Skocz do zawartości
  • 0
cureman

Samsung 55 MU8009

Pytanie

Witam .

Syn posiada MU8009 

Po roku użytkowania pojawiły się problemy z kontrastem i kolorami. Serwis został wezwany do naprawy i stwierdził uszkodzenie płyty glownej .Rozebrano telewizor i wymieniono płytę główną..która nanmiejscu okazała się zepsuta .Telewizor został ponownie złożony i kazano mi czekać na nową płytę główną. Po kilku dniach okazało się że serwis przy otwieraniu telewizora porysowal matryce telewizora. Serwis zjawił się po raz drugi i stwierdził, że musi wymienić matryce i plyte główną. Dziś serwis pojawił się trzeci raz ,wymienił płytkę główną i matryce .

Wieczorem okazało się, że matryca po obu bokach ma dwa jasne miejsca które są bardzo widoczne, lewy bok telewizora ma teraz niedopasowana rame przez którą widać świecące ledy.

Matryca jest o wiele gorsza od tej która była na początku.  Jakie mam podjąć teraz kroki ? Godzić się na 4 naprawę?  Czy mogę domagać się wymiany telewizora na nowy ? 

Mam jeszcze rok gwarancji .Ktoś doradzi jakie kroki podjąć?  Rozmawiać z samsungiem czy oddać sprawę do adwokata ? 

20191113_200940.jpg

20191113_200931.jpg

20191113_200827.jpg

20191113_200425.jpg

20191113_200402.jpg

20191113_200351.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dziś dzwoniłem do Serwisu pan mi mówi...model ten nie ma śrub tylko zaczepy więc takie coś co ja ma teraz , to loteria .

Mam zrobić zdjęcia matrycy jak wygląda clouding i te piksele. Czyli z taką rama mogę oglądać telewizor ? :)) 

dzwoniłem do Samsunga i Samsung powiedział ,ze mam spróbować zwrócić sprzęt do sprzedawcy..sprzedawca powiedział mam czekać na decyzję..

czas leci, gwarancja leci ...

Serwis uszkodził mi pierwsza matrycę i dostałem teraz gorsza niż była i mam spokojnie jeszcze udowadniać wady ? 

Jeśli sprzedawca nie weźmie sprzętu idę z tym do adwokata .

Edytowane przez cureman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Za adwokata zapłacisz A rzecznik poprowadzi ci sprawę za darmo. Nie czekaj bo czas gra na twoją niekorzyść i im mniej rozmawiasz z serwisem tym lepiej dla ciebie. Mało mów dużo rób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Oczywiście dziś był serwis na wymianę matrycy ale okazało się, że przy ostatniej wymianie matrycy została uszkodzona tylna obudowa ( co widać na wcześniejszych zdjęciach) 

No i wstrzymano wymianę matrycy do czasu wymiany tylnej obudowy . Więc jestem zmuszony czekać 3 miesiąc na załatwienie sprawy .

Opis naprawy wyglądał tak 

Pierwszy raz po zgłoszeniu naprawy ( wymiana płyty głównej) serwis przyjechał, otworzyli telewizor i wymienili płytę główną która okazała się zepsuta więc wymiana nie została dokonana. Po tej wizycie stwierdziłem rysy na matrycy które zrobił serwis .

Druga wizyta serwisu ...serwisant potwierdził rysy na matrycy i nie wymienili płyty głównej..zamówiono matrycę. 

Trzeci wizyta wymiana płyt głównej i matrycy. 

Czwarta wizyta miała być wymiana matrycy po raz drugi ,ale stwierdzono uszkodzenie obudowy pęknięty zatrzaski ( powstałe z winy serwisu ostatnim razem ) 

Czekam na piątą wizytę serwisu ..

Czy jeśli teraz matryca nie będzie -bez pikseli albo dużego cloudingu ,mogę ten telewizor zwrócić do sprzedawcy jeśli naprawianiane  było 

Płytę główną 

Matryca 

Matryca 

Obudowa .

Pytam teoretycznie bo znając ten serwis różnie może być?  Nie mam już siły się  silowac z Samsungiem!  

Telewizor kupiony 15.08 2018 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziś kolejna 5 wizyta serwisu 

Druga wymiana matrycy Plus wymiana tylnej obudowy .

Czyli telewizor miał wymieniane ( będzie) 

Płyta główna 

Matryca 

Matryca 

Obudowa tylna .

Mamy już 4 elementy naprawianie,  rozmawiałem ze sklepem jeśli teraz telewizor nie będzie ok oddaje go do sprzedawcy ..

Dam znać wieczorem jak wypadła naprawa kolejny raz. Kochany Samsung 

Edytowane przez cureman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Był serwis dali nową matrycę...niestety na czarnym tle kilka pikseli święci na biało. Na kolorowym tele nie widać ale jak leci film z pasami ...widać. 

Jako, że naprawianie było Matryca, płyta główna, matryca, tylna obudowa. Co daje 4 naprawiane elementy. 

Sklep deklaruje wzięcie tego telewizora i wymiane na Qled Q6R ...czy ten model będzie lepszy on mojego ? 

20191213_080440.jpg

20191213_080316.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziś zabierają i mają zwrócić kasę. Zobaczymy czy tak będzie?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...