Skocz do zawartości
Robert Czapiewski

Telewizor do konsoli i komputera (IPTV + Netflix)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

przymierzam się powoli do zakupu TV, który pozwoli sensownie pograć w gry z efektem HDR  i zapewni dobry stosunek jakość/cena. Powiem szczerze, że nie musi to koniecznie być to 4K. FullHD jest wystarczające, jeśli zapewnia lepsze wrażenia wizualne od rozciągniętego 4K. Nie wiem nie znam się- tak poczytałem ;) Na OLEDY niestety mnie nie stać. Moi współlokatorzy korzystają z TCLa 55 cali 4K ( bodajże U55P6006 za 1700zł) i powiem, że obraz jest ok. Ale tylko ok . Planuję zakup konsoli PS4 Pro i podpięcie jej do TV.  Nie wiem jak obraz z konsoli by na niej wyglądał.

Telewizję będę przesyłać przez HDMI z komputera (IPTV) lub z apki Kodi (jeśli TV będzie ją obsługiwać),

SMART nie jest mi absolutnie potrzebny- Netflix, Spotify, Youtube będę mieć z konsoli bądź podpiętego komputera. 


Typowe przeglądanie internetu- no cóż dziś możemy to praktycznie robić wszędzie- nawet w lodówce. Czy będzie także w TV- wsio rybka. 

Przejrzałem trochę forum, elektromarkety i popularną stronę aukcyjną i znalazłem przykładowe modele, który wydają się w porządku- wszystko 4K ale jak pracują one pod gry naprawdę nie wiem. Wiadomo im niższa cena tym dla mnie lepiej

PANASONIC LED TX-55EX610E
Samsung UE65NU7022 4K
LG 60UH615V 
TCL 65DP600 4K

Podstawowe informacje:
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 
15m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? max 3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Na wprost. Kąty nie są ważne. Preferuję matrycę VA
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ? Okno mam po stronie wschodniej. Słońce nie jest problemem- mam rolety, a z tv raczej korzystałbym późnym wieczorem.
7. Jaki masz obecnie telewizor ?  40calowy  Finlux FHD z właściwie jedną funkcją tj. wyświetlania obrazu