Ary 99 Napisano 12 Września 2019 Ponad rok temu zakupiłem w sklepie stacjonarnym 55C7. Z tygodnia na tydzień coraz gorzej ogląda się dosłownie co drugi film. Te "pasy" są coraz mocniej widoczne. Czy mogę to zgłosić na reklamacje? Czy jakieś testowe materiały wysłać najpierw do LG i jakie by to były? Za pomoc serdecznie dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Eleonor 257 Napisano 12 Września 2019 (edytowane) Czyszczenie matrycy robiłeś ? , Pewnie że możesz zgłaszać to do LG , zadzwoń do nich wszystkiego się dowiesz co masz zrobić . Edytowane 12 Września 2019 przez Eleonor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Ary 99 Napisano 12 Września 2019 Nie, nie robiłem. Wrócę z pracy i zrobię. Może to coś da. Zamieszczę też zdjęcia jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Ary 99 Napisano 12 Września 2019 (edytowane) Dwie pierwsze to 5%, trzeci to 10% Edytowane 12 Września 2019 przez Ary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Ary 99 Napisano 12 Stycznia 2020 Wymienili mi na 55c9 Mam również sounbara 5.1 C7 sama wszystko potrafiła ustawić, Netflix 5.1 działał i na TV i na konsoli. Teraz by działało na PS4 muszę ustawić dziwek dolby, a by działało na TV, to w ustawieniach dolby digital Plus. Podłączone mam po HDMI. Wiecie może w czym problem? Najbardziej ubolewam nad konsolą, bo sama potrafiła przełączyć na DTS bądź DD, w zależności od potrzeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponad rok temu zakupiłem w sklepie stacjonarnym 55C7.
Z tygodnia na tydzień coraz gorzej ogląda się dosłownie co drugi film.
Te "pasy" są coraz mocniej widoczne. Czy mogę to zgłosić na reklamacje? Czy jakieś testowe materiały wysłać najpierw do LG i jakie by to były?
Za pomoc serdecznie dziękuje.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach