Skocz do zawartości
Marcin Czerkas

Tani OLed, czy drogi zwykły LED? Jaki model wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczne od tego, ze jestem zielony w telewizorach 😔

Szukam tv 65 cali w przedziale 3-6 tys (w skrajnych sytuacjach mozna cos dołożyć do tych 6 tys i zrobic z nich 7 lub 8☺)

Telewizor bedzie głównie (w 95%) używany do oglądania telewizji (czasem jakis film z netflixa)

Telewizor bedzie stal prostopadle do okien na strone południowa (ale w razie dużego słońca sa rolety)

Pytabie czy warto isc w oleda, które sa dość drogie? Będzie widoczna roznica przy ogladaniu zwyklych kanałów tv w hd? Czy moze lepiej kupic porzadny telewizor ledowy i bedzie super?

W jakie marki lub modele iść? Moze ktos cos polecić? Osobiście chodził mi po głowie jakies SONY Bravia?

Licze na wasza pomoc, bo jestem zielony w tym temacie, a lubie kupować rzeczy dobre jakościowo ☺

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A oglądasz na wprost czy pod katem (jak dużym) + jaki tv miałeś/oglądałeś do tej pory?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Do tej pory miałem Sharpa 3D 40 cali z 2012 roku. Ogladac bede glownie na wprost może pod malutkim kontem. Goście, którzy mnie odwiedzę będę patrzeć pod kątem od 10 do 30 stopni. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To jeżeli głównie na wprost to możesz rozważać porządne LCD. Idąc od najtańszych sensownych/bardzo udanych do zwykłego oglądania - mistrz relacji jakość / cena Panasonic GX lub lepiej HX800/810/820/830. Później Sony XH90 a tak naprawdę jednak XH95 lub Samsung Q80.  Przy zwykłej tv oled skrzydeł nie rozwinie, uważam wręcz ze tutaj lepiej sprawdzi porządny LCD.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
6 godzin temu, Marcin Czerkas napisał:

Myślę teraz nad HX9005. Poczytałem na szybko trochę opini i ma on chyba lepsze opinie niz HX9505, a roznica w cene okilo 1200zl.