- 0
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Proszę o pomoc. Mam dwa telewizory, na których korzystam z aplikacji SmartIPTV. Wczoraj na skutek braku internetu miałam wizytę technika Vectra. Technik usunął awarię, mieszając w ustawieniach routera i od tego momentu mam problem. Oglądanie telewizji internetowej na obu telewizorach w tym samym czasie powoduje, że na obu ekranach co około 20-30 sekund zanika obraz i ekran robi się zupełnie czarny. Trwa to przez około 2-3 sekundy, następnie obraz i dźwięk wracają na kolejne 20-30 sekund i po tym czasie znów zanikają. Ten problem nie występuje, gdy włączony jest tylko jeden telewizor. Nie występuje też gdy na jedynym z TV włączony jest Netflix a na drugim Smart IPTV. Pojawia się tylko i wyłącznie wtedy, gdy na obu telewizorach uruchomiona jest aplikacja IPTV. Jak można rozwiązać ten problem? Odinstalowanie aplikacji SmartIPTV i jej ponowna instalacja nie pomogła. Podobnie jak usunięcie i ponowne załadowanie listy kanałów.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach