Skocz do zawartości
Predator44

Nbox recorder - hałas

Rekomendowane odpowiedzi

Czy nbox recorder rzeczywiście tak bardzo hałasuje? Czy lepszym wejściem jest biały nbox i własna nagrywarka - będzie ciszej? Mam mały pokój, który jest równocześnie sypialnią i pokojem TV. Czy będą rzeczywiście problemy ze spokojnym snem? Czy jest szansa, że kolejny soft pozwoli na "usypianie" dysku? Na czym polega najnowsza promocja nki - wszystko za darmo - w odniesieniu do recordera za 99 PLN - co trzeba wtedy wykupić i na jak długo? Dużo pytań ale jestem zielony - pomóżcie
M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest głośny. Ja bym go sobie nie wstawił do pokoju gdzie śpię. No chyba, że wyłączać go na noc z gniazdka.
Jednak jego zalety są dla mnie tak istotne, że nie wyobrażam sobie już teraz TV bez recordera. Zewnętrzna nagrywarka w połączeniu z n-boxem nie będzie miała funkcji recordera czyli możliwości cofnięcia, zatrzymania oglądanego programu, oglądania i nagrywania w tym czasie czegoś innego, nagrywania przy pomocy EPG no i przede wszystkim rejestracji w HD.
Nie liczyłbym też na możliwość uśpienia dysku biorąc pod uwagę coraz więcej nowych funkcji z nim związanych.
Co do nowej promocji, to jeszcze chyba nie ma szczegółów na jej temat

Pzdr
KrzyHo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągła praca dysku na słabym zawieszeniu + wibracje obudowy = nieznośny hałas ...

Rozwiązaniem może być ( ale nie musi ) mocne obciążenie obudowy , lub ściśnięcie jej w odpowiednio przygotowanej szafce ! ;)

Liczył ktoś ile kosztuje miesięcznie trzymanie tego diabła non/stop pod prądem ? :P
Powinni otrzymać ANTY-NAGRODĘ za ANTY- EKOLOGICZNE urządzenie , a programiści po premiii .... :D albo publiczne BATY w HD ! :)

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach