Skocz do zawartości
Mychu

N-ka vs. śnieg i brak programów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem Nki. Podłączona jest do anteny 80ki z monoblokiem. Przy instalacji jakość była na 99% i pieknie grało.
Dziś we Wrocku spadł śnieg i przy tym spadła jakość do 0%. Spowodowało to, że wogóle nie mamczęści programów (TVP 1, 2 nsport itp.), natomiast te co są grają bardzo dobrze (np TVN).
Nie mam doświadczenia z antenami sta ale czy to jest normalne zachowanie?
Tak będzie zawsze? Jest na to jakaś rada?

Z góry dzięki za pomoc..
pzdr
Mychu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tez mialem taką sytuacje ostatnio, i wystarczylo antene skierowac do dołu o jakies 5 stopni i podczas opadu sniegu na 13 kanale mialem sygnal i sile prawie po 90. W twoim przypadku mozliwe ze tez tak moze byc, poprostu Ci sie delikatnie przestawila antena mimo ze miales dokrecona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź czy antena jest zaśnieżona jeśli tak to odśnież.Również mogłeś ja za słabo przymocować i mogła lekko kąt pozmieniać,warto dostosować siłe sygnału do tvnHD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.
Odśnieżyłem talerz mopem :) i jakość wróciła do 99%. Nie wiedziałem, że to cholerstwo takie czułe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Mychu' post='67428' date='11.11.2007, 15:59 ']Dzięki za podpowiedzi.
Odśnieżyłem talerz mopem :rolleyes: i jakość wróciła do 99%. Nie wiedziałem, że to cholerstwo takie czułe...[/quote]
czyli najlepiej umieścić talerz gdzieś pod daszkiem o ile to możliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogromny i wysoki musiałby być to daszek ;-) Poza tym i tak zawiałoby.