Skocz do zawartości
PiotrTom

Czy warto kupić telewizor SONY OLED - NIE NIE

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiacie się nad kupnem telewizora. Zastanówcie się dwa razy zanim kupicie telewizor SONY OLED z rozszerzoną gwarancję, a właściwie UBEZPIESZENIEM

Kilka faktów o telewizorze który NIESTETY kupiłem:

1. Model SONY KD65A8BAEP  OLED

2. Kupiony w styczniu 2021 z rozszerzoną „gwarancją” a właściwie ubezpieczeniem.

    Sprzedawcy mylnie to nazywają gwarancją.

3. Zakup w Media Markt.

3. Firma obsługująca ubezpieczyciela SPB Polska Sp. z o.o.

4. Czas pracy telewizora niecałe 7000 godzin.

5. Telewizor był po ponad roku „odświeżany”

 

 Po 2 latach użytkowania telewizora SONY, przy ciemniejszych scenach zauważyłem pionowe pasy.

Sprawę zgłosiłem do UBEZPIECZYCIELA, który nie jest  gwarantem tak jak mówiono podczas sprzedaży.

Po miesiącu różnych przepychanek z serwisem i firmą SPB Polska Sp. z o.o obsługującą gwaranta otrzymałem odpowiedź:

"Ponadto zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 11 Ochroną ubezpieczeniową nie są objęte szkody „powstałe wskutek jakiejkolwiek próby samodzielnego zmodyfikowania/przerobienia ubezpieczonego towaru lub użytkowania niezgodnego z instrukcją

(w tym braku konserwacji, zalecanego czyszczenia Sprzętu);

W przedmiotowej sprawie brak jest podstaw do przyjęcia odpowiedzialności przez Ubezpieczyciela z uwagi na fakt, że do szkody doszło poprzez nieprawidłowe użytkowanie urządzenia.

 Mając na uwadze powyższe odmawiamy wykonania naprawy sprzętu."

 

Serwis który mnie odwiedził stwierdził:

"usterka ekranu OLED, naprawa możliwa poprzez propozycję wymiany AEP”

 

 Po odwołaniu firma SPB Polska Sp. z o.o zmieniała zdanie, to już nie jest brak czyszczenia sprzętu ,to jest normalne takie pasy to normalka i mogą się powiększać. Ale powinienem robić czyszczenie ekranu które robi się automatycznie co 2000 godzin. Tu mam zagadkę co mam robić gdy coś się robi automatyczne. Rozumiem samoczynnie.

 

Wnioski:

1. Należy omijać SONY, cena i marka nie jest gwarancją JAKOŚCI.

2. Należy omijać dodatkowe ubezpieczenia, jak sprzedawca Ci powie jak Ci się uszkodzi ekran to Ci naprawią telewizor. W moim przypadku ubezpieczenie sprzedawane w Media Markt a firma obsługująca ubezpieczyciela: SPB Polska Sp. z o.o.

3. Firma obsługująca ubezpieczyciel ma za nic opinie serwisu, cel mają jeden - nie naprawiać. Do tego celu wymyślają różne bajki. W moim przypadku dwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...