Skocz do zawartości
hedeon

Problem z odtworzeniem EVO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem, otóż jestem zielony z tematu HD, niedawno ściągnąłem swój pierwszy film HD 1080p. Otrzymałem 2 katalogi: ADV_OBJ i HVDVD_TS. W HVDVD_TS mam szereg plików w tym największe - pliki z rozszerzeniem .EVO . Zdążyłem się dowiedzieć że to format materiału HD z użytym kodekiem vc-1. Pomijam fakt iż nie wiem jak otrzymać obraz DVD, HD DVD, lub BLU-RAY z tym materiałem. Najbardziej mnie boli że nie mogę odtwarzać tych plików .EVO. Tzn odtwarza mi (m.in. spod powerdvd 7.2) ale strasznie zacina, przerywa, dźwięk jest niezrozumiały choć rozpoznawalny, obraz praktycznie stoi. Powiedziałbym że mam za słabego kompa ale AMD Athlon x2 64 2 razy po 2.43 z 2 giga ramu i grafiką GF8600 GTS powinien chyba to pociągnąć.

Proszę o pomoc i z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukaj

[url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=5886&hl"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=5886&hl[/url]

[url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=5597&hl"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=5597&hl[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki.

Czytałem to, ale niestety.... Ani wyłączanie sprzętowej akceleracji, ani ustawianie zwiększonej wydajności w sterownikach karty mi nie pomogło. Nawet ściągnąłem sobie takie coś jak Cyberlink Advisor, który twierdzi że poza brakiem napędu blu-ray wszystko z moim kompem ok. A jednak. Poza tym problem nie leży chyba w samym PowerDVD, bo tą samą sytuację miałem odtwarzając to innym programem. Nie pamiętam już czym... Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to bardzo proszę.... Będę wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach