Skocz do zawartości
  • 0
Krzysztof Maciaszek

LG 55UH605V

Pytanie

WITAM MAM PROBLEM Z MOIM TELEWIZOREM 

 Problem pojawił się 3dni temu jakoś w piątek czy sobota , najpierw pojawil się problem z Netflix że błąd logowania  więc chciałem wejść do sklepu store LG i tam wyskakuje że nie można pobrać umów użytkownika robiłem wszystko co szło ,zmiana DNS hotspot lan wifi zmiana lokalizacji wyłączenie routera i tv z gniazdka i dalej to samo żadna aplikacje nie działa pisałem do LG i oni nie mają zgłoszeń że serwer nie działa niby tak samo jak klikam na automatyczne aktualizacje to pokazuje to samo jak na zdj, godzinę i radę muszę wpisywać ręcznie , co robić ?dodam że przeglądarka działa 

IMG_20230402_123335.jpg

Edytowane przez Krzysztof Maciaszek
Musiałem dodać zdj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Eleonor napisał:

Leć do sąsiada z piwem i sprawdź u Niego na jego internecie i sprzęcie.

Próbowałem połączyć przez hotspot i też to samo więc nie ma to wina internetu bo internet na przeglądarce dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...