- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witam .
Syn posiada MU8009
Po roku użytkowania pojawiły się problemy z kontrastem i kolorami. Serwis został wezwany do naprawy i stwierdził uszkodzenie płyty glownej .Rozebrano telewizor i wymieniono płytę główną..która nanmiejscu okazała się zepsuta .Telewizor został ponownie złożony i kazano mi czekać na nową płytę główną. Po kilku dniach okazało się że serwis przy otwieraniu telewizora porysowal matryce telewizora. Serwis zjawił się po raz drugi i stwierdził, że musi wymienić matryce i plyte główną. Dziś serwis pojawił się trzeci raz ,wymienił płytkę główną i matryce .
Wieczorem okazało się, że matryca po obu bokach ma dwa jasne miejsca które są bardzo widoczne, lewy bok telewizora ma teraz niedopasowana rame przez którą widać świecące ledy.
Matryca jest o wiele gorsza od tej która była na początku. Jakie mam podjąć teraz kroki ? Godzić się na 4 naprawę? Czy mogę domagać się wymiany telewizora na nowy ?
Mam jeszcze rok gwarancji .Ktoś doradzi jakie kroki podjąć? Rozmawiać z samsungiem czy oddać sprawę do adwokata ?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach