Alwyn 116 Napisano 6 Listopada 2021 Ostatnio w moim oled wymieniali matryce, jak pytałem czy będzie wpisywał wymianę w karcie gwarancyjnej to powiedział że nie bo i tak wszystko jest zapisane w systemie, nie zostawił też żadnego potwierdzenia i że gwarancja na matrycę leci od nowa 24 miesiące. Tylko podpisałem papierek. Później zadzwoniłem na infolinię LG i też potwierdzili że była robiona wymiana i jest to w systemie oraz gwarancja jest przedłużona. Moje pytanie czy jednak męczyć serwis żeby wystawili papier że była robiona wymiana bo jak się okaże za jakiś czas że znowu będzie awaria wpis w systemie zniknie a ja zostanę bez gwarancji. Wymiane robiłem z rękojmi sklep też mi nie wysłał żadnego potwierdzenia że coś było wymieniane i kiedy. Zadzwoniłem do sklepu powiedzieli że w ciągu tygodnia wyślą do mnie potwierdzenie serwisowania, ale czy to wystarczy później w razie awarii? Ktoś miał podobną sytuację? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MirBar 3 Napisano 6 Listopada 2021 Dobre pytanie. Również miałem wymieniona matrycę ale zero potwierdzenia. Na tronie lg jest tylko informacja ze naprawa zakonczona . Nie zastanawiałem się tak dokładniej nad tym... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach