- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Philips 55PUS6703/12 problem z internetem/jakością na netflixie
Pytanie zadane przez
Damian Kowalski
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
witam, mam spory w moim odczuciu problem. niedawno zakupiłem smart tv Philips 55PUS6703/12. I mam poważny kłopot z jakością na netflixie. Problem polega na tym że prędkość mojego łącza to średnio 10-20mb/s (t-mobile lte) no i w aplikacji netflixa na telewizorze tego internetu jest za mało. filmy odtwarzają się w 240/384p. Nie wiem z czego wynika problem, natomiast jest to o tyle dziwne że posiadam także ps4 pro i na ps4 ten sam netflix działa bez problemu w hd czasami nawet w 4k. Nie bardzo wiem jak rozwiązać zagadkę czemu tak się dzieje. Próbowałem już odłączania od internetu wszystkich urządzeń, tzn właśnie ps4 i laptopa. Ale to nic nie pomaga... Łączę się z internetem w tv poprzez wifi, router jest jakieś 10m dalej w innym pokoju. Niestety nie ma możliwości umieszczenia go bliżej, z tego względu że w pomieszczeniu z tv router łapie sygnał z innych nadajników i prędkość w tym pomieszczeniu oscyluje w przedziale 1-3mb/s. Także musi być w tamtym pomieszczeniu. Ciągnięcie kabla także niestety odpada... Może ktoś ma jakieś pomysły jak można rozwiązać problem.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach