Skocz do zawartości

Pytanie

Witam.

Pacient Hisense 65U8KQ.

Opis problemu:

Podczas oglądania ekran staje sie czarny słychac jedynie dźwięk, wyłączony wygaszacz ekranu, zmiana wejsc HDMI nie pomaga, podłaczony jest dekoder cyfrowego polsatu evo box. Jedynym rozwiazaniem jakie pomaga jest odłączenie telewizora od źródła zasilania. Telewizor zakupioy 05.06.2024.

Co może być przyczyną jakies sugestie mile widziane.

Czy jest to problem tv czy jakies ustawienia zmieniłem. Telewizor miał przywracane ustawienia fabryczne ale niestety problem pozostal.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam, w dniu wczorajszym Media Expert przysłał mi nowy telewizor Hisense 65u8kq po tym jak bombardowalem ich telefonicznie że sprzedali mi g... które po godzinie traci obraz. Narazie wszystko ok a to już drugi dzień:-)

Dokupiłem oczywiście dodatkowe ubezpieczenie bo nie wiadomo kiedy obraz zniknie... czekam koledzy na informację co serwis zrobił w Wszej sprawie 

Robert 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

O to oby ten był sprawny, ciekaw jestem jak serwis u mnie wyjaśni sprawę zobaczymy. Szkoda, że też tak nie zrobiłem jak Ty było zawieźć to [beeep] do sklepu i się nie męczyć przez pół roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
17 minut temu, Robert720612 napisał:

Witam, w dniu wczorajszym Media Expert przysłał mi nowy telewizor Hisense 65u8kq po tym jak bombardowalem ich telefonicznie że sprzedali mi g... które po godzinie traci obraz. Narazie wszystko ok a to już drugi dzień:-)

Dokupiłem oczywiście dodatkowe ubezpieczenie bo nie wiadomo kiedy obraz zniknie... czekam koledzy na informację co serwis zrobił w Wszej sprawie 

Robert 

No i super, oby teraz było ok. Ja póki co nie potrafię się doprosić serwisu żeby przyjechał po tego grata. Obsługa jakiś dramat, w ciągu 2 dni miał się ktoś skontaktować a mija tydzień i zero odzewu. Sprawa zgłaszana telefonicznie i poprzez formularz kontaktowy i cisza. Ręce opadają, nigdy więcej czegokolwiek spod tego znaku marki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
3 godziny temu, Adrian83p napisał:

O to oby ten był sprawny, ciekaw jestem jak serwis u mnie wyjaśni sprawę zobaczymy. Szkoda, że też tak nie zrobiłem jak Ty było zawieźć to [beeep] do sklepu i się nie męczyć przez pół roku

No ja też jestem w czarnej...... Kupiłem w sklepie stacjonarnym a trzeba było w internetowym, wtedy możnaby zwrócić nawet online i nadać paczkę. Serwis u mnie milczy od ponad tygodnia, ciągle odpowiadają że niby mają dwa dni robocze na umówienie wizyty serwisu ale nie są w stanie powiedzieć kiedy 😂🤣 Normalnie cyrk. Na razie czekam patrzę sobie na niego

3 godziny temu, Robert720612 napisał:

Witam, w dniu wczorajszym Media Expert przysłał mi nowy telewizor Hisense 65u8kq po tym jak bombardowalem ich telefonicznie że sprzedali mi g... które po godzinie traci obraz. Narazie wszystko ok a to już drugi dzień:-)

Dokupiłem oczywiście dodatkowe ubezpieczenie bo nie wiadomo kiedy obraz zniknie... czekam koledzy na informację co serwis zrobił w Wszej sprawie 

Robert 

Z ciekawości ile czekałeś na serwis itp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
  • 0
16 minut temu, grundig napisał:

Czytałem to ale wszystkie zabiegi wykonałem, dużo grałem na tym tv i nie było problemu z konsolą ani razu się taka usterka nie pojawiła. Tylko dekoder i netflix powodował klopot. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 godziny temu, kerdmann napisał:

 

2 godziny temu, kerdmann napisał:

 Z ciekawości ile czekałeś na serwis itp?

Ja nie czekam na żaden serwis powiedziałem im że kupiłem nowy tv i chce sprawny, jak będę chciał tv do naprawy to kupię na OLX. Złożyłem reklamację do sklepu i albo wymiana na sprawny albo kasa. Kupno przez internet mam 14 dni...

 

Edytowane przez Robert720612

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Godzinę temu, Robert720612 napisał:

 

No właśnie miałeś szczęście, ja niestety kupiłem stacjonarnie i żeby udowodnić że TV jest fabrycznie uszkodzony potrzebują ekspertyzy przez serwis, a serwis od tygodnia milczy, zgłoszenie wpłynęło łącznie 3 razy na różne sposoby i ponad tydzień zero kontaktu z ich strony. Po prostu dramat, ogólnie mówiąc zostałem w czarnej D. Chyba zostaje jedynie sprawa sądowa i UOKiK 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Współczuje ...

Niestety tak się zdarza z niektórymi markami TV - w przyszłości pewnie wybierzesz inną, lepszą 

Oczywiście każdy tv może się zepsuć ale to tak samo jak samochodowe powiedzonka: Ford [beeep] wort a Fiat jego brat. Bez gwiazdy nie ma jazdy. Kura na masce. Chcesz grata kup Seata .. :)

Ciekawe jak to wygląda z tv

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hehe mam seata nie jest tak źle;) Ta seria tv ma jakiś błąd softu może, znajomy ma inny model i jest zachwycony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
33 minuty temu, Eleonor napisał:

Współczuje ...

Niestety tak się zdarza z niektórymi markami TV - w przyszłości pewnie wybierzesz inną, lepszą 

Oczywiście każdy tv może się zepsuć ale to tak samo jak samochodowe powiedzonka: Ford [beeep] wort a Fiat jego brat. Bez gwiazdy nie ma jazdy. Kura na masce. Chcesz grata kup Seata .. :)

Ciekawe jak to wygląda z tv

 

 

Hehehe No dokładnie. Mnie osobiście najbardziej wkurza brak reakcji serwisu, rozumiem że wszystko może się zepsuć, mieć wadę fabryczną czy cokolwiek innego, zdarza się wszędzie, tyle że taka totalna zlewka mnie osłabia. No ale co zrobić, póki co czekam dzielnie na jakikolwiek odzew, gwarancja leci, TV stoi i się kurzy 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam wieści z serwisu, tv zabrany we wtorek, dziś dzwonilem zapytać co się dzieje. Okazuje się, że telewizor śmiga elegancko nic się nie dzieje normalnie jakieś czary. Problemu nie ma więc nie ma czego rozwiązywać. Masakra jakaś z tą marka tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 18.10.2024 o 13:20, Adrian83p napisał:

Mam wieści z serwisu, tv zabrany we wtorek, dziś dzwonilem zapytać co się dzieje. Okazuje się, że telewizor śmiga elegancko nic się nie dzieje normalnie jakieś czary. Problemu nie ma więc nie ma czego rozwiązywać. Masakra jakaś z tą marka tv.

No to ładnie jap.....e! Ja swojego zawożę osobiście bo pan serwisant przez telefon powiedział że nie przyjedzie do mnie bo pracuje tylko do godziny 14🤣😂 Już żałuję tego zakupu. Coś czuję że u mnie będzie to samo. Najlepsze jest to że na konsoli TV działa bez zarzutu, możne grać cały dzień i nic. A jak tylko włączę normalną telewizję albo Netflix czy Polsat Box w aplikacji to siada. Ostatnio 3 razy w ciągu pół godziny. Trzeba się oswoić ze stratą kupy kasy😡

Edytowane przez kerdmann

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam wszystkich.

Dołączyłem do grona "szczęśliwych" posiadaczy U8KQ. 10 października przyjechał do domu a 11 zaczał się pojawiać czarny ekran. Zrobiłem aktualizacje softu, ustawienia fabryczne... i zaczął działać aż do wczoraj. Wczoraj zmieniłem tylko dwa ustawienia. Włączyłem clear motiom oraz zmieniłem tryb HDMI na ten 120/240. Czarny ekran pojawił się po 5 minutach. Będę sprawdzał dalej ale jeżeli ktoś może to sprawdzić to bardzo proszę.i dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hejka. Mój tv ma wrócić z serwisu w piątek ponoć tylko został zmieniony soft i tv działa. Zobaczę jakie są ustawienia u mnie dam Ci znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
5 godzin temu, norman13 napisał:

Witam wszystkich.

Dołączyłem do grona "szczęśliwych" posiadaczy U8KQ. 10 października przyjechał do domu a 11 zaczał się pojawiać czarny ekran. Zrobiłem aktualizacje softu, ustawienia fabryczne... i zaczął działać aż do wczoraj. Wczoraj zmieniłem tylko dwa ustawienia. Włączyłem clear motiom oraz zmieniłem tryb HDMI na ten 120/240. Czarny ekran pojawił się po 5 minutach. Będę sprawdzał dalej ale jeżeli ktoś może to sprawdzić to bardzo proszę.i dziękuję.

Witaj w gronie pechowców 🤣. U mnie żadne ustawienia nie pomagają, to samo przywracanie ustawień fabrycznych, zmiana portów HDMI, nic nie pomaga. Najciekawsze jest to że TV siada wyłącznie podczas oglądania z dekodera albo wbudowanych aplikacji typu Netflix czy Polsat Box. Jak podłączę konsolę Xbox można grać tydzień bez awarii. W poniedziałek dopiero zabierają złom na serwis i zobaczymy co to cokolwiek pomoże, szczerze wątpię. 

2 minuty temu, Adrian83p napisał:

Hejka. Mój tv ma wrócić z serwisu w piątek ponoć tylko został zmieniony soft i tv działa. Zobaczę jakie są ustawienia u mnie dam Ci znać.

Trzymam kciuki i mam nadzieję że u mnie będzie podobnie. Mojego mają zabrać w poniedziałek dopiero. Też jestem bardzo ciekaw tego co tam poszło nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam ponownie wymienili mi na nowy tv, który przyszedł w dniu 15.10.24 i działał bez zarzutu. Dzisiaj czytam jeden z powyższych postów i zrobiłem jak kolega Kerdmann tz Włączyłem clear motiom oraz zmieniłem tryb HDMI na ten 120/240, po 5 min czarny ekran, jakieś jaja. Właśnie zrobiłem zgłoszenie do Media Expert że rezygnuje z TV bo mam prawo przy zakupie internetowym.  Zobaczymy co oni zrobią...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 godziny temu, Robert720612 napisał:

Witam ponownie wymienili mi na nowy tv, który przyszedł w dniu 15.10.24 i działał bez zarzutu. Dzisiaj czytam jeden z powyższych postów i zrobiłem jak kolega Kerdmann tz Włączyłem clear motiom oraz zmieniłem tryb HDMI na ten 120/240, po 5 min czarny ekran, jakieś jaja. Właśnie zrobiłem zgłoszenie do Media Expert że rezygnuje z TV bo mam prawo przy zakupie internetowym.  Zobaczymy co oni zrobią...

Czyli wychodzi na to że ten TV i chyba cała marka to jeden wielki śmietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

skoro odpowiednik tego telewizora w postaci Sony i Samsunga kosztuje prawie 2x tyle to coś musi być nie tak. Kiedyś były strzelające TCLe, teraz mamy gasnące Hisense. W OLEDach pozostały jeszcze rozmazujące się Samsungi, tyle że to ponoć już częściowo ogarnęli. Tam też cena 2x niższa niż u konkurencji i wielu dało się złapać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam ponownie.

Wczoraj czarny ekran chyba ze trzy razy. Ale ostatni był wieczorem w ciemnym pokoju. Z lenistwa nie włączyłem światła tylko latarka z fona. Podszedłem do tv, światło na ekran a tam obraz. Tv nie wyłącza podświetlenia tylko maksymalnie je obniża. W świetle można tv używać. 

Sugeruje zbiorowo zamówić jakieś naświetlacze LED i oglądać.😂🤣😂

Na poważnie to w akcie desperacji zamówiłem certyfikowane kable HDMI 2.1. Jutro mają być. Podłącze, sprawdzę, dam znać. Jak nie pomoże to serwis.

Jeszcze jedno pytanie ale w innym temacie.

Podłączyłem wczoraj internet kablem do tv. Na wi-fi mam między 60 a 120 MB. Na kablu pokazuje tylko 14MB. Kabel sorawdziłem na Xbox - pokazał prawie całą przepustowość łącza - 900 Mbs.Też tak macie? Bo jak będę zgłaszać tv do serwisu to wywalę wszystko co mi w nim nie pasuje. Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
10 godzin temu, norman13 napisał:

Witam ponownie.

Wczoraj czarny ekran chyba ze trzy razy. Ale ostatni był wieczorem w ciemnym pokoju. Z lenistwa nie włączyłem światła tylko latarka z fona. Podszedłem do tv, światło na ekran a tam obraz. Tv nie wyłącza podświetlenia tylko maksymalnie je obniża. W świetle można tv używać. 

Sugeruje zbiorowo zamówić jakieś naświetlacze LED i oglądać.😂🤣😂

Na poważnie to w akcie desperacji zamówiłem certyfikowane kable HDMI 2.1. Jutro mają być. Podłącze, sprawdzę, dam znać. Jak nie pomoże to serwis.

Jeszcze jedno pytanie ale w innym temacie.

Podłączyłem wczoraj internet kablem do tv. Na wi-fi mam między 60 a 120 MB. Na kablu pokazuje tylko 14MB. Kabel sorawdziłem na Xbox - pokazał prawie całą przepustowość łącza - 900 Mbs.Też tak macie? Bo jak będę zgłaszać tv do serwisu to wywalę wszystko co mi w nim nie pasuje. Dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnie kabla to nie pomoże, mam 2.1 i to samo, podłączyłem nawet z ciekawości stare kapcie kable i też lipa. U mnie na wifi też obniża prędkość w stosunku do laptopa i telefonu. Ale jak działa to działa dobrze 🤣😂🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kabel może i nie pomoże ale mam pewność, tak na jakieś 80%, że czarny ekran powoduje CLEAR MOTION.

Wczoraj miałem ustawienie tryb HDMI na 120/240 i wlączony clear motiom i czarny ekran po minucie. Przestawiłem na podstawowy i to samo. Wyłączyłem clear motiom a tryb dałem na 120/240 tv działa bez zwiech. Wydaje mi się, że problemem jest soft. Może nowa aktualizacja to zmieni.

Jeżeli chodzi o internet i kabel to powinno być na kablu max a na wi-fi strata na przesyle. A u mnie jest na odwrót.

Sprawdzajcie clear motiom i dajcie znać czy u Was jest bez czarnego ekranu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
3 godziny temu, norman13 napisał:

Kabel może i nie pomoże ale mam pewność, tak na jakieś 80%, że czarny ekran powoduje CLEAR MOTION.

Wczoraj miałem ustawienie tryb HDMI na 120/240 i wlączony clear motiom i czarny ekran po minucie. Przestawiłem na podstawowy i to samo. Wyłączyłem clear motiom a tryb dałem na 120/240 tv działa bez zwiech. Wydaje mi się, że problemem jest soft. Może nowa aktualizacja to zmieni.

Jeżeli chodzi o internet i kabel to powinno być na kablu max a na wi-fi strata na przesyle. A u mnie jest na odwrót.

Sprawdzajcie clear motiom i dajcie znać czy u Was jest bez czarnego ekranu.

No właśnie też obstawiam na problem z softem. Nic innego mi nie przychodzi do głowy skoro na konsoli można łupać cały dzień bez zarzutu. Sprawdzę dzisiaj jeszcze te ustawienia z ciekawości bo w poniedziałek zabierają TV na serwis. Tak czy inaczej powinno śmigać na wszystkich ustawieniach, po to są w końcu. Ogólnie patrząc na wysyp problemów z tą marką utwierdza mnie w przekonaniu że kupiłem złom niestety. No cóż, cena mnie skusiła i nic więcej 😂🤣🤣. Ciekawe czy ogarną to bo teoretycznie mam najnowszą wersję softu, chyba że oni mają coś poprawionego. Okaże się za jakiś czas. Kasę utopiłem więc nie mam wyjścia jak bujać się z tym dziadostwem. Jestem ciekaw czy wizyta w serwisie cokolwiek pomoże.😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
14 minut temu, kerdmann napisał:

No właśnie też obstawiam na problem z softem. Nic innego mi nie przychodzi do głowy skoro na konsoli można łupać cały dzień bez zarzutu. Sprawdzę dzisiaj jeszcze te ustawienia z ciekawości bo w poniedziałek zabierają TV na serwis. Tak czy inaczej powinno śmigać na wszystkich ustawieniach, po to są w końcu. Ogólnie patrząc na wysyp problemów z tą marką utwierdza mnie w przekonaniu że kupiłem złom niestety. No cóż, cena mnie skusiła i nic więcej 😂🤣🤣. Ciekawe czy ogarną to bo teoretycznie mam najnowszą wersję softu, chyba że oni mają coś poprawionego. Okaże się za jakiś czas. Kasę utopiłem więc nie mam wyjścia jak bujać się z tym dziadostwem. Jestem ciekaw czy wizyta w serwisie cokolwiek pomoże.😜

Będę testował, oglądał przez weekend. Jak się pojawi czarny ekran też oddam do serwisu. A jak nie to będę czekać na Twoją odpowiedź czy serwis pomógł i działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...