Skocz do zawartości

Pytanie

Witam.

Pacient Hisense 65U8KQ.

Opis problemu:

Podczas oglądania ekran staje sie czarny słychac jedynie dźwięk, wyłączony wygaszacz ekranu, zmiana wejsc HDMI nie pomaga, podłaczony jest dekoder cyfrowego polsatu evo box. Jedynym rozwiazaniem jakie pomaga jest odłączenie telewizora od źródła zasilania. Telewizor zakupioy 05.06.2024.

Co może być przyczyną jakies sugestie mile widziane.

Czy jest to problem tv czy jakies ustawienia zmieniłem. Telewizor miał przywracane ustawienia fabryczne ale niestety problem pozostal.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
58 minut temu, Adrian83p napisał:

Dziś wrócił tv z serwisu trwają testy. Zmiana softu była.

A jaka wersja softu?

Godzinę temu, Adrian83p napisał:

Dziś wrócił tv z serwisu trwają testy. Zmiana softu była.

A jaki masz teraz soft?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
9 godzin temu, Adrian83p napisał:

20241025_131412.jpg

Mam dokładnie tą samą wersję softu, więc chyba problem nie leży po stronie oprogramowania. Właśnie sprawdziłem u siebie, bo mój cięgle świruje. Dzisiaj testowałem cały dzień, jak ktoś napisał żeby wyłączyć tryb Clear Motion. Tak zrobiłem i póki co 4 godziny i spoko. Będę go katować przez weekend i zobaczymy. Tak czy inaczej kij wie o co chodzi i co jest przyczyną.🤣😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Być może jest to wina tego ustawienia, ja dziś nie miałem czasu testować tv ale ta opcja jest u mnie wyłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
20 godzin temu, Adrian83p napisał:

Być może jest to wina tego ustawienia, ja dziś nie miałem czasu testować tv ale ta opcja jest u mnie wyłączona.

Wydaję mi się że tak, używam już drugi dzień z wyłączonym trybem i działa, normalnie cyrk. Teraz się zastanawiam czy oddawać na serwis🤣 Generalnie pierwszy raz się spotykam z takim problemem. No cóż, najważniejsze że wspólnie tutaj doszliśmy do sedna problemu. Ciekawe czy jakaś aktualizacja pomoże czy to po prostu wina samego sprzętu który niedomaga na tym ustawieniu, pożyjemy zobaczymy 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jutro spróbuję aktywować tą funcje i zobaczymy co się będzie działo. Wczoraj 4 h bez problemu dzialal, dziś miałem 2 godziny na testy i też było beż problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 26.10.2024 o 19:05, Adrian83p napisał:

Jutro spróbuję aktywować tą funcje i zobaczymy co się będzie działo. Wczoraj 4 h bez problemu dzialal, dziś miałem 2 godziny na testy i też było beż problemu.

Ewidentnie wina leży po stronie tego trybu Clear Motion. Od piątku specjalnie TV specjalnie działał po kilka dobrych godzin dziennie a nawet dłużej. Zero problemów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cały weekend bez clear motiom i czarnego ekranu. Winny znaleziony. Trzeba czekać na nowy soft, który może coś zmieni. Telewizor zostaje i nie jedzie do serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
15 minut temu, norman13 napisał:

Cały weekend bez clear motiom i czarnego ekranu. Winny znaleziony. Trzeba czekać na nowy soft, który może coś zmieni. Telewizor zostaje i nie jedzie do serwisu.

No właśnie u mnie dokładnie to samo, dzisiaj przyjedzie serwis i będę gadał czy w ogóle im dawać sprzęt czy czekać na jakąś aktualizację. Wina ewidentnie po stronie softu a mam najnowszy jaki jest więc w tej kwestii nic i tak nie zrobią. Dam znać co powiedzą. Cały weekend działał bez awarii. Widocznie na tym ustawieniu coś niedomaga i tyle. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
6 godzin temu, pmcomp napisał:

Nie czekaj tylko oddawaj tego złoma.

Oddać nie mogę 😂🤣 Był serwis, pogadał i tyle. Póki nie włączam tego dziwnego trybu to TV śmiga cały czas. Jak walnie całkowicie to idzie na śmietnik i tyle. Jedno wiem, nigdy więcej na oczy tej marki 😂🤣. Od piątku wszystko działa bez zarzutu więc ciekaw jestem co w tym ustawieniu jest nie tak że siada ekran, chyba nigdy się nie dowiemy 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tv po powrocie z serwisu dzialal cacy. Wczoraj włączyłem opcje claer motion I po 20 minutach czarny ekran. Problem nie został rozwiązany. Myślę, że oddawanie tv do serwisu mija się z celem trzeba czekać na lepszy soft. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 29.10.2024 o 09:02, Adrian83p napisał:

Tv po powrocie z serwisu dzialal cacy. Wczoraj włączyłem opcje claer motion I po 20 minutach czarny ekran. Problem nie został rozwiązany. Myślę, że oddawanie tv do serwisu mija się z celem trzeba czekać na lepszy soft. 

Też tak uważam. Czekam na nową aktualizację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam ponownie udało mi się oddać TV hisense szajs do Mediaexpert oczywiscie z problemami bo sklepik tylko jak kupujesz jest ok. Pozbyłem się badziewia i kupiłem LG 65QNED91T6A u teraz wreszcie jest petarda sam pilotmegic robi robotę ...mam nadzieję że uda Wam się  również rozwiązać w jakiś sposób problem z Hisense. 

Ps. Zawsze będę kupował online bo chociaż mam 14 dni na oddanie a w Media Markt nawet 45 dni po rejestracji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wracam z tematem: internet po kablu.

Ma ktoś takie połączenie? Jaka prędkość? Bo u mnie po kablu chodzi 5-10 razy wolniej niż na wi-fi. Na kablu max 12MB a na wi-fi od 60 do 120MB. Sprawdzane na kilku kablach.

Może ktoś sprawdzić. Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...