- 0
Samsung Tizen - ogromne problemy po aktualizacji 1310.4
Pytanie zadane przez
Kamilos999
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Pytanie zadane przez
Kamilos999
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witam
Po ostatniej aktualizacji serii 2018 NU ( mówimy o seri bazowej , średniej, wyższej, premium) występuje ogromny problem w aplikacji youtube.
Mianowicie nie da się oglądać materiału w 4k lub dowolnej w 60fps, nawet jak jednak spróbujemy to zrobić to aplikacja po kilku sekundach ( czasem rowno minucie) zaczyna buforować lub automatycznie zrzuca jakosc od razu do 360p
Po próbie zwiększenia jakości do 4k. Aplikacja przestaje odpowiadać chyba ze znow wrocimy do jakości 360p.
Przy materiałach w 1080p często jakosc rowniez spada do 360p lecz da się ja podnieść do 1080p.
Jeśli chodzi o internet jest to swiatlowod
Tak, wszystkie restartowania, resetowania appek, jak i systemu tv nie pomogło. Problem ten doskwiera wszystkim użytkownikom serii 2018 Po aktualizacji.
Problem ten jest juz od ponad 4ech tygodni i myślę że czas najwyższy zacząć ta sprawe nagłaśniać, tak jak robia to ludzie z forum samsunga. Czyli wysyłają informacje do każdych dużych stron elektronicznych w swoim kraju.
Posiadam model 65q9fn po aktualizacji oraz 55nu8072 przed aktualizacja gdzie jeszcze wszystko działa, więc mamy pewność że nie jest to wina aplikacji youtube.
Podaje link do pierwszej lepszej strony z opisywanym problemem
https://us.community.samsung.com/t5/HD-and-UHD-TVs/Youtube-issues-after-update-ver-1310-4-Q9FN/td-p/1511008/page/7
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach