Skocz do zawartości
  • 0
EwaZK

Ewa

Pytanie

Proszę o pomoc. Mam dwa telewizory, na których korzystam z aplikacji SmartIPTV. Wczoraj na skutek braku internetu miałam wizytę technika Vectra. Technik usunął awarię, mieszając w ustawieniach routera i od tego momentu mam problem. Oglądanie telewizji internetowej na obu telewizorach w tym samym czasie powoduje, że na obu ekranach co około 20-30 sekund zanika obraz i ekran robi się zupełnie czarny. Trwa to przez około 2-3 sekundy, następnie obraz i dźwięk wracają na kolejne 20-30 sekund i po tym czasie znów zanikają. Ten problem nie występuje, gdy włączony jest tylko jeden telewizor. Nie występuje też gdy na jedynym z TV włączony jest Netflix a na drugim Smart IPTV. Pojawia się tylko i wyłącznie wtedy, gdy na obu telewizorach uruchomiona jest aplikacja IPTV. Jak można rozwiązać ten problem? Odinstalowanie aplikacji SmartIPTV i jej ponowna instalacja nie pomogła. Podobnie jak usunięcie i ponowne załadowanie listy kanałów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...