d0mel 1 Napisano 11 Marca 2022 Witam po 1,5 roku użytkowania CXa zauważyłem ostatnio kilkadziesiąt martwych czarnych pixeli na tv poza tym z tv nie ma problemu żadnego. TV jest jeszcze pół roku na gwarancji , poczytałem trochę forum i wiem że nie jestem pierwszy i ostatni z takim czymś plus że wymiana panelu w lg równa się loteria tak więc zastanawiam się nad reklamowaniem tv u sprzedawcy czyli w tym przypadku w media markt gdzie tv został zakupiony pierwszy raz się spotykam z takim czymś w tv doradzicie co robić wymieniać panel bezpośrednio u lg czy reklamować w sklepie na rękojmie ? powiem szczerze że jak by to była mała ilość pixeli to bym się nie bawił w reklamacje itd ale mam ich trochę wiec nie zamierzam z nimi zostawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 15 Marca 2022 Przeczytaj moje 2 wątki. Tylko rękojmia. I naprawiaj obowiązkowo. Bo ja tych pixeli miałem najpierw 20, potem 50, także powoli matryca zdycha. Loteria to prawda, na 90% dostaniesz gorszy "szrotowy" panel, ale i tak nie masz wyjścia. Ewentualnie walcz od razu o zwrot kasy lub wymiany TV na nowy. Mi niestety Media Expert odmówił i naprawiają, dlatego też nie polecam zakupów w ME. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d0mel 1 Napisano 16 Marca 2022 Tak też zrobiłem na rękojmie poszedłem dziś do MM i czekam co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 17 Marca 2022 Daj znać jak to się potoczy. Jeżeli MM podejdzie lepiej niż ME to w MM kupie następny TV jak już wyrzucę swojego szrota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d0mel 1 Napisano 17 Marca 2022 Jak na razie był serwis lg stwierdzili usterkę matrycy (matryca do wymiany) jednak nie zgodziłem się na wymianę zaniosłem pismo od serwisu do MM i czekam dalej mam otrzymać pismo z MM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 23 Marca 2022 W dniu 18.03.2022 o 00:32, d0mel napisał: Jak na razie był serwis lg stwierdzili usterkę matrycy (matryca do wymiany) jednak nie zgodziłem się na wymianę zaniosłem pismo od serwisu do MM i czekam dalej mam otrzymać pismo z MM. Ciekawy jestem bardzo odpowiedzi. Z ciekawości - te czarne, martwe pixele masz rozsiane po całym ekranie czy tak jak miałem ja tylko przy dolnej krawędzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d0mel 1 Napisano 24 Marca 2022 Lewa strona najwięcej w rogu u góry i przy ramce wzdłuż również po lewej stronie ,mam też u góry z 3-4 i w rogu dolnym po prawej stornie z 3 na środku i dole nie ma nic przyszło pismo z MM że nie oddadzą kasy ani nie wymienią sprzętu na nowy chcą doprowadzić sprzęt do stanu pierwotnego przy zakupie czyli naprawa rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta przy pierwszej reklamacji na rękojmie jest naprawa niestety przy 2-giej zwracają pieniądze albo wymieniają towar na nowy wolny od wad i jest to zgodnie z prawem ponieważ przy drugiej nie musisz się zgadzać na naprawę i wtedy muszą oddać pieniądze wiec musiała by się druga matryca zepsuć wtedy by się dało odzyskać pieniądze.Mam umówioną wymianę matrycy z LG na 29.03.2022 zostało mi jeszcze gwarancji na rękojmie w razie wu 4 miesiące wiec zobaczymy serwis zapewnia mnie ze matryce są nowe nie jakieś używane itd plus dostaję nowe 2 lata gwaranci na sama matryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 31 Marca 2022 W dniu 25.03.2022 o 00:26, d0mel napisał: Lewa strona najwięcej w rogu u góry i przy ramce wzdłuż również po lewej stronie ,mam też u góry z 3-4 i w rogu dolnym po prawej stornie z 3 na środku i dole nie ma nic przyszło pismo z MM że nie oddadzą kasy ani nie wymienią sprzętu na nowy chcą doprowadzić sprzęt do stanu pierwotnego przy zakupie czyli naprawa rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta przy pierwszej reklamacji na rękojmie jest naprawa niestety przy 2-giej zwracają pieniądze albo wymieniają towar na nowy wolny od wad i jest to zgodnie z prawem ponieważ przy drugiej nie musisz się zgadzać na naprawę i wtedy muszą oddać pieniądze wiec musiała by się druga matryca zepsuć wtedy by się dało odzyskać pieniądze.Mam umówioną wymianę matrycy z LG na 29.03.2022 zostało mi jeszcze gwarancji na rękojmie w razie wu 4 miesiące wiec zobaczymy serwis zapewnia mnie ze matryce są nowe nie jakieś używane itd plus dostaję nowe 2 lata gwaranci na sama matryce. Czyli identycznie jak u mnie, z tym że mi zostały 2 miesiące. Jak po wymianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d0mel 1 Napisano 31 Marca 2022 (edytowane) Matryca przyjechała nowiutka pudełko nie naruszone nie uszkodzone folia fabryczna na matrycy zero bąbelka itd wszystko ok zero martwego pixela itd matryca sprawdzona przy techniku jeśli chodzi o pixele wypalenia inne rzeczy , powiem szczerze że jestem bardzo zadowolony z serwisu LG nie wiem bałem się tej wymiany bo wyczytałem tu że ktoś pisał że matryce są używane itd i poddawał pod wątpliwość czy są nowe itd powiem z mojego punktu widzenia że w moim przypadku wszystko elegancko się odbyło i jestem zadowolony a i sądzę że dostałem lepsza matryce niż miałem więc nie wiem może mam szczęście. Edytowane 31 Marca 2022 przez d0mel 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 1 Kwietnia 2022 To chyba mówisz o mnie, bo do mnie 2 razy przyjechała matryca szrotowa, ciemna, przebrawiona, mnóstwo bąbli na folii itd. Moze teraz jakaś w końcu dobra partia jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d0mel 1 Napisano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) Reklamuj i wymieniaj jak jest problem mówił mi serwisant też że jak by coś było nie tak z matrycą to nie reklamować przez sklep bo dają 3 miesiące gwarancji na matryce tylko bezpośrednio przez serwis i wtedy jest od nowa 2 lata od nich jak by była znów wymieniana ja mam o tyle dobrze że poszerzyłem gwarancje do 5 lat na tv bo wolę dmuchać na zimne. Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez d0mel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach