Skocz do zawartości
Dworkowa

Dworkowa

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym posiadaczem TV Philips 55OLED803/12. Zaraz po zakupie zamówiłem profesjonalną firmę kalibracji. I wszystko gra. Niestety od jakiegoś czasu zauważam, że przy szybkich dynamicznych scenach obraz troszkę pikseluje. Nie znam się na ustawieniach TV a po za tym nie chcę swoją niewiedzą popsuć kalibracji (400zł !). Może winny jest dekoder kablówki? (Vectra, dekoder 4K) ???. TV z dekoderem jest połączony dobrymi ( drogimi) kablami HDMI. Nie wiem co robić? Czy może ktoś zna temat i może mi pomóc? Bardzo dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Dworkowa napisał:

 Niestety od jakiegoś czasu zauważam, że przy szybkich dynamicznych scenach obraz troszkę pikseluje.

pewnie zacząłeś widzieć artefakty na włączonym upłynniaczu

ale by miec pewność musiałbyś nagrać filmik jak to wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera strasznie trudno to uchwycić... ale gdy oglądam to zauważam... Co to jest "upłynniacz" i czy można go wyłączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyłączyć można - szukaj gdzieś w menu opcji w której mozna wybrać to: wyłączony/minimum/pośrednie/maksimum

może tez w teście to jest opisane?

https://hdtvpolska.com/philips-oled-803-test-model-2018-z-ambilight-i-android-tv/10/?showfull=1

dziwne że ci to przeszkadza - niektórzy mówili że ten upłynniacz philipsa to cud-malina

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uplynniacz mu nie przeszkadza. Ale piksele przy dynamicznych scenach-tak:-). I jeszcze jedno pytanie : zauważyłem, że wpalił mu sie pasek od tvn24...cholera widać to najbardziej na żółtym tle (np.reklamach). Ci wieczór uruchamiam funkcje czyszczenie ekranu ale nie znika. Mozesz cis poradzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi