Skocz do zawartości

Pytanie

Witam.

Pacient Hisense 65U8KQ.

Opis problemu:

Podczas oglądania ekran staje sie czarny słychac jedynie dźwięk, wyłączony wygaszacz ekranu, zmiana wejsc HDMI nie pomaga, podłaczony jest dekoder cyfrowego polsatu evo box. Jedynym rozwiazaniem jakie pomaga jest odłączenie telewizora od źródła zasilania. Telewizor zakupioy 05.06.2024.

Co może być przyczyną jakies sugestie mile widziane.

Czy jest to problem tv czy jakies ustawienia zmieniłem. Telewizor miał przywracane ustawienia fabryczne ale niestety problem pozostal.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ok Panowie, mój tv wrócił z serwisu w piatek, przez weekend grał normalnie bez problemów. Dziś włączyłem ta opcje clear motion i niestety po 20 minutach tv zdechł. Zatem wniosek jest taki, że serwis nic nie pomoże. Tak jak wspólnie tutaj stwierdziliśmy raczej nie ma sensu reklamować na serwis, jedynie jak coś zwrot do sklepu. Nic serwis nie pomoże, pozostaje czekać na jakąś aktualizacje systemu, która rozwiąże problem. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję, że wspólnie rozwiązaliśmy problem.

Edytowane przez Adrian83p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 27.06.2024 o 08:01, Adrian83p napisał:

Witam.

Pacient Hisense 65U8KQ.

Opis problemu:

Podczas oglądania ekran staje sie czarny słychac jedynie dźwięk, wyłączony wygaszacz ekranu, zmiana wejsc HDMI nie pomaga, podłaczony jest dekoder cyfrowego polsatu evo box. Jedynym rozwiazaniem jakie pomaga jest odłączenie telewizora od źródła zasilania. Telewizor zakupioy 05.06.2024.

Co może być przyczyną jakies sugestie mile widziane.

Czy jest to problem tv czy jakies ustawienia zmieniłem. Telewizor miał przywracane ustawienia fabryczne ale niestety problem pozostal.

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam serdecznie,  kupiłem ten sam telewizor i mam podłączony dekoder polsatu Evo box pvr, po jakim czasie ekran staje się czarny a dźwięk zostaje, pomogą tylko odłączenie tv od prądu , czyli ta sama sytuacja Nie mam pojęcia co to jest...proszę o pomoc 

Edytowane przez Robert720612

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 9.10.2024 o 20:59, Robert720612 napisał:

Witam serdecznie,  kupiłem ten sam telewizor i mam podłączony dekoder polsatu Evo box pvr, po jakim czasie ekran staje się czarny a dźwięk zostaje, pomogą tylko odłączenie tv od prądu , czyli ta sama sytuacja Nie mam pojęcia co to jest...proszę o pomoc 

Witaj. Różnie to u mnie bywa czasami 5 min czasami godzina . Zgłosiłem to do serwisu. W ciągu 2 dni ktoś ma do mnie dzwonić. Dam znać jak się sprawa potoczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam, widzę że to jakiś stały problem. Od wczoraj jestem posiadaczem tego właśnie TV i mam dokładnie ten sam problem, nic nie pomaga, pomoc ze strony sklepu nie istnieje, nie mam pojęcia o co chodzi, TV bardzo fajny ale chyba jedyne wyjście to zwrócić towar. W ciągu 4-5 godzin oglądania wyłączył się ekran 4 razy. Totalna porażka niestety. Najgorsze że nikt nie jest w stanie pomóc i usunąć usterki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dokładnie. Sklep kazal dzwonić do serwisu, czekałem kabinowalem z ustawieniami, kablami, dekoderem nawet na netfix też się tak stało. Czekam na kontakt od serwisanta zobaczymy. Próbowałeś moze podłączać jakąś konsole pod ten tv.

 

Edytowane przez Adrian83p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kupiłem telewizor w dniu 08.10.2004 i tego samego dnia po około godzinie , następnie po 20-39 min ekran czarny, dźwięk normalnie. Tylko odłączenie od prądu pomaga. Do telewizora podłączony mam dekoder polsatu Evobox pvr. 09.10 dwa razy zrobił to samo , wczoraj odziwo ani razu. Co dzisiaj zobaczymy. Ciekawe czy to problem tylko z telewizor Hisense 65u8kq czy równiez z innymi modelami tej marki? Zgłosiłem ten fakt do sklepu czekam na efekty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wyobraźcie sobie ze w dniu wczorajszym i dzisiaj od rana telewizor ani razu nie stracił obrazu, podłączony Cyfrowy Polsat. Co za dziwadztwo. Czekam co powiedzą serwisanci w Waszym przypadku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie nic nie zmieniałem, może jedynie z trybu hdmi  rozszerzony 144 na standard, ale dzisiaj robię ponownie na rozszerzony i zobaczymy co będzie się działo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.

Naprawiam telewizory.Przez cztery lata pracowałem w chińskiej fabryce telewizorów na stanowisku technik serwisu.Usterka,  brak obrazu  ,dzwięk  zdarza się nawet na etapie produkcji.Co może być powodem tej usterki?  awaria podświetlenia telewizora?. Jak to sprawdzić, przykład na filmie.

Inne przyczyny braku obrazu, awaria zasilacza.W tym modelu telewizora zasilacz  jest oddzielnie.W prostych telewizorach zasilacz i płyta główna jest razem.

Brak obrazu, zle wpięte taśmy FFC Lub LVDS.Lub nawet uszkodzona taśma LVDS. Większość obecnie produkowanych telewizorów ma elementy chinskie, kondensatory elektrolityczne też Chińskie lub trochę lepsze  z Tajwanu. Kiedyś telewizory były bardziej trwałe. Dobre marki jak Pioneer,  Sony, Panasonic, JVC,NEC produkowały sprzęt  bardzo dobrej  jakości i trwałości.Mam telewizor kineskopowy Sony  kupiony w PEWEXIE  w 1986 roku. Działa do dziś bez usterki. podobnie  jak moje cztery telewizory plazmowe PANASONIC i  OLED PANASONIC.OLED Panasonic kupiłem w w 2019  roku.Czas pracy tego telewizora to ponad 9000  godzin.

 

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rozumiem, że sprzęt może mieć wadę tylko niepokoi mnie dlaczego konsola działa nic się nie dzieje a na dekoderze jest klops chwila i ekran ciemny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

c5be9cf570d8b.jpg&key=69b7aabc6a34bfc839

6 minut temu, Adrian83p napisał:

Rozumiem, że sprzęt może mieć wadę tylko niepokoi mnie dlaczego konsola działa nic się nie dzieje a na dekoderze jest klops chwila i ekran ciemny

Jeśli z innego zrodła sygnalu jest obraz nie jest  to usterka podświetlania telewizora.Trzeba sprawdzić przewody hdmi.  Podłączyć zródło sygnalu do  innego wejścia hdmi. Przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.

W przypadku uszkodzenia  podświetlenia telewizora nie ma obrazu  z  żadnego  zródła sygnalu ale jest  dzwięk.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dlatego mam taki klopot. Reset do ustawien fabtycznuch 2 razy. Wymiana dekodera w sumie to już 3 na którym się tak dzieje. Kable nowe. Konsola pracuje na wejściu 3, tv na tym samym wejściu się wyłącza. Zdążyło się, że podczas oglądanie netflixa też się 2 razy wylaczyl. Najgorsze problemy są na dekoderze. Wszystko co Pan sugeruje sprawdziłem i nie ma poprawy, problem wraca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W telewizorze na pewno  jest najnowszy soft.Na amerykańskim forum   są linki do  sofu  ale  do modelu  65U8K.Twoj telewizor ma symbol 65U8KQ.

https://www.avsforum.com/threads/2023-hisense-u8k-owners-thread-no-price-talk.3279302/page-389

Najlepiej zgłosić usterkę do serwisu bo zrobiłeś wszystko co możliwe.

 Na  youtube i google po wpisaniu  Hisense black screen  czyli czarny  ekran  jest dużo podobnych problemów.Najlepiej  zaczekać na serwis.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 13.10.2024 o 10:36, Adrian83p napisał:

Rozumiem, że sprzęt może mieć wadę tylko niepokoi mnie dlaczego konsola działa nic się nie dzieje a na dekoderze jest klops chwila i ekran ciemny

U mnie wyłącza się nawet jak korzystam wyłącznie z aplikacji Netflix. Ostatnio w ciągu jednego filmu 4 razy. Niestety u mnie problem pojawia się coraz częściej, nawet już mi się nie chce włączyć TV. Patrząc i szukając informacji widzę że to tak częsty problem ze ten TV to zwyczajny bubel w który utopiłem kupę kasy, serwis nie odzywa się od tygodnia, chyba nie mają już na to czasu, generalnie stoi i się kurzy. Dramat. Najgorsze że nigdzie, nawet na zagranicznych forach nikt nie opisał przyczyny. Chyba przyjdzie mi przełknąć wydatek i schowanie tego trupa do piwnicy 

W dniu 13.10.2024 o 10:36, grundig napisał:

c5be9cf570d8b.jpg&key=69b7aabc6a34bfc839

Jeśli z innego zrodła sygnalu jest obraz nie jest  to usterka podświetlania telewizora.Trzeba sprawdzić przewody hdmi.  Podłączyć zródło sygnalu do  innego wejścia hdmi. Przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.

W przypadku uszkodzenia  podświetlenia telewizora nie ma obrazu  z  żadnego  zródła sygnalu ale jest  dzwięk.

No właśnie u mnie identycznie jak u kolegów, również uważam że to nie jest usterka wyłącznie samego podświetlenia. U mnie wyłącza się na każdym wejściu niezależnie od kabla który podłączam. Nawet używając wyłącznie aplikacji Netflix. Niestety. Usterka występuje z każdym dniem coraz częściej, niestety nie potrafię tutaj znaleźć żadnej prawidłowości. Póki co czekam na łaskawy serwis od tygodnia i zero kontaktu. Jak dla mnie ten TV i chyba cała marka to szrot od którego trzeba trzymać się daleko. Jestem bardzo ciekaw co może być przyczyną i czy komukolwiek naprawią! Jak na razie całkiem droga zbieranina kurzu z którą niewiadomo co zrobić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 Czy w telewizorze  jest najnowsza wersja softu?

 Zdjęcie z angielskiego avforums  , dotyczy tego modelu telewizora.

fcfde8e1a30d5.jpg

Na innym forum  czyli hdforum są podobne przykłady tej samej usterki w telewizorach Hisense.Niestety brak rozwiązania. Trzeba czekać na serwis.

Na forum  elektroda  jest kilka  podobnych problemów z telewizorem tej marki.Przykład.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4033234.html

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
56 minut temu, grundig napisał:

 Czy w telewizorze  jest najnowsza wersja softu?

 Zdjęcie z angielskiego avforums  , dotyczy tego modelu telewizora.

fcfde8e1a30d5.jpg

Na innym forum  czyli hdforum są podobne przykłady tej samej usterki w telewizorach Hisense.Niestety brak rozwiązania. Trzeba czekać na serwis.

Na forum  elektroda  jest kilka  podobnych problemów z telewizorem tej marki.Przykład.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4033234.html

Tak, jest najnowsza wersja oprogramowania. Przywracane ustawienia fabryczne też kilkukrotnie i nic. No cóż, czekam na serwis, może się doczekam a póki co wylądował w piwnicy i tyle. Kasa utopiona nic poza tym. Życzę innym powodzenia w tym temacie i czekam na jakieś info z czystej ciekawości 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dam znać. Dziś tv pojechał do serwisu, jak tylko pojawi się jakaś informacja będę pisal. Wczoraj go cioralem 6 godzin na konsoli i wszystko cacy. Włączyłem po skończeniu gry dekoder i po 10 minutach ciemność. Jest to skomplikowana zależność. Gość który był odebrać moj tv miał na pace inny model 75 cali też jakaś wada była, że jakieś artefakty się pojawiały na ekranie. Ta marka coś słaba jest. A teraz w promocji, żeby tego siana się pozbywać sklep oferuje konsole ps5 za 1 zł.

Edytowane przez Adrian83p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
12 minut temu, Adrian83p napisał:

Dam znać. Dziś tv pojechał do serwisu, jak tylko pojawi się jakaś informacja będę pisal. Wczoraj go cioralem 6 godzin na konsoli i wszystko cacy. Włączyłem po skończeniu gry dekoder i po 10 minutach ciemność. Jest to skomplikowana zależność. Gość który był odebrać moj tv miał na pace inny model 75 cali też jakaś wada była, że jakieś artefakty się pojawiały na ekranie. Ta marka coś słaba jest. A teraz w promocji, żeby tego siana się pozbywać sklep oferuje konsole ps5 za 1 zł.

No niestety ja też dałem się złapać na dobrą cenę, generalnie wydawał się być niezłą opcją w porównaniu do konkurencji, no teraz widać dlaczego tak atrakcyjną hehehe. Ciekawe że na konsoli nic się nie dzieje, przyznaje że bardzo ciekawy przypadek te nasze TV. Trzymam kciuki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Teraz, Adrian83p napisał:

Obraz daje ładny, cena była przystępna ale nigdy więcej, jak dawno kupiłeś swój.

Niestety świeży zakup, niecały miesiąc. Byłem bardzo zadowolony bo super jakość obrazu i dźwięku, no ale teraz lipa. Tym bardziej jestem wkurzony że to nówka a już takie coś, strach pomyśleć co będzie za rok, niby gwarancja jest ale co z tego. Szczerze mam dylemat co z tym zrobić, poczekam aż kiedyś wreszcie go zabiorą i najwyżej sprzedam za pół ceny i tyle 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...