Skocz do zawartości
  • 0
Xenesisff

Jaki telewizor za 1500-2000 zł

Pytanie

Dzień dobry!

Błądząc po bezdrożach dezinformacji, postanowiłem w końcu poradzić się jakichś specjalistów w kwestii TV, dlatego postanowiłem napisać na forum.

Szukam telewizora pod konsolę nowej generacji. Oczekiwania? 55 cali, 4k, HDR. Właściwie na większej ilości parametrach się nie znam.

Patrząc po innych wątkach na forum, wiem, że budżet jest raczej skromny, ale tak jak mówię, jest to trochę budżetowe rozwiązanie, nie zależy mi na wodotryskach.

A telewizorów w tej kwocie pojawiło się dużo, zwłaszcza teraz, gdy zaczęły się końcowo roczne promocje.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc, w kwestii telewizorów jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę.

Edytowane przez Xenesisff
Błąd ortograficzny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Obserwuj i pamiętaj że telewizor ma miec matryce VA i 10bit paletę barw i jasność minimum 450-500 nitów a najlepiej ponad 600nitow. Naprawdę lepiej wziąć na raty lepszy telewizor.

Będzie sporo gier które będą mieć grubo ponad 60fps. Xbox one x miał kilka w 4k 60fps więc ps5 też będzie mieć takie gry

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

W cenie 2tys 55 cali z HDR nie kupisz. To że na pudełku masz napis HDR to nie znaczy że ten HDR uzyskasz. W tym budżecie kupisz telewizor z najniższej półki i każdy będzie marnej jakości

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Dobrze, więc inaczej zapytam.

Jaki najlepszy marnej jakości telewizor mogę kupić do 2000 zł? Xiaomi Mi TV 4S 55? PHILIPS 58PUS7505? Samsung UE55TU8072U?

Czy odpowiedź brzmi: schowaj PS5 do szafy i kup sobie piwo, bo lepiej patrzeć w ścianę niż na telewizor 55' do dwóch tysięcy złotych?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Wydaje się , że ściśle rzecz ujmując, termin LCD dotyczy panelu tv, a LED rodzaju podświetlenia tego panelu.