Skocz do zawartości
ketyso

Sharp 46 XD1e buczenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Proszę o odpowiedzi użytkowników Sharp 46 XD1e ze swoich spostrzeżeń,rozmów,doświadczeń z ewentualną naprawą,wymianą,zwrotem pieniędzy dotyczącymi nieprawidłowego działania tego lcd (buczenie przy róznych ustawieniach podświetleniach matrycy)z serwisem Sharp Polska.Problem buczenia podobno jest znany dla Sharp ale nie ma jeszcze wytycznych co do wyeliminowania tej usterki(wiadomości usłyszane od serwisanta Sharp podczas wgrywania nowego softu eliminującego zawieszanie się tego LCD)Serwis proponuje naprawę u siebie na zasadzie królika doświadczalnego(albo naprawimy albo nie)???Czyżby bezpłatne praktyki doszkalające pracowników?
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Sharp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ketyso' post='43455' date='31.03.2007, 00:14 ']Witam
Proszę o odpowiedzi użytkowników Sharp 46 XD1e ze swoich spostrzeżeń,rozmów,doświadczeń z ewentualną naprawą,wymianą,zwrotem pieniędzy dotyczącymi nieprawidłowego działania tego lcd (buczenie przy róznych ustawieniach podświetleniach matrycy)z serwisem Sharp Polska.Problem buczenia podobno jest znany dla Sharp ale nie ma jeszcze wytycznych co do wyeliminowania tej usterki(wiadomości usłyszane od serwisanta Sharp podczas wgrywania nowego softu eliminującego zawieszanie się tego LCD)Serwis proponuje naprawę u siebie na zasadzie królika doświadczalnego(albo naprawimy albo nie)???Czyżby bezpłatne praktyki doszkalające pracowników?
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Sharp[/quote]

Najlepiej rozmawiaj tylko z centralnym serwisem lub z SHARP POLSKA.

Na dzień dzisiejszy nie mają jeszcze żadnej możliwości usunięcia tej wady.
Mnie zaproponowano w rozmowie telefonicznej wymianę na nowy model / produkcja po lutym 2007r/ gdzie problem ten już nie istnieje, lub zwrot gotówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='trops55' post='43494' date='31.03.2007, 14:22 ']Mnie zaproponowano w rozmowie telefonicznej wymianę na nowy model / produkcja po lutym 2007r/ gdzie problem ten już nie istnieje, lub zwrot gotówki.[/quote]

Czy ktoś może potwierdzić, że modele produkowane po lutym 2007 nie mają problemu z buczeniem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to nie wstyd dla sharpa !!!!!!

Witam

Problem nie został do końca wyeliminowany.W czerwcu 2008 nabyłem LC46X8 i po pół roku zaczął buczeć bardzo mocno.

Pomaga tylko wyłączenie OPC i ustawienie podświetlenia w poziomie maksymalnym ( bolą oczy )

Telewizor spędził około miesiąca w dwóch warszawskich autoryzowanych serwisach.

Pierwszy stwierdził, że telewizor jest ok, drugi wymienił inwerter co nic nie pomogło.

Aktualnie próbuję załatwić ten problem bezpośrednio z Sharp Polska.

O wyniku negocjacji poinformuję.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Problem nie został do końca wyeliminowany.W czerwcu 2008 nabyłem LC46X8 i po pół roku zaczął buczeć bardzo mocno.

Pomaga tylko wyłączenie OPC i ustawienie podświetlenia w poziomie maksymalnym ( bolą oczy )

Telewizor spędził około miesiąca w dwóch warszawskich autoryzowanych serwisach.

Pierwszy stwierdził, że telewizor jest ok, drugi wymienił inwerter co nic nie pomogło.

Aktualnie próbuję załatwić ten problem bezpośrednio z Sharp Polska.

O wyniku negocjacji poinformuję.

pozdrawiam

Dzień Dobry

Kontaktowałem się z naszymi serwisami, obie firmy wypowiadają się jednoznacznie, iż TV nie wykazuje oznak wadliwego działania.

Przydźwięk który dobiega z obudowy odbiornika jest zjawiskiem normalnym w urządzeniach wyposażonych w przetwornicę napięcia. Różne modele mogą mieć różny poziom natężenia tego dźwięku, ale nie świadczy to o ich wadliwym działaniu.

Jeżeli sprzedawca przy sprzedaży zapewnił o całkowitej "bezgłośności" urządzenia pozostaje zgłoszenie TV z tytułu niezgodności towaru z umową do sprzedawcy.

Z naszego punktu widzenia Tv jest sprawny, nie ma więc podstaw do wymiany, czy podejmowania jakichkolwiek działań.

Z poważaniem

JACEK MAJEWSKI

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST

SERVICE

Sharp Electronics (Europe) GMBH

Sp. z o.o. Oddział w Polsce

02-844 Warszawa

ul. Puławska 469

tel. 0-22/545-81-83 fax. 0-22/545-81-85

taka jest ostateczna decyzja firmy Sharp także polecam rozwagę przy ewentualnym zakupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...