CeZaR83 53 Napisano 29 Maja 2019 Witajcie Dzisiaj pojawiła sie nowa aktualizacja aplikacji VOD Player na naszych TV z webOS, chciałem zapytać jak wam sie sprawuje w porównaniu z poprzednia wersją?? No i czy ktoś wie w czym są pisane takie aplikacje bo wydaje mi sie że działa to teraz podobnie do HBO Go/Netflix??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzo4168 0 Napisano 6 Września 2019 Dzień dobry, korzystam z aplikacji od tygodnia na LG z systemem Webos 4. Ogólnie wszystko jest ok w aplikacji poza gubieniem ustawień konta. Co 2,3 dni telewizor gubi ustawienia i trzeba ponownie dodawać urządzenie za pomocą strony. Czy ktoś ma podobny problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 6 Września 2019 Korzystam od kilku dni, nie wiem jak działała poprzednia wersja ale obecna jest ok.Trochę za bardzo wyostrza obraz, takie ustawienie jak używałem do Netflixa czy Amazona, tutaj jest za ostro, nienaturalnie ale to chyba idzie ustawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cin3k 0 Napisano 29 Grudnia 2020 witam, mam tv nano 916 i chcialbym pobrac aplikacje player.pl ale niestety nie moge znalesc... dodam, ze mieszkam w UK moze to byc powodem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 29 Grudnia 2020 Oczywiście.Zmień lokalizację dla sklepu, na Polskę. (Tylko sklepu z aplikacjami).Niedawno to robiłem i zainstalowałem właśnie player.pl 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach