Skocz do zawartości
  • 0
Kamilos999

Samsung Tizen - ogromne problemy po aktualizacji 1310.4

Pytanie

Witam

Po ostatniej aktualizacji serii 2018 NU ( mówimy o seri bazowej , średniej,  wyższej, premium) występuje ogromny problem w aplikacji youtube. 

Mianowicie nie da się oglądać materiału w 4k lub dowolnej w 60fps, nawet jak jednak spróbujemy to zrobić to aplikacja po kilku sekundach ( czasem rowno minucie) zaczyna buforować lub automatycznie zrzuca jakosc od razu do 360p

Po próbie zwiększenia jakości do 4k. Aplikacja przestaje odpowiadać chyba ze znow wrocimy do jakości 360p.

Przy materiałach w 1080p często jakosc rowniez spada do 360p lecz da się ja podnieść do 1080p. 

Jeśli chodzi o internet jest to swiatlowod 

Tak, wszystkie restartowania, resetowania appek, jak i systemu tv nie pomogło. Problem ten doskwiera wszystkim użytkownikom serii 2018 Po aktualizacji.

Problem ten jest juz od ponad 4ech tygodni i myślę że czas najwyższy zacząć ta sprawe nagłaśniać, tak jak robia to ludzie z forum samsunga. Czyli wysyłają informacje do każdych dużych stron elektronicznych w swoim kraju.

Posiadam model 65q9fn po aktualizacji oraz 55nu8072 przed aktualizacja gdzie jeszcze wszystko działa, więc mamy pewność że nie jest to wina aplikacji youtube.

Podaje link do pierwszej lepszej strony z opisywanym problemem

https://us.community.samsung.com/t5/HD-and-UHD-TVs/Youtube-issues-after-update-ver-1310-4-Q9FN/td-p/1511008/page/7

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

24 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Mam to samo. Wysoki model serii 8 z 2018.

Wydaje mi się, że to może być wina apki YT bo pewnie działa to tak jak w telefonach - wychodzi nowy soft to producenci apek powinni zrobić ich update. Aczkolwiek wydaje mi się, że 1.12 był update aplikacji YT na Tizenie i chyba nic to nie dało.

Ten update skopał jeszcze współprace z Apple TV oraz z Xboxem...

Ja już zamówiłem LG a tym samym to był pewnie mój ostatni Samsung...

Mam to samo. Wysoki model serii 8 z 2018.

Wydaje mi się, że to może być wina apki YT bo pewnie działa to tak jak w telefonach - wychodzi nowy soft to producenci apek powinni zrobić ich update. Aczkolwiek wydaje mi się, że 1.12 był update aplikacji YT na Tizenie i chyba nic to nie dało.

Ten update skopał jeszcze współprace z Apple TV oraz z Xboxem...

Ja już zamówiłem LG a tym samym to był pewnie mój ostatni Samsung...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja tam zawczasu wyłączyłem automatyczne aktualizacje
I najpierw czekam na opinie innych, zanim zrobię update.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kamil, nie jest to problem aplikacji, przeczytaj uważnie link ktory załączyłem i co opisałem.

Taka ilość zgloszen powinna już odbic się dużym echem, aczkolwiek widac ze strony IT/RTV sa mocno opłacane zeby takich danych nie udostępniać skoro nie odpowiadają na forum ani prywatnych wiadomościach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
16 minut temu, Kamilos999 napisał:

Kamil, nie jest to problem aplikacji, przeczytaj uważnie link ktory załączyłem i co opisałem.

Taka ilość zgloszen powinna już odbic się dużym echem, aczkolwiek widac ze strony IT/RTV sa mocno opłacane zeby takich danych nie udostępniać skoro nie odpowiadają na forum ani prywatnych wiadomościach 

Ale jeśli wszystko inne działa poprawnie tylko apka YT kuleje? To na pewno wina softu od TV? Chociaż ja widzę, ze mam zainstalwaną aplikację YT z 1.12 czyli sprzed kilku dni. Czyli YT zrobił update. A to i tak nic nie dało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
4 godziny temu, Kamil Witaszewski napisał:

Ale jeśli wszystko inne działa poprawnie tylko apka YT kuleje? To na pewno wina softu od TV? Chociaż ja widzę, ze mam zainstalwaną aplikację YT z 1.12 czyli sprzed kilku dni. Czyli YT zrobił update. A to i tak nic nie dało...

Szwagier posiada 65nu8072, ja 55nu8072 juz po aktualizacji. 

U niego wszystko śmiga idealnie, na tej samej wersji yt.

Wiec tylko wina softu wchodzi w grę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 10.12.2020 o 16:30, Kamilos999 napisał:

Kamil, nie jest to problem aplikacji, przeczytaj uważnie link ktory załączyłem i co opisałem.

Taka ilość zgłoszeń powinna już odbić się dużym echem, aczkolwiek widac ze strony IT/RTV sa mocno opłacane żeby takich danych nie udostępniać skoro nie odpowiadają na forum ani prywatnych wiadomościach 

Ludzie piszą, że ostatnia aktualizacja z 12 grudnia naprawia im buforowanie 4K 60 klatek. Ale ja mam najnowszą z 1 grudnia i tamta tylko 4K w niższej liczbie klatek odtwarza poprawnie... Sprawdzaliscie czy u Was jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 15.12.2020 o 18:38, Kamilos999 napisał:

Poki co u mnie wersja yt 08.12 i nadal to samo

Właśnie weszła wersja z 16 grudnia. Wygląda że wszystko jest już ok 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Próbowałem ponowna instalacje z sklepu samsunga na tv, rowniez restart aplikacji nie pomógł.

Nadal posiadam wersje yt web_20201208-00rc04

Jakas rada jak to ogarnac?

W samym sklepie samsunga jest napis ze ostatnia aktualizacja byla 18.12 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cześć

Mam ten sam problem po aktualizacji, ale występuje tylko gdy mam podłączone głośniki bluetooth.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie jest ten sam problem z YT jak u autora tematu. Widzę, że internet od tego huczy, więc temat jest ogólnoświatowy. Rozwiałem z samsungiem - temat oczywiście znają, bo ciężko tego nie zauważyć i pracują z googlem żeby to naprawić ale na razie terminu nie ma.

Ehh ja głupi zmieniłem soft jak wszystko działało....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 godzinę temu, Doktorno1 napisał:

U mnie jest ten sam problem z YT jak u autora tematu. Widzę, że internet od tego huczy, więc temat jest ogólnoświatowy. Rozwiałem z samsungiem - temat oczywiście znają, bo ciężko tego nie zauważyć i pracują z googlem żeby to naprawić ale na razie terminu nie ma.

Ehh ja głupi zmieniłem soft jak wszystko działało....

Masz najnowszą apkę YT? Z 18 grudnia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam wersję web_20201208_00_RC04 - jak się domyślam jest to wersja z 08.12.2020r. jak można to zaktualizować? Instalowałem ponownie z poziomu sklepu gdzie w informacjach jest zapisane, że to wersja z 18.12.2020r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie mam pojęcia. U mnie były kolejno wersję z 8,12 i 18 grudnia. Więc widać, że coś robią w temacie.  Właśnie zmieniłem dzisiaj Samsunga na oleda od LG więc... 🤷‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Moderator zamknął największy wątek dotyczący tego problemu na anglojęzycznym forum Samsunga, bo ktoś napisał, że wymienili mu kartę sieciową i problem zniknął! Uznano to za rozwiązanie problemu. Kpina! Dlaczego żaden z portali nie zajmie się tą sprawą i nie pisze o tym głośno?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 

47 minut temu, Janusz Jac napisał:

Moderator zamknął największy wątek dotyczący tego problemu na anglojęzycznym forum Samsunga, bo ktoś napisał, że wymienili mu kartę sieciową i problem zniknął! Uznano to za rozwiązanie problemu. Kpina! Dlaczego żaden z portali nie zajmie się tą sprawą i nie pisze o tym głośno?!

    I dlatego zmieniłem Szajsunga na LG... Wutaj też są problemy (z CEC czy BT) ale przynajmniej co miesiąc wychodzi jakiś update! I nie ma problemów z YT :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 12.03.2021 o 13:38, Janusz Jac napisał:

Moderator zamknął największy wątek dotyczący tego problemu na anglojęzycznym forum Samsunga, bo ktoś napisał, że wymienili mu kartę sieciową i problem zniknął! Uznano to za rozwiązanie problemu. Kpina! Dlaczego żaden z portali nie zajmie się tą sprawą i nie pisze o tym głośno?!

To dosyć ciekawe, jednak to by oznaczało masowy problem sprzętowy u wielu użytkowników w jednym czasie - uważam to za bardzo mało prawdopodobne. Możliwe, że np podczas wymiany karty sieciowej przywrócono którąś z poprzednich wersji oprogramowania i niejako przy okazji rozwiązano problem. Niestety problem nadal występuje i pomimo coraz to nowszych wersji YT, oprogramowanie samsunga pozostaje bez aktualizacji i bez rozwiązania problemu. Jestem mocno rozczarowany tym faktem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
10 godzin temu, Doktorno1 napisał:

To dosyć ciekawe, jednak to by oznaczało masowy problem sprzętowy u wielu użytkowników w jednym czasie - uważam to za bardzo mało prawdopodobne. Możliwe, że np podczas wymiany karty sieciowej przywrócono którąś z poprzednich wersji oprogramowania i niejako przy okazji rozwiązano problem. Niestety problem nadal występuje i pomimo coraz to nowszych wersji YT, oprogramowanie samsunga pozostaje bez aktualizacji i bez rozwiązania problemu. Jestem mocno rozczarowany tym faktem.

To nie jest mało prawdopodobne ale realne! Wystarczy wpisać w google 1310.4 YouTube. A to jeden z większych wątków, który jak wcześniej pisałem, został zamknięty przez moderatora. Jest ich dużo więcej... https://us.community.samsung.com/t5/HD-and-UHD-TVs/Youtube-issues-after-update-ver-1310-4-Q9FN/td-p/1511008

Jeden z użytkowników tego forum wczoraj miał wymienianą całą płytę, wifi, moduł bt. Serwis sam zaktualizował firmware do ostatniej wersji. Nie znam jeszcze skutków ale dzisiaj pewnie podzieli się wynikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No właśnie. Nie wierzę w masową wadę sprzętową dokładnie taką samą w tym samym czasie i to taką, która zbiegła się z aktualizacją systemu. Problem jest programowy, a szerzej związany z biznesem na linii Samsung - YT i dopóki biznesowo nie dojdą do porozumienia, dopóty nie będzie rozwiązania problemu. Podejrzewam, że jest on nieco bardziej złożony i związany np. ze zmianą systemu kodowania/programowania itp. po stronie YT, która nie pasuje Samsungowi lub chęcia samsunga do wymuszenia na YT pewnych rozwiązań technicznych, które im nie pasują (stąd aktualizacja samsunga, która gryzie się z aplikacją YT). Oba koncerny doskonale o tym wiedzą, znają przyczynę i umieją to rozwiązać jednak komuś się to jak widać nie opłaca.

Edytowane przez Doktorno1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej, tak jak @Janusz Jac napisał - wymienili mi płytę główną, moduł BT i WiFi oraz okablowanie w środku telewizora - w sensie jakiś kabel w telewizorze. 
Telewizor miał jakiś stary FW na płycie głównej, niestety zaktualizowali do najnowszego. Otrzymałem ponowną gwarancję 2 lata na płytę główną, niestety tak jak spodziewałem się - problem nie zniknie po wymianie płyty głównej.
Cały czas przełącza się na 360p - wiadomo, jest lepiej niż zaraz po wprowadzeniu aktualizacji oprogramowania (w listopadzie 2020 jeśli dobrze pamiętam). 
EURO niestety temat uznało za rozwiązany (problem występuje po WiFi, po kablu jest ok). 
Serwis, który wymieniał mi płytę główną przetestował internert, i to nie on jest przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jasne, że to nie internet jest przyczyną. Przecież pół świata nie ma słabego internetu lub wadliwego sprzętu:)

To wszystko sprowadza się moim zdaniem do tego co napisałem w poście powyżej. Jeśli będziecie coś wiedzieć o aktualizacji softu, to dajcie znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czyżby ostatnia aktualizacja YouTube z 11.05.2021 naprawiła problem z odtwarzaniem materiałów 4k? Oglądałem dzisiaj kilka filmów i wszystkie odtwarzały się poprawnie do samego końca. Proszę sprawdźcie jak to jest na waszych telewizorach 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...