- 0
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
WITAM MAM PROBLEM Z MOIM TELEWIZOREM
Problem pojawił się 3dni temu jakoś w piątek czy sobota , najpierw pojawil się problem z Netflix że błąd logowania więc chciałem wejść do sklepu store LG i tam wyskakuje że nie można pobrać umów użytkownika robiłem wszystko co szło ,zmiana DNS hotspot lan wifi zmiana lokalizacji wyłączenie routera i tv z gniazdka i dalej to samo żadna aplikacje nie działa pisałem do LG i oni nie mają zgłoszeń że serwer nie działa niby tak samo jak klikam na automatyczne aktualizacje to pokazuje to samo jak na zdj, godzinę i radę muszę wpisywać ręcznie , co robić ?dodam że przeglądarka działa
Edytowane przez Krzysztof Maciaszek
Musiałem dodać zdj
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach