Topek 0 Napisano 15 Maja 2019 Witam, w poniedziałek zakupiłem 55XF9005. Ogólnie z telewizora jestem zadowolony. Niestety wczoraj zauważyłem (po włączeniu całego białego ekranu) kłopot z pixelami. W załączniku jest zdjęcie jak to wygląda. Proszę nie patrzeć na ciemną plamę wokół, bo na żywo tego w ogóle nie widać, telefon takie dziwne zdjęcie zrobił. Same pixele są lekko widoczne na całym jasnym ekranie, podczas oglądania filmów/seriali czy grania tego w ogóle nie widać. Jak patrzę w domu to moim zdaniem są 3 uszkodzone pixele, na zdjęciu wygląda jakby było gorzej. Reklamowalibyście telewizor? Z jednej strony płaci się za produkt bez wad a z drugiej strony przy moim szczęściu mogę dostać jeszcze gorszy panel. Wiem, że z matrycami jest loteria. Poza tymi pixelami nie widzę żadnych kłopotów z matrycą i przy normalnym użytkowaniu w ogóle nie wpływa to na obraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cureman 81 Napisano 15 Maja 2019 Ewidentnie do wymiany w sklepie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemekKRK 41 Napisano 15 Maja 2019 Ja miałem podobną wadę matrycy i bezproblemowo TV został wymieniony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Topek 0 Napisano 16 Maja 2019 Witam, dziękuję za odpowiedzi. Nie miałem czasu żeby wcześniej Wam odpisać. Nigdy nie musiałem jeszcze zwracać monitorów/telewizorów z powodu jakichś wad. Zadzwonić do sklepu i po prostu powiedzieć, że panel ma kilka uszkodzonych pixeli i chcę wymiany na nowy czy jak to najlepiej załatwić? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slepaq 81 Napisano 16 Maja 2019 Zgłaszasz reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W swoich oczekiwaniach wpisujesz wymiana na nowy lub odstąpienie od umowy na podstawie art. 560 par. 1 oraz. art. 561 par. 1 i 2 K.C. w brzmieniu: Cytat Art. 560 § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Art. 561 § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Art. 561 § 2. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. W związku, z tym, że tego modelu już nie ma w hurtowniach, a następca jest znacznie droższy sprzedawca może proponować naprawę. Nie zgadzaj się, chyba, że to rozwiązanie cię satysfakcjonuje. Pod tym linkiem znajdziesz wzór pisma, które składasz w sklepie, za potwierdzeniem odbioru: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/39,sprzedaz-konsumencka.html Patrz na dół strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Topek 0 Napisano 16 Maja 2019 (edytowane) Ok, dziękuję bardzo za odpowiedź. Na naprawę się nie zgodzę, bo to mogę załatwić sam poprzez serwis. Pozdrawiam Edytowane 16 Maja 2019 przez Topek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemekKRK 41 Napisano 16 Maja 2019 Ja zgłosiłem usterkę telefonicznie do sklepu który wysłał mi TV (oficjalny dystrybutor Sony który a salon w Krakowie i Katowicach skąd wysłali mi TV). A że mają oddział w Krakowie to po godzinie czekał na mnie nowy egzemplarz który dodatkowo mogłem sprawdzić na miejscu przed odbiorem. Oczywiście mój też został sprawdzony pod kątem uszkodzeń i zgłoszonej usterki. Nie musiałem się bawić w takie zgłaszanie jak opisywał kolega choć faktycznie często trzeba obrać taką drogę. To zależy już od konkretnego sklepu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach