Skocz do zawartości
goljat

"siatkówka" w sony KDL 32U2000 ...?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko które byc moze rozbawi niektórych użytkownikow forum. Prosze jednak tylko o odpowiedz na moje pytanie i pozostawienie swoich niemilych komentarzy dla siebie, gdyz jestem laikiem w tym temacie. A zatem: jak podłączyc do telewizora sony bravia kdl 32u2000 antene siatkową? W instrukcji nic nie moglem o tym znalezc a chciałbym podłączyc taką antene zeby moc oglądac polsat (obecnie mam tv "N" a tam polsatu nie ma). Z góry dziekuje za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='goljat' post='51314' date='23.06.2007, 15:20 ']Mam pytanko które byc moze rozbawi niektórych użytkownikow forum. Prosze jednak tylko o odpowiedz na moje pytanie i pozostawienie swoich niemilych komentarzy dla siebie, gdyz jestem laikiem w tym temacie. A zatem: jak podłączyc do telewizora sony bravia kdl 32u2000 antene siatkową? W instrukcji nic nie moglem o tym znalezc a chciałbym podłączyc taką antene zeby moc oglądac polsat (obecnie mam tv "N" a tam polsatu nie ma). Z góry dziekuje za odpowiedz.[/quote]


Jeśli zadajesz takie pytanie na forum, to najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem będzie zamówić instalatora anten. Przyjdzie, zamontuje, ustawi i po problemie.

I wcale się w tym momencie z Ciebie nie nabijam. Po charakterze pytania wygląda, że nie masz na ten temat zbyt dużego pojęcia, a nawet wykonując tak z pozoru prostą czynność można zrobić krzywdę podłączanym urządzeniom. Sam widziałem jak znajomy, dawno temu, upieprzył sobie głowicę w telewizorze podczas samodzielnego podłączania anteny. Więc chyba lepiej wydać już te parę złotych i mieć święty spokój. Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.