Skocz do zawartości
olatigid

Toshiba 42C3030D full HD 1080p

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie lekko wywołany do tablicy i ja odpowiem.

Zależało mi bowiem, Digitalo, byś jasno i publicznie wskazał jaka w takich sytuacjach jest polityka Waszego sklepu. Takie postępowanie pokaże bowiem innym Waszym Klientom na ile jesteście poważni.

Jestem osobą, która nabędzie (mam nadzieję) ten TV w niższej cenie, więc możecie to odebrać jako wypowiedź tendencyjną.

Osobiście uważam jednak, że (ponownie zastrzegam - w razie spełnienia poczynionej tu obietnicy) że postępowanie Digitalo jest bardzo uczciwe.
Nie wnikam skąd wzięła się zmiana ceny. Czy jest to błąd, czy też chęć zwiększenia zysku - to jest nieistotne.

Polska to wolny kraj - każdy może kształtować swe ceny tak, jak chce (to apropos nieistotności). Zawsze można kupić gdzie indziej lub co innego.

Polska to jednocześnie (choć ostatnio coraz mniej jakby) Państwo prawa - każdy powinien rzetelnie wywiązywać się z zawartych umów.
Dlatego też uważam, że jasne postawienie sprawy, tak jak zrobił to Digitalo - potwierdzenie że Ci, którzy przystąpili do umowy na określonych warunkach będą mieli tą umowę zrealizowaną jest bardzo fair.

Jednocześnie rozumiem irytację Digitalo apropos osób które komentują podwyżki bo się nie załapały - to naturalne że narzekają. Nie wiem jak u Was, ale u mnie paliwo podrożało ostatnio o 50 gr / litr. Też mnie to irytuje, ale przecież...mogę nie zatankować. Albo inaczej, mogłem miesiąc temu zatankować całą cysternę, ale tego nie zrobiłem.

I jeszcze jedno mnie zastanawia tylko - jak zachowałby się Digitalo, i jak JA bym się zachował, gdyby w stosunku do złożonego przeze mnie zamówienia cena uległa obniżeniu o 1000 zł..... Pewnie jako konsument też walczyłbym o swoje. W tym momencie wychodzą na przeciw prawa konsumentów - jak widać konsument ma zawsze rację - takie ryzyko sprzedawców niestety. Dobrze że są tacy, którzy to rozumieją. I niech tak pozostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mat , wydaje mi sie , ze powolanie sie na uzasadniony "blad" wylacza prawnie odpowiedzialnosc Digitalo. Tak to raczej w sensie prawnym wyglada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Mat9575' post='44674' date='13.04.2007, 15:39 ']W takim razie lekko wywołany do tablicy i ja odpowiem.

Zależało mi bowiem, Digitalo, byś jasno i publicznie wskazał jaka w takich sytuacjach jest polityka Waszego sklepu. Takie postępowanie pokaże bowiem innym Waszym Klientom na ile jesteście poważni.

Jestem osobą, która nabędzie (mam nadzieję) ten TV w niższej cenie, więc możecie to odebrać jako wypowiedź tendencyjną.

Osobiście uważam jednak, że (ponownie zastrzegam - w razie spełnienia poczynionej tu obietnicy) że postępowanie Digitalo jest bardzo uczciwe.
Nie wnikam skąd wzięła się zmiana ceny. Czy jest to błąd, czy też chęć zwiększenia zysku - to jest nieistotne.

Polska to wolny kraj - każdy może kształtować swe ceny tak, jak chce (to apropos nieistotności). Zawsze można kupić gdzie indziej lub co innego.

Polska to jednocześnie (choć ostatnio coraz mniej jakby) Państwo prawa - każdy powinien rzetelnie wywiązywać się z zawartych umów.
Dlatego też uważam, że jasne postawienie sprawy, tak jak zrobił to Digitalo - potwierdzenie że Ci, którzy przystąpili do umowy na określonych warunkach będą mieli tą umowę zrealizowaną jest bardzo fair.

Jednocześnie rozumiem irytację Digitalo apropos osób które komentują podwyżki bo się nie załapały - to naturalne że narzekają. Nie wiem jak u Was, ale u mnie paliwo podrożało ostatnio o 50 gr / litr. Też mnie to irytuje, ale przecież...mogę nie zatankować. Albo inaczej, mogłem miesiąc temu zatankować całą cysternę, ale tego nie zrobiłem.

I jeszcze jedno mnie zastanawia tylko - jak zachowałby się Digitalo, i jak JA bym się zachował, gdyby w stosunku do złożonego przeze mnie zamówienia cena uległa obniżeniu o 1000 zł..... Pewnie jako konsument też walczyłbym o swoje. W tym momencie wychodzą na przeciw prawa konsumentów - jak widać konsument ma zawsze rację - takie ryzyko sprzedawców niestety. Dobrze że są tacy, którzy to rozumieją. I niech tak pozostanie.[/quote]

ZGADZAM SIę
a odnośnie potencjalnej obniżki cenowej,
to nie pamietam sytaucji aby Klient np czekał na towar 2 tygdodnie w cenie 1000 zł, otrzymał go w tej cenie, jesli cena w dniu dostawy tego produktu wynosi 800zł, zawsze z auktualna ceną, lub z ceną z dnia zamówienia, jesli była niższa od aktualnej !
Można pobytać, sprawdzić że to u nas działa,
np kilkunastu KLientów zamówiło 2 tyg. temu Sharpa 52", był w cenie 13,8k, a że zabrakło na magazynie to kilka osób musiało poczekać, otrzymali towar w dniu wczorajszym, w cenie na wczoraj, a przez dwa tygodnia sharp obniżył cenę, tym samym my, i towar pojechał do klientów w cenie poniżej 13k, a wcele nie musilismy tego robić, w końcu umowa to umowa, ktoś tu się powoływał na paragrafy...
I cena na X nie była żadnym błędem,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Martineq: niestety nie wyłącza - przejrzyj prasę, gdzieś mi się o uszy obiła sprawa sprzedaży na allegro samochodu (nie zabawki, ale sprawnego, wcale nie starego, bodaj Audi to było) za kilkanaście złotych. Bo gość zapomniał dać ceny minimalnej czy coś takiego. Przegrał w sądzie sromotnie. Oferta to oferta, jeśli ktoś do niej przystąpił - generalnie pozamiatane. Gdyby okazało się jednak że błąd był np. ze strony dostawcy Digitalo - np. błędna oferta pomiędzy nimi (układ firma-firma, a nie konsument) to mieliby roszczenia wzajemne o naprawienie szkód.
To chyba tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Mat9575' post='44684' date='13.04.2007, 15:24 ']Martineq: niestety nie wyłącza - przejrzyj prasę, gdzieś mi się o uszy obiła sprawa sprzedaży na allegro samochodu (nie zabawki, ale sprawnego, wcale nie starego, bodaj Audi to było) za kilkanaście złotych. Bo gość zapomniał dać ceny minimalnej czy coś takiego. Przegrał w sądzie sromotnie. Oferta to oferta, jeśli ktoś do niej przystąpił - generalnie pozamiatane. Gdyby okazało się jednak że błąd był np. ze strony dostawcy Digitalo - np. błędna oferta pomiędzy nimi (układ firma-firma, a nie konsument) to mieliby roszczenia wzajemne o naprawienie szkód.
To chyba tyle.[/quote]

Nie , nie jest tak jak mowisz. Napisalem o uzasadnionym bledzie. I proces w tamtej sprawie dokladnie opieral sie na tej zasadzie. Wystawiajacy na aukcji , tlumaczyl sie , ze po wstepnej pomylce nie mogl zmienic warunkow aukcji , poniewaz mu net odcieli czy cos takiego. Sad stwierdzil , ze mogl sobie facet pojsc do kafejki internetowej i to zmienic.

Tutaj sytuacja moze byc inna. Przypominam tez , chociaz to moze nie do konca adekwatny przyklad, ze jezeli bank przeleje przez pomylke na twoje konto powiedzmy 1 000 000 zlotych , to moze sobie je (z jakimis tam warunkami chyba czasowymi) po prostu potem zabrac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Mat9575' post='44684' date='13.04.2007, 17:24 ']Martineq: niestety nie wyłącza - przejrzyj prasę, gdzieś mi się o uszy obiła sprawa sprzedaży na allegro samochodu (nie zabawki, ale sprawnego, wcale nie starego, bodaj Audi to było) za kilkanaście złotych. Bo gość zapomniał dać ceny minimalnej czy coś takiego. Przegrał w sądzie sromotnie. Oferta to oferta, jeśli ktoś do niej przystąpił - generalnie pozamiatane. Gdyby okazało się jednak że błąd był np. ze strony dostawcy Digitalo - np. błędna oferta pomiędzy nimi (układ firma-firma, a nie konsument) to mieliby roszczenia wzajemne o naprawienie szkód.
To chyba tyle.[/quote]
nie zupełnie jest tak,
oferta w sklepie netowym, nie jest ofertą handlową w myśl prawa handlowego, każdy bez wyjątku sklep w necie ma to wyłaczone w regulaminie, podobnie jest w EU, ale nie będę się rozwijał na ten temat bo nie ma tu tematu,
nie wiem o czym dywagujecie, ale aukcje internetowe to zupełnie inna historia i inne prawo, nie mylić Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='olatigid' post='44694' date='13.04.2007, 16:25 ']nie zupełnie jest tak,
oferta w sklepie netowym, nie jest ofertą handlową w myśl prawa handlowego, każdy bez wyjątku sklep w necie ma to wyłaczone w regulaminie, podobnie jest w EU, ale nie będę się rozwijał na ten temat bo nie ma tu tematu,
nie wiem o czym dywagujecie, ale aukcje internetowe to zupełnie inna historia i inne prawo, nie mylić[/quote]

Tutaj juz sie nie do konca zgodze. Bo z tego co zrozumialem powyzej. Osoby juz chyba towar jak mniemam zamowily tak? Tzn dokonaly zamowienia na stronie internetowej czyli chyba dokonaly czegos w rodzaju podpisania umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Martineq' post='44700' date='13.04.2007, 19:37 ']Tutaj juz sie nie do konca zgodze. Bo z tego co zrozumialem powyzej. Osoby juz chyba towar jak mniemam zamowily tak? Tzn dokonaly zamowienia na stronie internetowej czyli chyba dokonaly czegos w rodzaju podpisania umowy.[/quote]
mylisz się, a idąc twoim myśleniem, w chwili wysłania towaru i odmowy odbioru przez Klienta , sklep powinien pozwac go do sądu bo niedotrzymał warunków umowy? mylicie zasady, zapisy ustawy i jej zastosowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyznaje ,że mnie poniosło z oceną tej podwyżki w sumie jak by nie było w UE kto jak kto ale my Polacy chyba najbardziej powinniśmy być do podwyżek przyzwyczajeni.
Jednak jak mam ograniczone fundusze a trafia się tak dobra oferta jak np seria X 30 30 37 cali to nic dziwnego ,że się człowiek denerwuje podwyżką .

Czyli z tego co czytam Digitalo to chcesz powiedzieć ,ze jak zamówię towar w sklepie internetowym za np 5 tys. i jego cena sie zmieni zanim towar do mnie dotrze to mogę zapłacić nie 5 tys tylko np 6 ?? nie ma jakiejś opcji aby zapewnić sobie stałość tej ceny przy zamówieniu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='kropkacompl' post='44717' date='13.04.2007, 20:41 ']Przyznaje ,że mnie poniosło z oceną tej podwyżki w sumie jak by nie było w UE kto jak kto ale my Polacy chyba najbardziej powinniśmy być do podwyżek przyzwyczajeni.
Jednak jak mam ograniczone fundusze a trafia się tak dobra oferta jak np seria X 30 30 37 cali to nic dziwnego ,że się człowiek denerwuje podwyżką .

Czyli z tego co czytam Digitalo to chcesz powiedzieć ,ze jak zamówię towar w sklepie internetowym za np 5 tys. i jego cena sie zmieni zanim towar do mnie dotrze to mogę zapłacić nie 5 tys tylko np 6 ?? nie ma jakiejś opcji aby zapewnić sobie stałość tej ceny przy zamówieniu??[/quote]

Trzeba by spojrzec do czegos co sie chyba nazywa prawo internetowe i dowiedziec sie jaki moment jest momentem "podpisania" umowy. Np. na allegro takim momentem jest moment zakonczenia aukcji i automatycznie powstaje stosunek prawny. Trudno mi powiedziec , jak jest w sprawie sklepów internetowych , ale w mojej opinii powinno to wygladac podobnie. Klikam na stronie w przycisk "kupuj" i w tym momencie nastepuje zawarcie umowy kupna sprzedazy. Edytowane przez Martineq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. cena zmieniła się nie tylko w Digitalo ale także w sklepach zachodniej europy. poprzednio około 1100-1300 euro teraz 1500-1600 euro. Co i tak jest kwotą niższą niż oficjalna cena dla odbiorcy końcowego która wynosi 1699 euro (dane dla tv model 37x3030d).

2. jeżeli sklep zwiększył cene na dany sprzęt i chce żeby osoby które już zamówiły, dopłaciły do niego to w takiej sytuacji są dwa wyjscia - sąd lub rezygnacja z zamówienia.

3. osoby które zamówiły sprzęt w starej cenie zapewne otrzymają go w tej cenie a nie w nowej (chyba że nowa cena jest niższa). Jeżeli firma (dowolna) jest poważna to właśnie na takiej zasadzie się to odbywa jak w Digitalo.

4. jeżeli ktoś coś kupuje w sklepie internetowym to niech najpierw czyta regulamin który w Digitalo.pl jest dość jasno napisany i chyba nie ma problemu z jego zrozumieniem.

5. a jeżeli czepiamy się już prawa to nawet gdy zamówisz sprzęt i odbierzesz go, to w wypadku sprzedaży przez internet masz prawo (o ile towar nie został rozpakowany ani uszkodzony) do zwrotu towaru w przeciągu 10 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Digitalo. Skoro twierdzisz, że do kontaktowania się z Waszą firmą są maile czy PW to dla czego nie odpisaliście mi ani na maila ani na PW wysłane ponad tydzień temu? Gdy byłem u Was to powiedziałeś, że odpowiadacie w 10minut a tu już 2 tygodnie za pasem. Jak to jest? Bo mam pytanie i chciał bym je zadac tylko nie wiem w którym miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z forum niemieckiego można wyczytać, że koledzy sobie pozamawiali w sklepie internetowym w cenie 42x3030d - 1323,- euro i 37x3030d - 1049,- euro i nikt im nie podnosi ceny ani nie obcina produktu o brak tunera DVB-t, termin też jest przesunięty.
Co do wczesniejszych dyskusji, to śmieszne jest dla mnie robienie sztucznej kolejki po ogórki, listy i zapisy. Polecam wątki w sprawie xoro (tych samych sprzedawców olewających Klienta z pieniędzmi w zębach). Dzisiaj od miesiąca nikt nie pisze o xoro - rewelacji. Żadna rewlka, ani cena ani jakość i Klientów brak na telewizor bez polskiego menu i porządnej instrukcji po polsku i gwaranacji d2d. Jeszcze trochę arogancji i toschiba za m-c, dwa będzie miała konkurencję i jakościową i cenową. Nie dajmy się zwariować. Za takie duże pieniądze można oczekiwać dobrego produktu i jeszcze lepszej obsługi. Zmiana ceny o 1000 zł w górę pozostaje poza dyskusją. Dzisiaj 6999 za taki sprzęt to właśnie o 1000 za dużo.
Ciekawy jestem, czy panowie zapisani na tańszy telewizor dostaną towar zgodny ze specyfikacją, czy np. okrojony z tunera DVB-T.
Nowości będzie do końca roku jeszcze wiele i ciągle z lepszą ceną i lepszymi parametrami. Nie dajmy się wstawić w koleje po ogórki (od sezonu ogórkowego).
pozdrowienia :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='furtian' post='44791' date='14.04.2007, 23:47 ']Co do wczesniejszych dyskusji, to śmieszne jest dla mnie robienie sztucznej kolejki po ogórki, listy i zapisy. Jeszcze trochę arogancji i toschiba za m-c, dwa będzie miała konkurencję i jakościową i cenową. Nie dajmy się zwariować. Za takie duże pieniądze można oczekiwać dobrego produktu i jeszcze lepszej obsługi. Zmiana ceny o 1000 zł w górę pozostaje poza dyskusją. Dzisiaj 6999 za taki sprzęt to właśnie o 1000 za dużo.[/quote]

dla mnie tez to troche dziwne - z jednej strony ktos chce kupic kota w worku (zamowienia, zapisy... i co jeszcze ? nawet nie wiadomo jak ten tv sie sprawuje w odniesieniu do konkurencji, bo wiadomo ze podawane parametry techniczne jeszcze o niczym nie swiadcza) z drugiej strony digitalo probuje oszwabic nie/swiadomych przyszlych klientow... bardzo to nieuczciwe ale coz... taki kraj.
tez bylem wstepnie zainteresowany tym modelem (nawet przez mysl mi nie przeszlo aby skladac zamowienie przed pierwszymi recenzjami i testami uzytkownikow) ale na warunkach okreslonych na samym poczatku tego watku - cena i parametry oczywiscie byly konkurencyjna, ale na dzien dzisiejszy juz nie tak bardzo... dlatego uwazam ze nie ma co sie napalac i chyba warto chwilke poczekac. nie jedno digitalo wprowadzi ten egzemplarz na rynek (nie rusza mnie dwa tygodnia w te czy wewte) a jesli dalej panowac taka arogancja to nie widze przeszkod aby pojechac po toshibe do niemiec - a za roznice w cenie przynajmniej zrobie sobie weekendowa wycieczke...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duże nadzieje pokładałem w tej Toshibie.
Z końcem miesiąca kończy mi sie umowa z Cyfrą i chcę wziąść Nke. Ten telewizor miał byc pięknym dopełnieniem zestawu wraz z PS3ką.
Chciałem poczekać jednak na opinie kolegów którzy zamówili go z terminem 17 kwietnia.
Dziś wchodzę na forum i widzę ze jakiś ruch w temacie tej Toshiby (64 posty) wiec mysle ze już sie testy pojawiły :) a tu taki zonk.
Podwyżkę o 200-300 to może bym przęłknął jeszcze ale o 1000 zł to niestety nie.
Digitalo sprzedaje to Digitalo ustala ceny, mają prawo sprzedawać z cena podniesioną nawet do 10k, ja natomiast w tym momencie rezygnuję ze starania sie o ten model i jakiś czas jeszcze przeżyje na 29 cali crt.
Jestem bardzo zawiedziony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa data i nowa cena:

Ten produkt będzie dostępny od dnia:Czwartek, 10 Maj 2007

Cena: 6599,00zł

Znów zaczynam się zastanawiac nad tym TV. Jeszcze tylko cena zleci z 3 stówki i będzie extra. A najlepiej niech wróci stara i data wcześniejsza. <_<

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nowa data nowa cena .....
Nasuwa się pytanie....
Jeżeli coś robisz i wiesz,że się nie wyrobisz na czas a ludzie na coś czekają to po co ich zwodzić i zmieniać datę ukazania się produktu co parę dni??
W ten sposób tylko tracą szacunek do siebie bo jak tu traktować taką firmę poważnie?? Wystarczyło napisać o miesiąc a nie tak kręcić. :)

Digitalo to nie jest kierowane do Ciebie... pisze o Toshibie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='kropkacompl' post='45147' date='18.04.2007, 12:27 ']Właśnie nowa data nowa cena .....
Nasuwa się pytanie....
Jeżeli coś robisz i wiesz,że się nie wyrobisz na czas a ludzie na coś czekają to po co ich zwodzić i zmieniać datę ukazania się produktu co parę dni??
W ten sposób tylko tracą szacunek do siebie bo jak tu traktować taką firmę poważnie?? Wystarczyło napisać o miesiąc a nie tak kręcić. ;)

Digitalo to nie jest kierowane do Ciebie... pisze o Toshibie.[/quote]

o widzę że znów pojawił się telewizor za 5999zł [url="http://digitalo.pl/product_info.php/cPath/54_73/products_id/2097"]TOSHIBA 42X3000P 42"[/url], który od tego 42X3030D różni się tylko wg mnie brakiem tunera DVB-T... cena akceptowalna. A czy to nie było tak, że na początku w digitalo pojawił się właśnie ten TV tzn 42X3000P tylko z oznaczeniem 42X3030D???? czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy nimi??

Edytowane przez pc131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42X3030D za 6320PLN - [url="http://www.sirius.pl/audio_video/towar_cennik_216/towar_filtr_25804_216/towar_karta_40299/Toshiba_LCD_TV_Full_HD_42_42X3030D.html"]SIRIUS[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe kiedy pojawia sie pierwsze testy i recenzje tej toshiby, zwlaszcza w odniesieniu do nowych samsungow, bo zaczynam miec chrapke na jeden z nich.... mam tez wrazenie ze wycinka cenowa bedzie ostra (wchodzi sporo nowych modeli).

...poczekamy, zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciał bym tylko dodac, że czekamy i czekamy i tak zleci cały rok a my dalej nie będziemy miec. :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeny mam nadzieję że sytuacja z tym tv się jakoś rozjaśni w ciagu 2 tygodni bo "parcie" na ten tv coraz większe. Jeśli wszystko się będzie pokrywać z parametrami to ok, ciekawi mnie tylko jaka czerń bedzie. I tu apel do wszystkich którzy zamówili sprzęt ! ! Dajcie znać czy warto :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem maila do Siriusa i odpowiedź otrzymałem jeszcze tego samego dnia (nie tak jak od digitalo prawie miesiąc i cisza :)):

[quote]Witam! Modele z serii "X" Toshiby pojawią się w sprzedaży w połowie maja. W chwili obecnej można zakupić inne modele Full HD np 37":
Sharp LCD TV Full HD 37" LC37GE1E Aquos 6 508 zł
Toshiba LCD TV Full HD 37'' 37WL67Z 5 355 zł

*******************************************************
Pozdrawiam,
Dominik Janczar
RTV[/quote]

Więc teoria digitalo, że tylko oni będą mieli ten TV jest mało prawdopodobna. Digitalo zmieni cenę i raz jeszcze przesunie datę i wyjdzie na to, że wszyscy będą mieli ten TV. :blink:

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]Napisałem maila do Siriusa i odpowiedź otrzymałem jeszcze tego samego dnia (nie tak jak od digitalo prawie miesiąc i cisza ):[/quote]

Chyba miałeś pecha,bo ja osobiscie dostałem pełne informacje zaraz po napisaniu maila

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...