Skocz do zawartości
  • 0
Grzegorz Kącki

TCL U55C7026

Pytanie

Cześć,

Mam problem z tytułowym telewizorem. Wyskakuje mi co chwilę w prawym górnym informacja o tym że korzystam z portu HDMI. Jest to strasznie irytujące. Zdjęcie usterki w załączniku. Oczywiscie tryb sklepowy jest wyłączony, ustawienia fabryczne były przywracane, reinstalacja softa również nie pomogła, zmieniałem kabel, ustawiałem stałą rozdzielczość w źródle obrazu. Przeszukałem polskie fora, angielskie fora i nic. Może ktoś tutaj ma pomysł?Nie mam już pomysłów a wsparcie techniczne TCL ssie.

Dzieki 

IMG_20210709_210135.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam,

Podłącz może inne urządzenie do tego gniazda i sprawdź czy nadal będzie występować ta przypadłość.

Pozdrawiam

 

Znalazłem na forum Sony gdzie mieli podobny problem, po prostu w opcjach "ustawienia/oglądanie tv/pasek informacyjny" wyłączyli wyświetlanie paska. Sprawdź czy TCL ma taka mozliwość

Edytowane przez afflux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przejrzałem wszystkie opcje i nie ma czegoś takiego. Do jednego gniazda mam podpiętą konsolę a do drugiego pc. Dzieje się to na wszystkich portach. Nie mam już pomysłu co z tym zrobić 😟

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Więc nie mogę pomóc, chociaż próbowałem. Nawet sciągnąłem instrukcję obsługi tego TV, dawno nie widziałem tak ubogiej instrukcji - porażka. Miałem na moment soundbar z TCL 8111 i oddałem po tygodniu, grał słabo ale niestety czasami po włączeniu TV wydobywał się zamiast dźwięku - trzask. Na infolinii TCL nie pomogli ,więc zwróciłem do sklepu. Poszukaj w opcjach, powinno dać się wyłączyć pasek z informacją o złączu lub pomęcz infolinię może oni będą wiedzieć jak to wyłączyć. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki. Będę musiał, pisałem maila do pomocy to wołają ode mnie dowodu zakupu i milion innych zbędnych rzeczy. Ten tv mam już kilka lat i nie mam dowodu zakupu. Już nawet wlazłem w menu serwisowe i tam szukałem ale nie udało się nic znaleźć. Tutaj coś jest po[beeep]e bo jak go kupiłem to miałem o wiele więcej opcji ustawień dźwięku i obrazu. Któraś aktualizacja to zubożyła. I kiedyś nie było tego problemu z tym komunikatem. Może poszukam jakiegoś starego softa i mu wygram i nie będę aktualizować. No nic. Dzięki za pomoc 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...