- 0
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Cześć,
Mam problem z tytułowym telewizorem. Wyskakuje mi co chwilę w prawym górnym informacja o tym że korzystam z portu HDMI. Jest to strasznie irytujące. Zdjęcie usterki w załączniku. Oczywiscie tryb sklepowy jest wyłączony, ustawienia fabryczne były przywracane, reinstalacja softa również nie pomogła, zmieniałem kabel, ustawiałem stałą rozdzielczość w źródle obrazu. Przeszukałem polskie fora, angielskie fora i nic. Może ktoś tutaj ma pomysł?Nie mam już pomysłów a wsparcie techniczne TCL ssie.
Dzieki
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach