toshiba Polska .Nie jest tak jak piszecie w prywatnych wiadomościach że M.Markt dają jakieś KSERO kart gwarancyjnych (dają ORGINALNE ) i waszym obowiązkiem jak pisze Toshiba (prywatna korenspondencja) jest sprzedaż z pełną orginalną gwarancją Toshiba Polska.
Proszę o ustosunkowanie się do moich wątpliwości dotyczących Waszych zapewnień dotyczących kart gwarancyjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='diana' post='70298' date='29.11.2007, 07:59 ']Witam
Może Panowie z Digitalo (zapewne czytają Forum ) wypowiecie się jasno jak ma się sprawa gwarancji przy zakupie w waszym sklepie. Zaczynam wątpic w wasze zapewnienia o wszystko załatwiającej fakturze Wat, skoro mówicie że jesteście dystrybutorem Toshiba Polska .Nie jest tak jak piszecie w prywatnych wiadomościach że M.Markt dają jakieś KSERO kart gwarancyjnych (dają ORGINALNE ) i waszym obowiązkiem jak pisze Toshiba (prywatna korenspondencja) jest sprzedaż z pełną orginalną gwarancją Toshiba Polska.
Proszę o ustosunkowanie się do moich wątpliwości dotyczących Waszych zapewnień dotyczących kart gwarancyjnych.[/quote]
Mnie dwukrotnie telefonicznie uświadamiano o "wyższości świąt W. nad B.N.", czyli faktury z Digitalo nad brakiem gwarancji z Toshiby.
Ciągle mam nikłą nadzieję, że jakieś papierowe zapewnienie o tej (lub innej) gwarancji otrzymam...
Ale coś mi się zdaje, że nie można na to za bardzo liczyć. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że tv Toshiba u nich kupiony
nie pochodzi np. z regeneracji (po naprawach), albo nawet z innych jeszcze mniej pewnych źródeł.
Podałem swój numer seryjny do Toshiby (TTCE) i probują go sprawdzić - skąd to cudo się wzięło na polskim rynku...Ale też im to jakoś opornie idzie.
Stamtąd otrzymałem też takie sformułowanie: "Telewizory importowane z Unii Europejskiej nie posiadają karty gwarancyjnej Toshiba TTCE",
więc może Digitalo sprowadza tv spoza Polski, stąd problemy z kartami gwarancyjnymi.
[b]Tak czy inaczej DIGITALO powinno wszystkim obecnym i potencjalnym klientom tą sprawę dokładnie wyjaśnić.[/b] Edytowane przez ww-07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprzedawca z digitalo na 100% czyta to forum a tym bardziej watki o toshibie...

ww-07 : gdzie mozna zadzwonic i podac swoj numer seryjny zeby sprawdzili pochodzenie toshiby ?

a digitalo nie zabiera glosu bo pewnie ma cos do ukrycia. Edytowane przez Norbunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Norbunio' post='70309' date='29.11.2007, 10:46 ']Sprzedawca z digitalo na 100% czyta to forum a tym bardziej watki o toshibie...

ww-07 : gdzie mozna zadzwonic i podac swoj numer seryjny zeby sprawdzili pochodzenie toshiby ?[/quote]

Podam ten numer (choć jest dostępny na stronach www) jak mi już cokolwiek zidentyfikują.
Z fabryki z Kobierzyc (Biskupic) odesłali mnie z tym do Warszawy...i też czekam na wyjaśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]ww-07 : gdzie mozna zadzwonic i podac swoj numer seryjny zeby sprawdzili pochodzenie toshiby ?[/quote]

Jeśli masz Z to gdzie byś nie kupił i tak pochodzi z U.K. co tu sprawdzać:] w Kobierzycach nawet nie przyznają się ze mają linie produkcyjna Z , zatem kupiony nawet w MM jest "Assembled in U.K." i zdaje sie ze robią jak kiedys Sharp(skladali w Hiszpanii z napisem Made in Japan). W tamtej fabryce nie pakują kart gwarancyjnych na Polskę bo i po co . Sprzet idzie na Unię , wiec nie bedą dodawali czegoś co przyda sie tylko w jednym ciemnogrodzie. A co najbardziej ciekawe ci , którzy najbardziej domagają się kart zawsze dopisują , że nie chca tych składanch w Polsce, tylko koniecznie te z U.K. :/ Edytowane przez Zerwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest jakiś postęp - otrzymałem właśnie odpowiedź od Digitalo.pl i za ich pozwoleniem zamieszczam na forum:
===============================================
Pomimo Pana wątpliwości, zajmujemy się sprawą, czekamy na oficjalne
stanowisko Toshiba TTCE, pismo zostało wysłane do wiadomości UOKiK jak i
Toshiba Central Europe UK !
Przypomnę, że mamy od dawna zawarta umowę z producentem, i stanowisko które
Pan otrzymał zostało zajęte przez TTCE PL od miesiąca, jest to związane z
umową z Metro AG, które narzuca w sposób nie zgodny z regulacjami taka
politykę przedstawicielstwa by nieuczciwie walczyć z konkurencją na rynku, z
resztą w TTCE PL nie ukrywają, że chodzi o sklepy internetowe, które oferują
np. model 42Z3030 w cenie blisko 6600 zł, gdzie w MM i Saturn ten model
oferowany jest w cenie promocyjnej 7299 zł. Pragnę zauważyć że tzw karty
gwarancyjne są dodawane w submagazynie Toshiby pod warszawą, doklejane do
opakowań zewnętrznych, ponieważ fabrycznie nie są wyposażane w w/w. jest to
robione tylko i wyłącznie na potrzeby MM. Stanowisko które Pan przytaczał
wielokrotnie na forum dotyczy działania firmy trzeciej, czyli siei
serwisowej Q-N, które nie tylko działa na zlecenia serwisowe Toshiby ale i
innych producentów. I ich działanie jest określone wg zawartej umowy.
Przypomnę, że jeszcze niecałe 2 miesiące temu, mieliśmy oficjalna odpowiedź
cytowanego przez Pana dyrektora o warunkach przyjęć gwarancyjnych, gdzie
mowa było tylko o poświadczeniu nabycia towaru poprzez dowód zakupu,
oczywiście warunkując , że towar musi być dopuszczony do sprzedaży na teren
RP. Jest to stanowisko zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Niestety nacisk sieci MM, spowodował faworyzowanie jej i to łamiąc prawo.
Podobne praktyki były stosowane do niedawna przez Panasonica, LG, Philips.
Po licznych protestach i skargach, zażaleniach do UOKiK jak i central
korporacji, sytuacja już jest unormowana. W tej chwili na "widelcu" Urzędu
jest Sharp PL
===============================================

Więc czekamy na dalszy ciąg sprawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ww-07' post='70324' date='29.11.2007, 11:50 ']Jest jakiś postęp - otrzymałem właśnie odpowiedź od Digitalo.pl i za ich pozwoleniem zamieszczam na forum:
===============================================
Pomimo Pana wątpliwości, zajmujemy się sprawą, czekamy na oficjalne
stanowisko Toshiba TTCE, pismo zostało wysłane do wiadomości UOKiK jak i
Toshiba Central Europe UK !
Przypomnę, że mamy od dawna zawarta umowę z producentem, i stanowisko które
Pan otrzymał zostało zajęte przez TTCE PL od miesiąca, jest to związane z
umową z Metro AG, które narzuca w sposób nie zgodny z regulacjami taka
politykę przedstawicielstwa by nieuczciwie walczyć z konkurencją na rynku, z
resztą w TTCE PL nie ukrywają, że chodzi o sklepy internetowe, które oferują
np. model 42Z3030 w cenie blisko 6600 zł, gdzie w MM i Saturn ten model
oferowany jest w cenie promocyjnej 7299 zł. Pragnę zauważyć że tzw karty
gwarancyjne są dodawane w submagazynie Toshiby pod warszawą, doklejane do
opakowań zewnętrznych, ponieważ fabrycznie nie są wyposażane w w/w. jest to
robione tylko i wyłącznie na potrzeby MM. Stanowisko które Pan przytaczał
wielokrotnie na forum dotyczy działania firmy trzeciej, czyli siei
serwisowej Q-N, które nie tylko działa na zlecenia serwisowe Toshiby ale i
innych producentów. I ich działanie jest określone wg zawartej umowy.
Przypomnę, że jeszcze niecałe 2 miesiące temu, mieliśmy oficjalna odpowiedź
cytowanego przez Pana dyrektora o warunkach przyjęć gwarancyjnych, gdzie
mowa było tylko o poświadczeniu nabycia towaru poprzez dowód zakupu,
oczywiście warunkując , że towar musi być dopuszczony do sprzedaży na teren
RP. Jest to stanowisko zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi.
Niestety nacisk sieci MM, spowodował faworyzowanie jej i to łamiąc prawo.
Podobne praktyki były stosowane do niedawna przez Panasonica, LG, Philips.
Po licznych protestach i skargach, zażaleniach do UOKiK jak i central
korporacji, sytuacja już jest unormowana. W tej chwili na "widelcu" Urzędu
jest Sharp PL
===============================================

Więc czekamy na dalszy ciąg sprawy...[/quote]
Rozmawialem z pracownikami kilku sklepow internetowych i nie maja problemow z polska gwarancja(ci którzy biorą tv od polskiego dystrybutora).
Digitalo sprowadza tv (przynajmniej Toshiby) z Niemiec i stara sie teraz poprzez UOKiK i inne instytucje uzyskac prawo egzekwowania europejskiej gwarancji na terenie Polski.
Nie wiem czy jest sie czego obawiac, poniewaz istnieje odpowiednik dawnej rękojmi, czyli odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar i potencjalnych klientów nie interesuje skad ten tv pochodzi i oddaje go bezposrednio do sklepu. Niemniej warto wiedziec, ze tv pochodza spoza terytorium Polski.

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='jgradon' post='71029' date='02.12.2007, 19:03 ']Rozmawialem z pracownikami kilku sklepow internetowych i nie maja problemow z polska gwarancja(ci którzy biorą tv od polskiego dystrybutora).
Digitalo sprowadza tv (przynajmniej Toshiby) z Niemiec i stara sie teraz poprzez UOKiK i inne instytucje uzyskac prawo egzekwowania europejskiej gwarancji na terenie Polski.
Nie wiem czy jest sie czego obawiac, poniewaz istnieje odpowiednik dawnej rękojmi, czyli odpowiedzialność sprzedawcy za sprzedany towar i potencjalnych klientów nie interesuje skad ten tv pochodzi i oddaje go bezposrednio do sklepu. Niemniej warto wiedziec, ze tv pochodza spoza terytorium Polski.

Kuba[/quote]
Witam
Czy możesz powiedziec na 100% że Digitalo sprowadza Toshibę z Niemiec, skąd te informacje ? , może konkurencja podpowiada?.Jeżeli są Oni Dystrybutorem to dlaczego brak jest w ich sklepie karty gwarancyjnej? Zamówiłem u Nich TV , a teraz zaczynam miec mieszane uczucia , co do pewności o ewentualny serwis. Digitalo co Wy na temat gwarancji przez Was , oraz przez inne sklepy internetowe oferowane.Potwierdzcie , albo zaprzeczcie , a nam ewentualnym klientom ułatwcie podejmowanie decyzji.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='diana' post='71052' date='02.12.2007, 21:12 ']Witam
Czy możesz powiedziec na 100% że Digitalo sprowadza Toshibę z Niemiec, skąd te informacje ? , może konkurencja podpowiada?.Jeżeli są Oni Dystrybutorem to dlaczego brak jest w ich sklepie karty gwarancyjnej? Zamówiłem u Nich TV , a teraz zaczynam miec mieszane uczucia , co do pewności o ewentualny serwis. Digitalo co Wy na temat gwarancji przez Was , oraz przez inne sklepy internetowe oferowane.Potwierdzcie , albo zaprzeczcie , a nam ewentualnym klientom ułatwcie podejmowanie decyzji.
Pozdrawiam[/quote]
Bardzo jestes przywiazany do tych 100% ? B) Na 100% to Hitler nie żyje.
A tak na serio to informacje o sprowadzaniu tv Toshiby z Niemiec mam od pracownika Digitalo. Kilka dni temu na miejscu u nich w siedzibie gadałem dłuższy czas z kilkoma sprzedawcami. Głowy(dosłownie) bym za prawdziwosc tej informacji nie dal, ale wiarygodnosc pracownika danej firmy wydaje sie byc wysoka.
Sama w sobie informacja o sprowadzaniu tv z Niemiec nie jest negatywna bo nikt z Digitalo nikogo tu chyba nie zapewnial, ze towar pochodzi z Polski. Wazne jest tylko czy wywiazuja sie z rekojmi, a to moga powiedziec pechowcy, ktorzy tam kupili i im sprzet nawalil.
Co wg Ciebie znaczy "sa Oni Dystrybutorem"? Digitalo jest sklepem internetowym takim samym jak setki w tym kraju. Jesli Dystrybutor=sklep to ok.

Pzdr,
Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciezko jest mi sobie przypomniec jak bylo jak kupowalem ale gosc chyba sprytnie ominol pytanie czy tv jest od polskiego dystrybutora tlumaczac ze tv napewno bedzie przyjmowane przez polski serwis toshiby-to zapamietalem bo to byl glowny warunek zakupu, zebym mial wsparcie z e strony polskiego serwisu. toshiba znowu tlumaczy to tak ze jezeli tv jest w ofercie na polske to bedzie przyjety do naprawy, ale tu pojawia sie druga kwestia... czy sprawdzaja pochodzenie tv i czy ma to jakiekolwiek znaczenie przy ewentualnej naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Norbunio' post='70309' date='29.11.2007, 12:46 ']Sprzedawca z digitalo na 100% czyta to forum a tym bardziej watki o toshibie...

ww-07 : gdzie mozna zadzwonic i podac swoj numer seryjny zeby sprawdzili pochodzenie toshiby ?

a digitalo nie zabiera glosu bo pewnie ma cos do ukrycia.[/quote]
a może i też pisze "jakie to wypasione są te lcd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...